Zdarec Forďáci
Potřeboval bych vyřešit/opravit DPF
Není tu někdo kdo by mi byl schopen pomoct? Nechci dávat auto do autorizovaného servisu, kde mi naúčtují diagnostiku, u když je to berlička pro mechaniky aby věděli co opravovat.
Raději bych dal auto k nějakém normálnímu mechanikovi co hledá závadu a nevymění půl auta a bez výsledku.
Moje síly už na tohle bohužel nestačí, podle mě je problém ve víku nádrže, i když při online testu zavírání, otevírání funguje. Ve fordiag je napsáno rozpojeno když je nádrž zavřená a uzavřeno když je otevřená. Kvůli tomu asi nedojde k aditivaci paliva.
Pokud tu někdo je ať se mi ozve Díky

Nejlépe Brno a okolí.
Výpis z diagnostiky:
===PCM DTC P2453-F1===
Kód: P2453 - Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Toto DTC může být způsobeno :
Snímač diferenciálního tlaku uvázl nebo se přilepil.
Zakroucená, zablokovaná nebo poškozená hadice.
Hadice DPF jsou prohozené nebo nesprávne zapojené
Poškozený nebo znečištěný konektor
závady kabelů
Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.
===END PCM DTC P2453-F1===
===PCM DTC P2452-F1===
Kód: P2452 - Obvod snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Obvod snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.
Je-li zobrazen pouze tento DTC, pak to neznamená stav závady.
===END PCM DTC P2452-F1===
===OBDII DTC P2453-P===
Kód: P2453 - Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Stav:
- Čekání - je očekáváno potvrzení chyby
Jednotka: Diagnostika vozidla OBD II
Detail kódu závady
Rozsah/výkon obvodu snímače diferenciálního tlaku zachycených částic
Toto DTC může být způsobeno :
Snímač diferenciálního tlaku uvázl nebo se přilepil.
Zakroucená, zablokovaná nebo poškozená hadice.
Hadice DPF jsou prohozené nebo nesprávne zapojené
Poškozený nebo znečištěný konektor
závady kabelů
Jsou-li přítomny jakékoliv jiné DTC, zabývejte se nejprve těmito.
===END OBDII DTC P2453-P===
===FACM DTC P2409-60===
Kód: P2409 - Rozsah/výkon obvodu snímače víka hrdla palivové nádrže
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka aditivace paliva
Detail kódu závady
Rozsah/výkon obvodu snímače víka hrdla palivové nádrže
Dvakrát otevřete a zavřete klapku plnicího hrdla paliva a před pokračováním zkontrolujte, že je DTC stále uložený.
Toto DTC může být způsobeno :
jízda s vozidlem s otevřenou klapkou plnicího potrubí paliva
chybějící magnet na klapce plnicího hrdla paliva
nesprávná činnost spínače klapky plnicího hrdla paliva
Operaci spínání lze zkontrolovat pomocí volby DLM.
závady kabelů
FACM není opravitelný
POZNÁMKA: Po konfiguraci nového FACM vždy znovu naplňte FAT v souladu s instrukcemi dílenské příručky, a poté z nabídky Skříňky s nástroji proveďte postup naplnění nového FACM.
Ujistěte se, že po dokončení opravy jsou kódy DTC vymazány jak z FACM, tak i z PCM.
===END FACM DTC P2409-60===
===ABS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
===END ABS DTC Žádný===
===EPS DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Elektronicky ovládaný posilovač řízení
===END EPS DTC Žádný===
===IC DTC Žádný===
Chybové kódy DTC zkontrolovány, nenalezeny žádné chyby
Jednotka: Přístrojová deska
===END IC DTC Žádný===