Napětí v palubní síti
Napsal: 04.06.2006 14:59
Po nastartování mám v palubní síti 13,4V, což se mi zdá málo, přece jenom bych "uvítal" napětí přes 14V. Těch 13,4 ale skoro nekolísá bez ohledu na otáčky, odběr, dobu jetí apod. takže ve "výrobě" elektřiny snad problém nebude.
Ve feldě jsem nízké napětí řešil zařazením diody mezi regulátor a alternátor (jsou to součástky zvlášť propojené vodičem, regulátor má nastavené napětí natvrdo). O FF jsem četl, že cílové napětí je řešeno nějakým sofistikovanějším způsobem. Může někdo naznačit v čem tkví problém nízkého napětí?
Ve feldě jsem nízké napětí řešil zařazením diody mezi regulátor a alternátor (jsou to součástky zvlášť propojené vodičem, regulátor má nastavené napětí natvrdo). O FF jsem četl, že cílové napětí je řešeno nějakým sofistikovanějším způsobem. Může někdo naznačit v čem tkví problém nízkého napětí?