Zdravím,
uvažuju o koupi vozu... Hodně se mi líbí práve Focusv 1.6 benzín, takže jsem jako mnoho jiných mrknul na net a padlo mi do oka pár nabídek
tenhle vínovej
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6579388
podivně zelenkavej
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6695759
a třeba tenhle
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6489318
co vy na to? Vypadá něco z toho "podezřele"?
Jsem v tomhle docela laik, ale zeptám se možná blbě- co je GHIA? Modelová řada? liší se něčím?
Uvažuju o Focusu...
-
- Nováček
Uvažuju o Focusu...
Ford Focus Combi 1.6 ZETEC (1999) Aquamarine
- Kobrlik
- Zkušený
Re: Uvažuju o Focusu...
Ahoj,nějak zvláště sem ty auta neprohlížel...ale Ghia je TOP výbava, si porovnej interiery těch aut
ale i z venku jsou hezčí...např. chromová lišta na 5tých dveřích a na nárazníku pod světly atd.

Ford Focus 1.8 16v Hatchback metal zelená VITRO r.v.duben 2003
Ford Mondeo ST220
Ford Mondeo ST220
- zewl
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:

Ale nenechej se zmast GHIA vybavou, spousta lidi na foru ma vybavu Trend a ma vybavu daleko bohatsi nez kdejaka GHIA

GHIA je v podstate jenom drevene listy na dverich a dreveny stred palubky + tunel, stribrne kliky a stribrna lista na patych dverich. Vse ostatni elektrika, palubni pocitac atd., je uz na tom, kdo si auto objednaval a navymyslel si to tam, pripadne na to byly akce.
Takze necum na GHIU, ale cum na skutecnou vybavu

O vybavach muzes jeste mrknout sem
- panther7
- Test driver
Podle fotek asi ten třetí fofík tj. 1,6 Ghia, ale je to pouze zvenku tak pozor na to-doporučuji jít tam s mechnikem vše si projet a mrknout u starších aut nevíš co může být vevnitř
- zewl
- Test driver
- Kontaktovat uživatele:
vinovy nema klimu
ten treti (zelenej) nema dalkovy central a taky ma tazne + jina zeme nez CR. Mozna holansko, kde za autem tahaji tezky karavany
ten treti (zelenej) nema dalkovy central a taky ma tazne + jina zeme nez CR. Mozna holansko, kde za autem tahaji tezky karavany

- Fokal
- .