dlouha doba startovaní
- gti14
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 22.08.2008 18:59
- Bydliště: Louny
dlouha doba startovaní
Ahoj vsem Mam problem s startovanim,bezne mi to startuje v pohode na poprve ,ale kdyz to nevyjde tak na podruhe motor toci naprazdno asi 5-6s i dééle a az pak naskoci+ke konci startovaní jak motor naskoci se mi zda ze jsou slyset trosku ventily(ale ty ventily jsou obcas slyset i kdyz to chytne napoprve)Ze by to bylo tim jak se motor uchlasta nebo necim takovým?Nevite kde by mohl byt problem?Diky
- milford
- Junior
- Příspěvky: 245
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Prostějov
Re: dlouha doba startovaní
Sem tam se mi to stane taky.Chytne na drc,ale hned to chcípne.Pokud startuju hned,tak to točí chvilku na prázdno než to chytne,ale pokud to zapnu a nechám pozhasínat kontrolky + nějakou tu vtřenu,tak naskočí hned.Zatím to neřeším,jelikož se to stalo opravdu párkrát.
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Re: dlouha doba startovaní
Mám úplně stejný problém. Vysledoval jsem ale, že se mi to stává jen při teplotách + - 5st. kolem 0. Pokud je tepleji nebo chladněji, motor chytne na cvrnknutí a už nechcípne. Pokud je ale dejme tomu od těch -5 do + 5, motor chytne ne cvrnknutí ale ihned zase chcípne. Při druhé startu už trvá třeba 5s než chytne. Podotýkám, že vždy než začnu startovat, počkám až zhasnou všechny kontrolky. Už jsem zkoušel zapnout klíček i 2x než začnu startovat, aby čerpadlo natlačilo víc benzínu, ale nepomohlo to. Musí to mít jednoznačně souvislost s tou teplotou. Neřešil už jste to někdo?
Když jsem ráno měl pocit, že to zase nechytne napoprvé, zkoušel jsem i to, že jsem začal startovat a nepustil jsem klíček ihned po chytnutí, ale držel jsem ho dál a stejně jsem slyšel jak po tom, co motor ihned naskočil zase zabral startér, protože motor chcípnul. Ve výsledku auto tímto způsobem chytlo rychleji, než při běžné variantě startování, ale to asi jen díky tomu, že jsem vlastně nenechal motor úplně zastavit a točil s ním dál a tudíž chytl podruhé rychleji.
Myslíte, že by něco mohla ukázat diagnostika? 

Když jsem ráno měl pocit, že to zase nechytne napoprvé, zkoušel jsem i to, že jsem začal startovat a nepustil jsem klíček ihned po chytnutí, ale držel jsem ho dál a stejně jsem slyšel jak po tom, co motor ihned naskočil zase zabral startér, protože motor chcípnul. Ve výsledku auto tímto způsobem chytlo rychleji, než při běžné variantě startování, ale to asi jen díky tomu, že jsem vlastně nenechal motor úplně zastavit a točil s ním dál a tudíž chytl podruhé rychleji.


Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Dalis
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 04.01.2009 20:43
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouha doba startovaní
studený motor startuju se sešláplou spojkou, jinak mi to většinou po nastart. zdechne. Je cítit když pak pouštím spojku jak to dostává větší odpor, a auto se trošku roztřese. A taky mi to dělá takové kolísavé hůů hůů na volnoběh. Teplý motor už pak napoprve i bez spojky.
focus combi mk3, 2013, 1.0 ecoboost 92kW, lunar sky (šedá:)
- roman.svatos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.07.2009 23:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouha doba startovaní
Já vždy startuju s vyšláplou spojkou. Myslím si, že tak je to lepší, ne?Dalis píše:studený motor startuju se sešláplou spojkou, jinak mi to většinou po nastart. zdechne. Je cítit když pak pouštím spojku jak to dostává větší odpor, a auto se trošku roztřese. A taky mi to dělá takové kolísavé hůů hůů na volnoběh. Teplý motor už pak napoprve i bez spojky.
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: dlouha doba startovaní
Mozno tam maš nejaku sovuDalis píše:A taky mi to dělá takové kolísavé hůů hůů na volnoběh.



