Stránka 7 z 8

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 08.07.2018 20:33
od hihi
Já mám bohudík cdpf... (a na stejném systému jsem to resetoval, takže chování u systému s aditivem neznám).

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 27.04.2019 15:32
od hihi
Kamarádovo auto kleklo, má plný dpf. Nucená regenerace se zastaví vždy na 11% procesu, auto nic během nich nedělá, použit ELM a Forscan neco.20. Nevíte někdo, co brání regeneraci?

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 29.04.2019 01:04
od hihi
Tak si odpovím a mám řešení. Je to právě zmíněná chyba. Je nutno ji smazat a to jde záludnou oklikou ;-). Nejprve odpojit konektor diferenciálního tlaku, pak vymazat chyby v ŘJ. Zbude tam ta jedna (kvůli odpojení konektoru), zapojit konektor a zase smazat. A je čisto a regenerace jdou.

Focus II - 2008, 1.6 dci, 80 kw – neoriginální DPF filtr

Napsal: 03.05.2019 14:14
od olla
Hola,
snad nezákládám zbytečné vlákno. Vloni jsem měnil ve svém Fordu DPF filtr – neoriginální /značku teď bohužel nevím/. Cca po roce mi auto spadlo do nouzáku a šlo znovu do servisu. Problém DPF – dle servisu funguje, Eolys má, EGR a ostatní částí výfukové soustavy jsou ok. Filtr dle servisu nedokáže vyvolat regenaraci – nemá k tomu prý vhodné podmínky. Zašel jsem na diagnostiku do oficiálního servisu FORD a tam mi řekli, že neoriginální DPF nemá potřebnou "propustnost" a že tlaky, které jsou potřebné pro regeneraci, není možné vytvořit. Čili auto neoriginální filtr nechce přijmout.

Máte prosím někdo podobnou zkušenost? Je možné nastavit neoriginální filtr a tlaky tak, aby se vyvolávala regenerace?
Filtr mi byl prodán jakožto nový a plně funkční pro můj typ auta.

Díky

Focus II - 2008, 1.6 dci, 80 kw – neoriginální DPF filtr

Napsal: 03.05.2019 15:52
od FLA
reklamace dpf???

Re: Focus II - 2008, 1.6 dci, 80 kw – neoriginální DPF filtr

Napsal: 04.05.2019 01:43
od Kufmajstr
Já sem dával taky neorigo od bosalu a to stejný,jela mě pořád regenerace.Pak sem nechal vyčistit původní original a od té doby už vše funguje jak má(cca 30 000km).Za mě neoriginální dpf jsou jen vyhozený peníze,toť moje zkušenost

FFII 1,6 TDCI

Napsal: 02.10.2019 20:08
od Andymaniac
Ahoj,
může se k tomuto grafu vyjádřit někdo, kdo tomu rozumí ? :mrgreen: je to záznam z bráchova 1,6 TDCI to auto má problém (jako všechny už z výroby) s DPF, turbem apod. Ale přijde mi divné, že diferenční tlak je nějaký zpomalený, oproti otáčkám, nepřijde vám ? Chápu správně, že podle tlaků je čistý ? Tento graf jsem zaznamenal pomocí FoCOM a hodil do excelu. Díky.

Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 03.10.2019 10:09
od vita_k
Zpomaleny je asi tím, že je tam brutální low pass filtr.

Focus 2.0 tdci DPF

Napsal: 13.11.2021 18:46
od czALD
Zdarec Forďáci
Potřeboval bych vyřešit/opravit DPF
Není tu někdo kdo by mi byl schopen pomoct? Nechci dávat auto do autorizovaného servisu, kde mi naúčtují diagnostiku, u když je to berlička pro mechaniky aby věděli co opravovat.
Raději bych dal auto k nějakém normálnímu mechanikovi co hledá závadu a nevymění půl auta a bez výsledku.
Moje síly už na tohle bohužel nestačí, podle mě je problém ve víku nádrže, i když při online testu zavírání, otevírání funguje. Ve fordiag je napsáno rozpojeno když je nádrž zavřená a uzavřeno když je otevřená. Kvůli tomu asi nedojde k aditivaci paliva.
Pokud tu někdo je ať se mi ozve Díky :-) Nejlépe Brno a okolí.
Výpis z diagnostiky:
===PCM DTC P2453-F1===
Kód: P2453 - Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Toto DTC může být způsobeno :

Snímač diferenciálního tlaku uvázl nebo se přilepil.

Zakroucená, zablokovaná nebo poškozená hadice.

Hadice DPF jsou prohozené nebo nesprávne zapojené

Poškozený nebo znečištěný konektor

závady kabelů

Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.

===END PCM DTC P2453-F1===

===PCM DTC P2452-F1===
Kód: P2452 - Obvod snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Obvod snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.

