EOLYS 176 je iba aditívum, ktoré zvyšuje zápalný bod nafty - aby toľko neničila horiaca nafta sedlá ventilov a ventily a lopatky turbíny a celkovo turbo.
Pri hláške minutý EOLYS - motor ešte nejakú dobu pôjde normálne a ke´d sa nedoplní a neresetne cez diagnostiku (WDS/IDS) tak až po uplynutí definovaného intervalu ti hodí motor do núdzáku.
Nie - motor ide aj 120-130kmh, ale hoci len malý diaľničný kopček a ideš 90-kou, 80-kou...proste "radosť".
"Úplne zapchatý" DPF - by nebol priechodzí...teda motor by nebol schopný prevádzky, kvôli neschopnosti vytlačiť výfukové plyny. To by si musel jazdiť ale veľmi veľmi dlho v núdzáku.
PS: Regenerácie filtra pevných častíc spúšťa nielen zvýšená tlaková diferencia(teda rozdiel tlakov) pred a za DPF, ale ešte ďalšie minimálne tri prvopríčiny - RJ sleduje aj dátum poslednej regenerácie, počet km od poslednej regenerácie a ich inicializácia sa deje z dvoch riadiacich úrovní - "master" a "supervisor" - teda tam je o priorite "príkazov" vopred rozhodnuté.
Nuž a toto všetko je potrebné v SW "ošetriť" aby regenerácie naozaj už nikdy neprebiehali.
Firiem čo túto úpravu robia je už pomerne dosť, ale iba naozaj málokto vie "zdefaultovať" všetky prvopríčiny - aby k nim už naozaj neprichádzalo.
Väčšina odstráni iba prvú - tlaková diferencia a z ďalších dôvodov sa ale sporadicky regenerácia spustí - po prekonaní určitého počtu dní alebo po prejazdení istého počtu km!
Nuž dá sa vytiahnuť napríklad údaj zo snímača teploty DPF - ten meria pri Forde iba od 100°C vyššie (pri teplote nižšej ako 100°C nemeria žiaden údaj) a keď si odsledujete teplotu DPF pri bežnej trebárs dlhšej jazde ale tá nebude vyššia ako cca 250°C - no pri regenerácii je určite nad 400 dokonca až do 550°C pri tomto motore a tomto modeli DPF.
tutys píše:Jinak tu naftu v oleji mám bohužel taky zřejmě díky DPF, pač místo toho aby mi od výměny olej ubýval, max. měl stejnou hladinu, tak mi na kontrolní rysce stále stoupe a je to docela otravný to vycucávat hadičkou. Ještě se Vás zeptám jak to probíhá při jízdě, když DPF už nemá EOLYS popřípadě je úplně zacpaný? To se rožne kontrolka motoru a motor automaticky přejde do sníženého výkonu jako by bylo bez turba a jede max. 90-tkou? Podobně jsem to měl u Octavie, ale tam byl špatný turboventil.