- Dalis
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 04.01.2009 20:43
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouha doba startovaní
r.svatos:
v manualu se píše "sešlápněte plně spojkový pedál a nastartujte.." pro studený i teplý, takže OK
richisan:
přesně
ale nehoukaj mi v mazutu, ale v benálu asi...heh 
v manualu se píše "sešlápněte plně spojkový pedál a nastartujte.." pro studený i teplý, takže OK
richisan:
přesně


focus combi mk3, 2013, 1.0 ecoboost 92kW, lunar sky (šedá:)
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.08.2009 23:32
Re: dlouha doba startovaní
Môj 1,8 benzín tiež sem ta štrajkuje....teraz ako sa ochladilo.
Naštartujem síce v pohode na prvú šupu, ale keď pridám tak to zdochne. Tiež ak sa hneď začnem rozbiehať.
Zatiaľ vždy pomohlo počkať dajakých 30 sekúnd a potom no problem.
Naštartujem síce v pohode na prvú šupu, ale keď pridám tak to zdochne. Tiež ak sa hneď začnem rozbiehať.
Zatiaľ vždy pomohlo počkať dajakých 30 sekúnd a potom no problem.
FFII 1,8 Duratec (125k), TitanX, 2008, Hatchback, SeaGray
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Re: dlouha doba startovaní
Re: FeroFord
To je ono, přesně to samé to dělá i mně. Kdyby jsi náhodou přišel na to, čím to je, napiš to sem.
Dík 
To je ono, přesně to samé to dělá i mně. Kdyby jsi náhodou přišel na to, čím to je, napiš to sem.


Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- pm812940
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.07.2008 17:10
- Bydliště: Olomouc
Re: dlouha doba startovaní
Mám ten samý nebo hodně podobný problém. Dlouho točí startér než naskočí motor. Jsou jenom dvě situace, kdy motor naskočí na "první drc". 1) hned po tom co ho vypnu, 2) když je auto odstavený tak dva dny (a nejlépe v mrazu). Zatím na to v žádném servisu nebyli schopni přijít. Takže kdyby někoho něco napadlo, tak budu rád za tipa. FF 1,6 r.v. 2001.
Ford Focus 2001 - 1.6 - 74 kW 5/2001
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: dlouha doba startovaní
Ahoj--Jestli ti ještě nikdy tohle nedělalo,tak zkus se podívat na pal. čerpadlo. Dále je možný vadný snímač teploty motoru. Tady hraje při studeném startu moc veličin. Snímač spojk. pedálu,-snímač polohy vzduch. klapky, snímač NTC, . I volnob. ventil.Podle mě,si myslím,že je to na tom voln. vent. ŘJ-totiž akceptuje momentální teplotu motoru, ta jest ¨¨0¨¨ , pak vysílá množství paliva, předstihu. Lamda sonda také. Je toho moc! Dále už mě nic nenapadá.
FF-1.8-ZETEC-SPORT
FF-1.8-ZETEC-SPORT
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- pm812940
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.07.2008 17:10
- Bydliště: Olomouc
Re: dlouha doba startovaní
Volnoběžný ventil jinak problém nedělá. Otáčky na volnoběh nekolísají, po vyřazení plynule spadnou a drží. Dělá mi to necelé dva roky. Náběh byl postupný. Ne že by to přišlo ze dne na den.petulak píše:Ahoj--Jestli ti ještě nikdy tohle nedělalo,tak zkus se podívat na pal. čerpadlo. Dále je možný vadný snímač teploty motoru. Tady hraje při studeném startu moc veličin. Snímač spojk. pedálu,-snímač polohy vzduch. klapky, snímač NTC, . I volnob. ventil.Podle mě,si myslím,že je to na tom voln. vent. ŘJ-totiž akceptuje momentální teplotu motoru, ta jest ¨¨0¨¨ , pak vysílá množství paliva, předstihu. Lamda sonda také. Je toho moc! Dále už mě nic nenapadá.
FF-1.8-ZETEC-SPORT
Ford Focus 2001 - 1.6 - 74 kW 5/2001
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: dlouha doba startovaní
A co svíčky? Fokusy jsou na tom velmi náchylné. Tady je i možné ubytek komprese. Nejlepší by pak bylo to dát na diagnos. Ale zkoušet se má všechno v našich znalostí, než pujdeš s tím do servizu. Peněz nemámé nazbyt. ŽE!
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- pm812940
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.07.2008 17:10
- Bydliště: Olomouc
Re: dlouha doba startovaní
petulak píše:A co svíčky? Fokusy jsou na tom velmi náchylné. Tady je i možné ubytek komprese. Nejlepší by pak bylo to dát na diagnos. Ale zkoušet se má všechno v našich znalostí, než pujdeš s tím do servizu. Peněz nemámé nazbyt. ŽE!
Ano, ano - peněz není nazbyt. A že jich ten prevít už sežral

Ford Focus 2001 - 1.6 - 74 kW 5/2001
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: dlouha doba startovaní
Mám naprosto ten samý problém. S tím, že to trvá už cca rok, a poslední dobou je po startu cítit benzín. Čerpadlo palivo tlačí, teda aspoň je slyšet, takže problém s ním vylučuju, volnoběžný ventil taky, protože auto drží otáčky, nechcípá. Startuju pouze s plynem a nastartuju na drc jen tehdy, pokud motor vypnu a ihned jej nastartuji a nebo když byly mrazy a auto stálo cca 1 den a víc volně a nejel jsem s ním. Chystám se vyměnit palivový filtr, ale mám pocit, že to budou jen vyhozené penízky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů