Stránka 1 z 1
					
				0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 12:15
				od Kahn
				Jak nejrychleji zrychlit na 10km/h u 1.6 16V
Dát 1 a 2 naplno nebo 1, 2 a dát tam i 3?
			 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 12:18
				od chmelko
				no asi mas namysli na 100km/h..
je to 1 až 2..(ale radšej to overím, pri akceleracii nepozeram na tacho..)
			 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 12:20
				od silverwolf
				Kahn píše:Jak nejrychleji zrychlit na 10km/h u 1.6 16V
Dát 1 a 2 naplno nebo 1, 2 a dát tam i 3?
Si to vyzkoušej ne?
 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 13:09
				od killerhammer
				iba 1. a 2.  
 
 
1. ale nemusis tocit velmi, aj ked pozries na graf priebehu vykonu, ma velmi uzku vykonovu spicku. vcedula ju mal niekde na svojom blogu nakreslenu pre 2.0 zetec pre jednotlive stupne (pre 1.6 to bude cca podobne). tusim vrchol bol niekde tesne nad 3500 ??? uz sa nepamatam, kazdopadne, 1.tka nemusi ist na obmedzovac 
 
 
potom teda hned 2. a plny kotol po obmedzovac, a uz len cakas.
1.6 ti-vct, 2-jka nam da na obmedzovaci 100km/h, na klasickej 1.6 by to malo dat tiez  
 
 
alebo si zober stopky a skusaj to
ale uvidis to aj na youtube videach, ta technika je cca pri kazdom benzine rovnaka. ako som pisal
 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 13:32
				od killerhammer
				no ale vyskusaj to, mozno na tej 2-ke 100km/h nedas v najlepsom case. bude treba 3-jku.
takto teoretizovat to nema zmysel  
 
 
ja som to este osobne nemeral  
 
kua, by som to neska aj isiel pomerat, ale 8 poldecakov whiskey a jeden chladeny kozlik mi nedovoli podat zodpovedny sportovy vykon v aute  
 
   
  
 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 14:50
				od vcedula
				dovolim si nesuhlasit, ja akcelerujem
1 - sipka - 2 - sipka - 3 - sipka - 4 - sipka - 5 - sipka a brzda 
 
Teraz vazne. To, ze motor po urcitych otackach uz straca dych je jasne. Ma niekde svoju spicku krutiaceho momentu a v inych otackach ma zasa spicku vykonu. Ale takto uvazovat je dobre na to, keby si skladal prevodocku, aby si vedel, do akych otacok mas polozit patku ci sestku.
Pri rozbiehani ti ide o to, aby auto tahalo co najviac a tym dosiahlo co najrychlejsi cas. Mozme porovnat dve situacie v 80 km/h. Das dvojku a motor sa roztoci na asi 5500 ot/min. Max krutiak je uz davno prekonany a dokonca aj spicka vykonu. Das tam 3-ku a otacky pri tej istej rychlosti klesnu na 3800. Ked dupnes na plyn na dvojke, tak ta dopredu rozbehne riadne vacsia sila ako pri trojke, pretoze dvojka je kratsie sprevodovana ako trojka (samozrejme) a tym padom sprevodovana sila posobiaca na koleso je pri dvojke omnoho silnejsia. Tu to vidis uplne jasne.  Udaje su az po 6500 ot/min. Pozri si pomer medzi 2 a 3 na 80 km/h. Do 95 km/h ta dvojka potiahne omnoho silnejsie.
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=68&t=8390
presnejsie, Ti-VCT je tu: 
http://forum.ford-focus.cz/download/fil ... &mode=view
Ked nemas sportovu kratku prevodovku, tak vplyv poklesu vykonu vo vysokych otackach je taky maly, ze sa neoplati preradit na vyssi stupen. Preto ja taham az po sipku 

 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 22.07.2008 21:30
				od pelen
				Zeptej se Bruna, loni na Krivce jsme to zkouseli, ja byl spolujezdec a mel jsem stopky.
			 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 23.07.2008 12:23
				od Kahn
				Pro zpřesnění mám Focus I 1.6 16V v Trendu a tam byla prej trošku jiná převodovka, ale názory se liší.....ale to asi víte
			 
			
					
				Re: 0-100km/h
				Napsal: 23.07.2008 12:48
				od chmelko
				Kahn:už sa s tým prosím zmier, že máš rovnaku prevodovku, ako tu mame všetci s 1.6..čo dokaže urobit presne mierena PR akcia od fordu.. 
