Vypadávání ochrany
-
- Nováček
Vypadávání ochrany
Ahoj všichni.Nemám sice ford fucus,ale ford transit 2.0tdci rv2003.Motor mě příjde stejný a nebo hodně podobný,ale nejsem odborník.Auto jsem si z velkou slávou dovezl z NSR.Má najet 235000km.Od té doby co jsem ho koupil se nestačím divit,jak jsou některé díly levnější v originále než v replikách.Také mě při zátěži vyskakuje ochrana motoru rosvícením kontrolky žhavení.V autorizovaném servisu ford mě na diagnostice nahlásili,že to dělá podtlakový ventyl čerpadla a ochotně mě ho prodali za pouhých 2700kč.Po namontování mě to ale krásně pokračuje dál.Když sem jim to řekl,tak mi s úsměvem řekli že mi za to dají slevu na nového transita 180000kč.Sem je málem zabil.U neautorizovaného servisu jsem na diagnostice zjistili chybu Po251,pokles tlaku paliva.CHci se zeptat,jestli ste to už někdo odstraňoval a jak ste pokračovali.Také by mě zajímalo,jestli to může mít spojitost s turbem.Nějak jsem si auto přivezl dražší než jsem chtěl a peníze na opravy co jsem tak předpokládal,že budou potřeba jsem vyhodil už při koupi.Také musím říci,že mě za studena startuje v pohodě.Vypadávání ochrany mě přijde častější až při zahřátí motoru.Dík moc za jakoukoliv odpověď Jaja
- Ahmed
- Test driver
Re: Vypadávání ochrany
To spíš může být problém a čerpadlem, vstřiky, možná i pedál plynu, vedení nafty, nějaká netěsnost, ale to chce zajet opravdu někam, kde těm autům rozumí a tu diagnostiku umí udělat 

-
- Nováček
JJ díky za radu.Jsem obědnaný na příští týden.Servisák semnou bude jezdit v autě a otevřeno více okenv diagnostice aby sledoval kolísání.Hoši představte si,že za minulou diagnostiku si neřekl vůbec nic,prý že sice našel chybu P0251,ale nenašel příčinu.Sem si přišel děsně divně.Dám vědět jak jsem dopadl. 

-
- Nováček