Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Koupil jsem starší auto (III/2002) a vyměnil př.kotouče (Brembo prům.300mm) a destičky kolem dokola - Ferodo DS3000 přední, DS2500 dozadu.
Je to pořád takové dietní - i po najetí 8000 km - trochu delší krok, než by se mi líbil, maličko gumový pedál.
Odvzdušňoval jsem to s běžícím motorem.
Pak to chvíli bylo maličko míň gumové. Teď už zase stejné jako před tím.
Je nějaký jiný způsob odvzdušňování brzd?
Něco co používá výhradně servis, aby dostal vzduch i z ABS?
Je to pořád takové dietní - i po najetí 8000 km - trochu delší krok, než by se mi líbil, maličko gumový pedál.
Odvzdušňoval jsem to s běžícím motorem.
Pak to chvíli bylo maličko míň gumové. Teď už zase stejné jako před tím.
Je nějaký jiný způsob odvzdušňování brzd?
Něco co používá výhradně servis, aby dostal vzduch i z ABS?
Naposledy upravil(a) Tonda-B dne 06.02.2009 10:36, celkem upraveno 1 x.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
vzduch z abs?? to počujem poprvykrat..čidlo len počíta otáčky kola, abs je vlastne len mozog brzd
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Myslel jsem hydroagregát ABS.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Tady je něco z Jak na to:
Snad na to mají nějaké zařízení, které pracuje na principu podtlaku. Nevím, neviděl jsem, jen jsem o tom slyšel.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Cez diagnostiku sa to da odblokovat a odvzdusnit. Ale preco vsetko vypustat?



3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Co s těmi brzdami kdo dělal přede mnou nevím.
Klidně mohl brzdovou kapalinu vypustit.
Podle toho, jak vypadají různé věci na předku, to někdo musel opravovat po dost těžké ráně.
Když jsem poprvé pořádně zabrzdil (asi ve 170-km rychlosti), roztřepal se volant tak, že mi rozepnul kovový řemínek hodinek.
Na pravém předku jsem našel prohnutý kotouč a ohlé ty dva vodící čepy, po kterých se pohybuje brzdový třmen.
Víte někdo konkrétně, co udělá servis jinak, než co jsem udělal při odvzdušňování já s kamarádem?
Klidně mohl brzdovou kapalinu vypustit.
Podle toho, jak vypadají různé věci na předku, to někdo musel opravovat po dost těžké ráně.
Když jsem poprvé pořádně zabrzdil (asi ve 170-km rychlosti), roztřepal se volant tak, že mi rozepnul kovový řemínek hodinek.
Na pravém předku jsem našel prohnutý kotouč a ohlé ty dva vodící čepy, po kterých se pohybuje brzdový třmen.
Víte někdo konkrétně, co udělá servis jinak, než co jsem udělal při odvzdušňování já s kamarádem?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- Lukasbill
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Neratovice
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Ahoj,
Neporadim ti co s tím, ale taky doporučuju to nechta skontrolovat v autorizovaném servisu s důrazem ať to jen zkontrolují a nepředraží
Jinak moje St170 má najeto přes 150 000 km a brzdí parádně tak, že rozhodně ST170 brzdí skvěle a pedál by neměl být gumový - já ho mám spíš tvrdej a když chci zabrzdit prudce musím trochu silněji sešlápnout, ale pak to brzdí jak blázen a ani se nezablokujou kola.... ABS je v tomhle autě skvěle seřízeno - možná že k tomu přispívá i široké obutí 205
Neporadim ti co s tím, ale taky doporučuju to nechta skontrolovat v autorizovaném servisu s důrazem ať to jen zkontrolují a nepředraží

Jinak moje St170 má najeto přes 150 000 km a brzdí parádně tak, že rozhodně ST170 brzdí skvěle a pedál by neměl být gumový - já ho mám spíš tvrdej a když chci zabrzdit prudce musím trochu silněji sešlápnout, ale pak to brzdí jak blázen a ani se nezablokujou kola.... ABS je v tomhle autě skvěle seřízeno - možná že k tomu přispívá i široké obutí 205

