gordon183 píše:2 Foky : konzultoval som to v dvoch servisoch a v odoch povedali ze v motoroch su konstrukcne rozdiely... pokial mas pravdu ty tak sory za toho odbornika... ale on to tiez pozeral v katalogu kde sa objednavaju diely a vraj nasiel odlisnosti...
dik
tak at ti rekne jake jsou odlisnosti na motoru .
gordon183 píše:
Keby som to chcel riesit druhou riadiacou jednotkou s 66kw, slo by to? Kolko stoji a co tam treba potom upravit aby sedela k autu? Respektive vies mi ty prehrat moju riadiacu aby sla na 66kw? Za kolko a davas aj doklad a zaruku?
dik
pocitac stoji cca 6000kc .naladeni klicu 1000kc
bude tam ale VIN z jineho auta . prehrani stoji cca 3000kc .
gordon183 píše:
davas aj doklad a zaruku?
tohle je zasah do SW , na to ti neda nikdo zaruku , da se to resit i vymenou RJ a naprogramovani klicu . ale i na to ti neda nikdo doklad protoze kdyz prijedes do forda a reknes ze chces jiny pocitac tak ti objednaji a nahraji data ktere patri k tvemu. oni neresi to ze si nekdo koupi "slabocha" a necha si nahrat SW na silneho . a hlavne kazdej je vdecnej ze to ma prehrane a neresi doklady a zaruku . to jsi si pak mel rovnou koupit 90PS nebo 115PS .
gordon183 píše:
Riesim tento problem hlavne kvoli tomu ze moj focus nema zatah od spodu hlavne z dvojky a trojky ked sa rozbieham v meste... mam stareho pasata b2 a ten taha od spodu paradne... pomoze mi tato uprava? V com spociva rozdiel medzi riadiacimi 55 a 66kw?
na to je jen jedina rada zkus se svezt v 90PS tdi a uvidis jestli je to lepsi nez ten tvuj .
a nakonec ti posilam obrazek motoru z microcatu kde je jasne napsano 90PS NEBO 75PS a jedno objednavaci cislo .
