Stránka 1 z 1

Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 08.10.2008 21:26
od Dirk
Pozdravujem navstevnikov fora. Rozmyslam nad Focusom TDCI 74 kw alebo 85 kw verziou. Ake su nedostatky tych motorov? Trpeli nejakymi castymi poruchami? Dakujem.

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 09.10.2008 23:21
od vitut
hledat, hledat ... samozrejme tady na foru. Informaci najdes dost.

jinak zasadni technicky rozdil mezi 74 kW a 85 kW neni. Patrny rozdil ve vykonech tam je, coz ale neznamena, ze 74 kW by byl nejaky lenoch. Poruchy jak kdo ... zalezi na stavu koupeneho kusu ...

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 10.10.2008 12:36
od tomason
od roku 2005 Ford přešel na commonrail Siemens do to toho roku Delphi Siemens by měl vydržet víc kilometrů a být méně choulostivý na kvalitu nafty prostě lepčí jinak by ho tam asi nedávali i dneska do 1,8Tdci :wink:

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 29.10.2008 22:19
od Dirk
Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 29.10.2008 22:52
od vitut
Dirk píše:Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?
Mame doma dva FoFo TDCi, jeden ve verzi 74 kW, druhy 85 kW. Muzu rict z vlastni zkusenosti, ze rozdil je citelny hlavne mezi 2500 a 3500 ot. Zatah pod 2000 ot. je tak nastejno. Kazdopadne ja (silnejsi verze) jezdim v prumeru o 0,5 - 0,7 litru na sto vic, at delam co delam.

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 30.10.2008 10:44
od tomason
85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 30.10.2008 18:03
od Lesi
tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 30.10.2008 19:04
od vitut
tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Chyba, turbo s variabilnimi lopatkami maji obe verze ... Sice na podtlaku chybi jeden ventil, ale ten je u 85 kW pro rizeni klapky v sani.
Pokud odpojis podtlakovy ventil turba, tak poznas, na co vlastne variabilni lopatky jsou. Turbo pak taha az kolem 2200 ot.

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 30.10.2008 23:41
od tomason
Při přechodu na Siemen¨s a normu Euro 4 bylo zavedeno turbo s přesnou a rychlou regulací naklápění lopatek elektrickým servomotorem .Dle mě de o co nejmenší tvorbu kouřivosti ,ale nejen mě toto je rozbor motoru z časopisu AUTODIESL
Lesi píše:
tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 11.12.2008 18:35
od GROSSMIK
Zdravím pánové.Tomu nevěřím že má 18 tdci 85kw turbo z naklápněním lopatek.Turdo efet je znát velice silně.

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Napsal: 12.12.2008 09:00
od tomason
Máš Euro 4 bezfiltru DPF :!: tak si piš ,že ho máš