PRODÁNO...... Ford Focus ST 170
KOUPENO...... Subaru Impreza WRX STI Prodrive r.v.2002
Foto galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=135
KOUPENO...... Subaru Impreza WRX STI Prodrive r.v.2002
Foto galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=135
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
No, já mám asi o 100000 najeto míň, ale pak to někdo ve Švýcarsku zbořil, a než to někdo odsud koupil, spravil a dal do bazaru, tak to trvalo.
Já na tom od doby, co jsem to koupil, dělám jak brok, abych dodělal to, co se tomu přede mnou nepovedlo - přepnutý rozvodový řemen, sací vačka o půl zubu vzadu, prasklý držák agregátu v kastli na straně spolujezdce, nepřipojená kostra na motoru, ohlý PP tlumič (ne moc, ale půl stupně to na odklonu udělalo) a další radosti.
Taky jsem si udělal radost a vyměnil gumové silentbloky uložení předních a zadních ramen (a že jich bylo) za polyuretanové, takže se mi zadek při přejezdu příčné nerovnosti v zatáčce nevlní.
Nenapadlo mě, jaký problém bude sehnat zimní kola.
15" kola na ty předky dostat nejde a 16" disky s roztečnou kružnicí 108mm, 4-dírové a s průměrem středícího otvoru 63,4mm - to na trhu prostě není - v plechu vůbec a v hliniku 2 (slovy dvě) možnosti - s úplně jinou ET, než jaká je potřeba. No a pak je originál Ford za Kč 4.400,- (vč.DPH)/ks. Děs, běs.
Gumy, to je pro změnu úplně jednoduché. Libovolných vlastností od libovolných výrobců. Pohoda, jazz.
Pořád ale nechápu, proč to brždění nefunguje:
Jezdím ještě s Fabií, kde jsou kotouče ATE (256/232 mm) a stejné destičky - DS3000 vpředu a DS2500 vzadu.
Ta Fabie je jen o 70 kg lehčí a nástup brzdného účinku je okamžitý, krátký a tvrdý chod brzdového pedálu - prostě radost.
Tady jsou kotouče 300/280 mm, vpředu obyčejné Brembo a vzadu originál, přesně stejné destičky (když jsem je tam dával, tak jsem se těšil, že to bude ještě pěknější brždění) a je to o ničem.
Ne že by to nebrzdilo, ale je to nůďo ve srovnání s tou Fabií.
Vůle v ložiskách kol, které by přes kotouče mohly rozhazovat destičky od sebe, nevidím, odvzdušňoval jsem 4x, naposled s běžícím motorem. Co umí servis tak skvělého, že to nikdo jiný bez nich nedokáže?
Nevím.
Já na tom od doby, co jsem to koupil, dělám jak brok, abych dodělal to, co se tomu přede mnou nepovedlo - přepnutý rozvodový řemen, sací vačka o půl zubu vzadu, prasklý držák agregátu v kastli na straně spolujezdce, nepřipojená kostra na motoru, ohlý PP tlumič (ne moc, ale půl stupně to na odklonu udělalo) a další radosti.
Taky jsem si udělal radost a vyměnil gumové silentbloky uložení předních a zadních ramen (a že jich bylo) za polyuretanové, takže se mi zadek při přejezdu příčné nerovnosti v zatáčce nevlní.
Nenapadlo mě, jaký problém bude sehnat zimní kola.
15" kola na ty předky dostat nejde a 16" disky s roztečnou kružnicí 108mm, 4-dírové a s průměrem středícího otvoru 63,4mm - to na trhu prostě není - v plechu vůbec a v hliniku 2 (slovy dvě) možnosti - s úplně jinou ET, než jaká je potřeba. No a pak je originál Ford za Kč 4.400,- (vč.DPH)/ks. Děs, běs.
Gumy, to je pro změnu úplně jednoduché. Libovolných vlastností od libovolných výrobců. Pohoda, jazz.
Pořád ale nechápu, proč to brždění nefunguje:
Jezdím ještě s Fabií, kde jsou kotouče ATE (256/232 mm) a stejné destičky - DS3000 vpředu a DS2500 vzadu.
Ta Fabie je jen o 70 kg lehčí a nástup brzdného účinku je okamžitý, krátký a tvrdý chod brzdového pedálu - prostě radost.
Tady jsou kotouče 300/280 mm, vpředu obyčejné Brembo a vzadu originál, přesně stejné destičky (když jsem je tam dával, tak jsem se těšil, že to bude ještě pěknější brždění) a je to o ničem.
Ne že by to nebrzdilo, ale je to nůďo ve srovnání s tou Fabií.
Vůle v ložiskách kol, které by přes kotouče mohly rozhazovat destičky od sebe, nevidím, odvzdušňoval jsem 4x, naposled s běžícím motorem. Co umí servis tak skvělého, že to nikdo jiný bez nich nedokáže?
Nevím.
Naposledy upravil(a) Tonda-B dne 06.02.2009 18:21, celkem upraveno 1 x.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Cital si co som pisal vyssie? tak to to dokaze.
A ST ma brutalne brzdy, to mi ver, len ty tam mas nieco poriadne do.....e. A mozem otazku, ze kolko si zan dal? Len tak pre zaujimavost.
A ST ma brutalne brzdy, to mi ver, len ty tam mas nieco poriadne do.....e. A mozem otazku, ze kolko si zan dal? Len tak pre zaujimavost.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Vidím, že máš stejnou víru v autorizovaný servis, jakou měli první křesťané v Krista.
To je pěkné. Ať ti to vydrží co nejdéle.
Já jsem, bohužel, už u jiných aut zjistil, že pomocnou ruku najdu buď na konci vlastní paže, nebo nikde.
No a teď už mi došly nápady za co vzít.
Jestli mi autorizovaný servis v něčem pomůže, tak od peněz. O tom nepochybuji vůbec.
Ale že by odvzdušnil brzdy tak, jak já to nedokážu? Fajn, tak mi řekni jak?
Dobře, abys mě nepomluvil, zajedu v pondělí do Fordu.
Uvidíme.
To je pěkné. Ať ti to vydrží co nejdéle.
Já jsem, bohužel, už u jiných aut zjistil, že pomocnou ruku najdu buď na konci vlastní paže, nebo nikde.
No a teď už mi došly nápady za co vzít.
Jestli mi autorizovaný servis v něčem pomůže, tak od peněz. O tom nepochybuji vůbec.
Ale že by odvzdušnil brzdy tak, jak já to nedokážu? Fajn, tak mi řekni jak?
Dobře, abys mě nepomluvil, zajedu v pondělí do Fordu.
Uvidíme.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Esta raz ti to zopakuje a citaj pozorne. Priamo v diagnostike WDS (IDS), ktoru ma na 85% len origo servis, tak preto origo servis, a ako to viem? lebo ju mam tiez doma a viem ze to tam je. Pripadne vakuum pumpu, ktora vytiahne vzduch z ABS, ale aj tak si myslim ze len tym to nebude.
Ale ja ta nemam potrebu ani "pomluvat" ani nic. SKus si pozriet moj podpis a zistis ze dokonca aj nejake STcka sa u mna uz ohriali a este hreje.
Ale ja ta nemam potrebu ani "pomluvat" ani nic. SKus si pozriet moj podpis a zistis ze dokonca aj nejake STcka sa u mna uz ohriali a este hreje.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Dobře, já do toho ty peníze a čas dám.
Ale když to nebude k ničemu, tak mi řekneš aspoň jeden nápad, jak to změnit, jo?
Že to nějak s ABS souvisí, to si myslím taky - ale můžu se mýlit.
Když se totiž uvede ABS v činnost - na sněhu žádný problém - tak mám pak pocit, že je to pak trochu lepší.
Ne úplně dobré, ale lepší. Pak se to zase pomalu vrátí zpátky.
Ale když to nebude k ničemu, tak mi řekneš aspoň jeden nápad, jak to změnit, jo?
Že to nějak s ABS souvisí, to si myslím taky - ale můžu se mýlit.
Když se totiž uvede ABS v činnost - na sněhu žádný problém - tak mám pak pocit, že je to pak trochu lepší.
Ne úplně dobré, ale lepší. Pak se to zase pomalu vrátí zpátky.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Omlouvám se na OT, ale musim souhlasit. A to dokonce i na zimákách a i když to klouže, prostě zastaví na fleku a musim si hlídat zpětný zrcátko, aby to do mě někdo nenapáliljamaka píše:A ST ma brutalne brzdy, to mi ver...


