Stránka 1 z 1

Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 15.07.2008 11:59
od AL
Ahoj všem.
Řeším už dlouhou dobu neklidný chod motoru ve volnoběhu.Zkoušel jsem už všelico,
bez valných úspěchů. Včera jsem kotroloval funkci regulátoru tlaku paliva (je zhruba
nad snímacím potenciometrem sací klapky vpravo na konci kovového potrubí, kterým
se přivádí palivo ke vstřikovacím ventilům.Viz fotografie.Na spodním vyústění regulátoru
je rychlospojkou (s červeným "zámkem") připojena hadice vratného vedení paliva do
nádrže k palivovému čerpadlu.U této rychlospojky se mně ozývá mírné syčení, jako by
se tam přisával vzduch. Je to cítit i na prstrech přiložené ruky a když tou rychlospojkou
mírně zahýbu, mění se zvuk a intenzita toho syčení. Můžu poprosit majitele FOFO se
stejným motorem (nebo stejným provedením regulátoru a zpětného vedení), jestli by
se mohli podívat na tuto rychlospojku a poslechnout, jestli jim také v tomto místě syčí
přisávaný vzduch ? Koupil bych kdyžtak novou hadici, ale stojí kolem 800,- tak bych
rád věděl, jestli tento jev není normální stav.

Díky všem.
Zpetna paliv hadice.jpg

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 16.07.2008 16:55
od foki
vzhledem k tomu ze to je zpatecka do nadrze a je to benzin tak by ti tam strikal ven , spis bych to videl ze nekdo okolo je dira v hadicich sani a tim si to saje .

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 16.07.2008 17:06
od sebi
Tak sem tu rychlospojku omrkl, a taky mě tam v těch místech "fouká". Je mi líto, ale neporadím, páč sám nevím.
Petr

Fofo 1.6 16V r.v 99

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 16.07.2008 20:42
od AL
Kluci děkuju za reakce. Ještě jsem do toho čučel, měl jsem venku celou tu hadici palivové
zpátečky, ale na nic jsem nepřišel. Ten syčivý zvuk se ozývá opravdu z místa toho regulátoru tlaku paliva a připojení té rychlospojky. Jedině že by ten syčivý zvuk vycházel z vnitřku toho
regulátoru, jak je částečně pootevřený ventil v tom regulátoru vlivem podtlaku ze sání. Pokud
to tak je, tak je vše v pořádku- akorát jsem zase vedle. Motor při sundání nohy z plynu, když
se vrací k volnoběhu,krátce sníží otáčky na hranici "zdechnutí", celý se roztřepe a pak se
většinou zase rozjede normálně, ale někdy se jeho otáčky ustálí (dá-li se to tak říct) na jakémsi hrčivém minimu, kdy se rozhodně nedá říct, že by jel klidně. Otáčkoměr ale ukazuje
prakticky pořád stejně.Horší to je,když jede třeba klima, nebo při jiném zatížení dalšími spotřebiči, ale ani to není pravidlem. Ale tyhle příznaky už se tady řeší v jiném vlákně, akorát
myslím u motorů 1,8. Ovšem žádný rozumný výstup (příčina závady) z toho neplyne :-(

To Foki: Koukal jsem do blokového schématu palivové soustavy a ta zpátečka je kreslená,
jako že vede zpátky do čerpadla. Na druhém vývodu čerpadla je připojena hadice, která
napájí motor palivem. Není tedy v té zpátečce spíš podtlak, než tlak ? Nenasává si to čerpadlo
zpátky to přebytečné palivo ? Pak by totiž z toho zpětného vedení palivo při netěsnosti
nestříkalo, ale tou netěsností by se právě přisával vzduch. Ale to je jen moje úvaha.

AL.

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 17.07.2008 00:13
od foki
ne je tam tlak protoze ten ventil drzi do nejakeho tlaku na traverze palivo a pri urcitem tlaku posti do zpatecky , nemci delaji to ze tam daji silnejsi ventil a tim si zvysi tlak paliva na te traverze

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 07.08.2015 13:37
od LukasK
Fučí ti rýchlospojka alebo za rýchlospojkou? Keď rýchlospojka, skús si ju kúpiť v tomto e-shope za smiešny peniaz :ble2: :ble2: :ble2:. Stačí im poslať mail a oni ti niečo vymyslia.

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 07.08.2015 15:18
od petulak
LukasK píše:Fučí ti rýchlospojka alebo za rýchlospojkou? Keď rýchlospojka, skús si ju kúpiť v tomto e-shope za smiešny peniaz [url]http://eshop. :ble2: :ble2: :ble2:[/url]. Stačí im poslať mail a oni ti niečo vymyslia.


:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: 15.07.2008 11:59
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Netěsnost rychlospojky palivové hadice vratného vedení

Napsal: 07.08.2015 15:40
od miki21
zrušený účet a tipuju, že auto už bylo přetaveno na něco jiného... ale pokus o reklamu dobrý :totlsmile: