Stránka 1 z 1
					
				KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 18.07.2008 20:46
				od MIROMEN
				Focuse mam něco přes 2 roky a hned od začatku se mi stavalo že mi občas(1xza asi 2 měsice) spadla ručička od tachometru tak sem tomu nevěnoval pozornost ale v posledni době je to už dost často teměř každou jizdu.Zajimave je to že když mi ručička spadne dolu tak někdy motor nezhasne když zastavim nebo vyšlapnu spojku a někdy zhasne při zastaveni a během jizdy a vyšlapnuti spojky se rozsviti kontrolka dobijeni.No a dneska když jsem jel z prace tak hned od začatku mi ručička rychloměru nevyskočila a po chvili se rozsvitila kontrolka protiprokluzu a displej s ujetymi kilometry zmizel a byli tam jen vodorovne čarečky.Po ujeti asi 4 km vyskočila ručička tachometru a znovu se objevily udaje o počtu km jen kontrolka protiprokluzu zustala svitit.Když jsem zastavil vypl motor znovu nahodil tak vše ok ani kontrolka asr nesvitila.NEVITE NĚKDO OCO KRAČI?
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 18.07.2008 20:50
				od zewl
				ze by baterka? Zkus mrknout do vlakna 
o baterii 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 18.07.2008 21:23
				od MIROMEN
				Diky za radu snad to bude ta baterka i když většině se rozsvicuje kontrolka abs a mě ne tak nevim.Zkusim ji v ponděli vyměnit a uvidim.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 19.07.2008 07:26
				od HonzaV
				Než ji vyměníš, tak si ji nech změřit. Téměř každy servisák má zkratovací měřák.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 19.07.2008 08:11
				od MIROMEN
				Jak jsem psal padani ručičky tachometru mi to dělalo už od začatku tak jsem ji nechal pro jistotu loni než jsem jel do chorvatska proměřit ve fordu a to pry byla ok.Jo a mimochodem baterka je vyrobene v březnu 2000 a auto v provozu od řijen 2000.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 19.07.2008 13:25
				od Depena
				Nevim jak vam to pomuze ale popisu svou nedavnou zkusenost s baterkou. Fofo jsem koupil i s baterkou, motorcraft, dle udaju na kontaktech vyrobena 2003, auto chytalo na poprve a to i v zimnim obdobi tak jsem si myslel ze je dobra jeste. Jedno prijedu z vyletu k domu, otevru vrata a chci nastartovat a nic, jenom cvakani rele a rucicky litaly jako v letadle ktere pada k zemi, na dipleji s Km jen vodorovne carecky ani okynka nesly zavrit, po zkouseni kde ceho jsem dam dal baterku ze 105ky jestli nahodou a uz to zas slapalo jak hodinky, velice zradna vec, to se mi stat nekde daleko od domu a nejlip v poli nebo lese kdyz bych se sel jen neodkladne vyvencit tak bych hodne nadaval  

 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 19.07.2008 20:17
				od MIROMEN
				No tak jsem dnes koupil novou baterii zitra ji tam dam a uvidime jestli bude po problemech.Jo a ještě jedna věc vyměnil jsem 2 zapalovaci kable ktere byli zřejmě propalene protože mi borec při myti motoru tlakovou hadici řadně umyl motor a to tak že se voda dostala pravě ke dvoum svičkam.No a dnes jsem par jizd podniknul a žadny problem.Ale jak jsem psal o těch problemech tak si myslim že kabelama to nejspiš nebylo pouze nahoda že se dnes nic neprojevilo.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 22.07.2008 09:03
				od MIROMEN
				Tak baterii to nebylo problem stale přetrvava takže budu muset vyměnit čidlo tachometru.Ve FORD DANKAR HAVIŘOV mi byla řečena cena i s praci něco přes 2000 kč že prej je to docela pracne a je to takova slabinka FOCUSU.Jinak jsem rad že mě to konečně dokopalo koupit novou baterku protože jak jsem psal měla již přes 8 let.Po jeji vyměně jsem to pořadně projel tak jak jsem tadyk někde na foru četl a na 3 mi omezovač zasahl až v nějakych 153 km/h a auto je opravdu o něco živějši.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 11:08
				od hide
				Auto je živější, protože máš novou baterku ?  
 
 
To jsou věci.  

 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:06
				od MIROMEN
				Tak samo že to baterkou nebude ale řidici jednotkou.Někde tady na foru bylo psane že po vyresetovani řidici jednotky tomu dal pořadně pohulit což jsem udělal i ja a auto ožilo což mužu jen potvrdit ale je fakt že jsem auto v tu chvili litoval.
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:09
				od chmelko
				ale to je aj to, prečo potom mate problemy s katalizatormi, pružnostou a pod, pretože motory velmi lutujute. Je na to postaveny aby využíval cele spektrum otačok, rozne režimy tak ho na to aj používajte 

 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:22
				od MIROMEN
				Tak to docela nechapu čim jako ničime katalizatory.Vytačenim motora na max?
			 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:26
				od Ponik
				Já to pochopil tak, že ty problémy jsou kvůli tomu, že ty motory moc šetříme 

 (Kdyžtak mě oprav Chmeláne 

 )
 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:34
				od chmelko
				Ponik, presne 
 
 
zbytočne podtačanie, šetrenie privádza viac problemov než normalne jazdenie
 
			
					
				Re: KDE MUŽE BYT PROBLEM
				Napsal: 23.07.2008 16:41
				od MIROMEN
				Jojo omlouvam se ted jsem to řadně pročetl.No sem tam nějaky bodik ale hlavně když fofo bude v pořadku ne. 
