Stránka 1 z 2
Víceprvková náprava
Napsal: 08.06.2006 20:42
od Vody
Víte někdo jak je to u Fokusů s těma víceprvkovýma nápravama multilink ? Mají to všechny fokusy? Mechanik mi říkal že tam nic takovýho nemám.
Napsal: 09.06.2006 07:35
od zirafak
Tak ten tvoj mechanik asi este multilink v zivote nevidel.

.,samzrejme,ze ho ma kazdy jeden,aj ten najzakladnejsi model Focusa

Napsal: 09.06.2006 22:45
od Vody
Taky jsem se divil když to říkal, tvrdil mi že je tam klasický McPherson....Jak to vlastně funguje, čím se to liší od klasického McPhersona?
Napsal: 31.10.2006 20:57
od Obake
Máte někdo v počítači rozkreslená zavěšení předních kol ?

prosím

Napsal: 01.11.2006 08:23
od foki
mc persony mas vepredu a multilink vzadu , ta naprava by se mela lehce natacet pokud se nepletu
Napsal: 01.11.2006 08:34
od chmelko
ak mechanik nerozozná multilink od klasických vlečných ramien tak od neho utekaj

Napsal: 01.11.2006 16:54
od Ferino
foki píše:mc persony mas vepredu a multilink vzadu , ta naprava by se mela lehce natacet pokud se nepletu
Myslím, podle pocitu a stability, že se ta zadní fakt trochu natáčí, stačí trochu ostřejší průjezd zatáčkou a cítím, jak se zadek auta "tlačí ven" a pomáhá tak bezpečnému průjezdu, auto sedí jak přibitý.
Napsal: 01.11.2006 22:31
od neodees
A čím se vyznačuje náprava Mc Pherson od ostatních?
Napsal: 02.11.2006 06:06
od zirafak
multilink hlavne zabezpecuje nezavisle reakcie a pracu kazdeho kolesa zadnej napravy,co sposobuje komfortnejsie,lepsie a bezpecnejsie drzanie stopy,pocitovane hlavne pri prejazde zakrut a nerovnosti
Napsal: 02.11.2006 08:58
od stan
ten system sa vola "control blade" naprava sa pasivne nataca pri prudkych prejazdoch zatacok, kazde koleso pracuje nezavisle, preto ked som presedlal z klasickeho zavesenia do multilink ludia vzadu mali pocit ako na kolotoci, taky mierny zavrat

, ten mechanik zrejme predtym servisoval 120-ky a V3S ale niet sa co cudovat, mojmu svagrovi v bratislavskom forde povedali ze divny zvuk vychadzajuci od motora je pravdepodobne karburator

Napsal: 02.11.2006 09:27
od neodees
Ha tak to je síla, udělej kozla zahradníkem

Napsal: 02.11.2006 14:31
od Obake
není nad značkový servis

Napsal: 02.11.2006 16:04
od neodees
Já měnil ložiska na předním kole, zajel jsem ke známýmu co děla koncern VW teda volkswageny, audiny, seaty, a škodovky, a udělal mi to oboje dvoje a za práci si vzal 500 korun.- a jsem uplně spokojenej. není servis jako servis
Napsal: 02.11.2006 18:38
od Obake
já si nechal vyměnit ložisko ve zančkovém servisu ford

a po padesáti kilometrech

když to bylo horší než před tím

zastavím a koukám

že mám matici od náboje až na konci

ten pitomec zapoměl ohnout tu zajišťovací podložku

teď už se snažím mechanikům vyhnout

Napsal: 02.11.2006 19:17
od Ahmed
Se divite, kdyz si tam hraje na mechanika kdejaky cukrar. A ty platy tam taky nemaji ultra vysoke.