Je-li zobrazen pouze tento DTC, pak to neznamená stav závady.

===END PCM DTC P2452-F1===

===OBDII DTC P2453-P===
Kód: P2453 - Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Stav:
- Čekání - je očekáváno potvrzení chyby

Jednotka: Diagnostika vozidla OBD II

Detail kódu závady

Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic

Toto DTC může být způsobeno :

Snímač diferenciálního tlaku uvázl nebo se přilepil.

Zakroucená, zablokovaná nebo poškozená hadice.

Hadice DPF jsou prohozené nebo nesprávne zapojené

Poškozený nebo znečištěný konektor

závady kabelů

Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.

===END OBDII DTC P2453-P===

===FACM DTC P2409-60===
Kód: P2409 - Rozsah/výkon obvodu snímače víka hrdla palivové nádrže

Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka aditivace paliva

Detail kódu závady

Rozsah/výkon obvodu snímače víka hrdla palivové nádrže

Dvakrát otevřete a zavřete klapku plnicího hrdla paliva a před pokračováním zkontrolujte, že je DTC stále uložený.

Toto DTC může být způsobeno :

jízda s vozidlem s otevřenou klapkou plnicího potrubí paliva

chybějící magnet na klapce plnicího hrdla paliva

nesprávná činnost spínače klapky plnicího hrdla paliva

Operaci spínání lze zkontrolovat pomocí volby DLM.

závady kabelů

FACM není opravitelný

POZNÁMKA: Po konfiguraci nového FACM vždy znovu naplňte FAT v souladu s instrukcemi dílenské příručky, a poté z nabídky Skříňky s nástroji proveďte postup naplnění nového FACM.

Ujistěte se, že po dokončení opravy jsou kódy DTC vymazány jak z FACM, tak i z PCM.

===END FACM DTC P2409-60===

===ABS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Antiblokovací brzdový systém

===END ABS DTC Žádný===

===EPS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Elektronicky ovládaný posilovač řízení

===END EPS DTC Žádný===

===IC DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby

Jednotka: Přístrojová deska

===END IC DTC Žádný===

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 13.11.2021 20:30
od jardab2
Ja si zobrazuju grafy dulezitych velicin behem jizdy a pak je to asi jasnejsi. Tipoval bych na vadny snimac tlaku ale muze to byt vedlejsi efekt. Ja ted mam taky problemy s regeneraci a sleduju to na mobilu uz nejak automaticky, interface ze zasuvky ani nevyndavam ;-)

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 13.11.2021 23:30
od dusanlulka
Ja som testoval snimac tlaku tlakomerom krvi.
Najdi prevod stlpec hg-kp
Jemne tlakuj a porovnavaj diagnostika-tlakomer.
Mne to ukazovalo celkom presne.

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 14.11.2021 10:57
od czALD
jardab2 píše: 13.11.2021 20:30 Ja si zobrazuju grafy dulezitych velicin behem jizdy a pak je to asi jasnejsi. Tipoval bych na vadny snimac tlaku ale muze to byt vedlejsi efekt. Ja ted mam taky problemy s regeneraci a sleduju to na mobilu uz nejak automaticky, interface ze zasuvky ani nevyndavam ;-)
Co přesně sleduješ?
Snímač tlaku mám vyměněný (cca 2 měsíce zpátky), ale předpokládám, že se ucpal, když nefungovala regenerace.
Dnes jsme zkusil statickou regeneraci
Tlak před regenerací 111,7 kpa po regeneraci 15,4 kpa.
Začínám se přiklánět k vykuchání DPF :-( (někdo v Brně?)

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 14.11.2021 11:05
od dusanlulka

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 15.11.2021 17:32
od czALD
Zdarec
Senzor dif. tlaku jsem vyměnil, chyby smazal a zatím se vůz tváří, že je vše v pořádku. Zatím jsem nikam nejel. Před výměnou skočila auto do nouzáku okamžitě a chyba zůstala.
Předpokládám, že chyba s víkem nádrže se opět objeví....
Teď drobná úvaha snad mě někdo nasměruje nebo bude mít odpověď.....
Pokud natankuju a víko nádrže prostě nebude fungovat nenadávkují se aditiva, časem se zase všechno ucpe a problém tu bude znovu.
Kdybych po každém natankování doplnil aditiva přes diagnostiku, bude to fungovat'? Bude se spouštět regenerace při jízdě, případně jak zjistím, že probíhá, resp. co bych si měl dát za položku na sledování během jízdy do Torque, jezdit s kompem se mi moc nechce :-) V torque jsem našel položku DPF press a DPF temp

Díky

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 15.11.2021 20:02
od vita_k
Nepojede tato apka? Jede teda na mk5 Obrázek