ST150
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Tak to nevím jak děláš - to hlídání.
Dneska ráno se do mne zezadu trefila blondýna v Touranu.
Na silnici takové to mejdlíčko z mlhy a párdenního popílku a spadu z ovzduší.
Přede mnou zastavil na světlech Renault, já taky, ona ne.
Kromě laku ale nic nepoškodila.
Tak aby dávala lepší pozor jsem jí zahrozil, že jestli mě příště nabourá, bude si mě muset vzít.
Ale když už o tom mluvíme, jaké používáš kotouče a destičky? Fordí, nebo něco jiného?
Dneska ráno se do mne zezadu trefila blondýna v Touranu.
Na silnici takové to mejdlíčko z mlhy a párdenního popílku a spadu z ovzduší.
Přede mnou zastavil na světlech Renault, já taky, ona ne.
Kromě laku ale nic nepoškodila.
Tak aby dávala lepší pozor jsem jí zahrozil, že jestli mě příště nabourá, bude si mě muset vzít.
Ale když už o tom mluvíme, jaké používáš kotouče a destičky? Fordí, nebo něco jiného?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?
Tak to je smůla
No hlavně, že se nic moc nestalo. Vždycky si tak poočku hlidám zpětný než uplně dobrzdim a koukám, jestli to ten za mnou stíhá a když moc ne, tak popojedu dopředu
Používám normálně origo fordí kotouče i destičky a přijde mi, že to brzdí fakt pekelně, když chceš



Používám normálně origo fordí kotouče i destičky a přijde mi, že to brzdí fakt pekelně, když chceš

ST150
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů