Příspěvek
od ViktorG » 27.11.2014 15:25
Tak příběh nekončí. Volnoběh se zlepšil, možná až trochu moc zlepšil (při startu vylétne někam k 1600ot., pak drží asi 1200, žádné zmatené změny hodnot), nastartoval jsem, vycouval ze stání, všechno v pohodě, sjel 50m kopec a startoval znovu. Po opětovném nastartování dupanice na brzdu a zas, motor bojoval a bojoval až se srovnal. Navíc se zhoršilo nepadání otáček do v podstatě továrního stavu "nezajímá mě že řadíš, já si dvě vteřiny podržím otáčky, a ještě si tak stovku přidám", a to prosím mám vyndaný spojkový snímač.
Odpovědi:
Původ ventilu - na krabičce je nápis "ENERGY", na štítku poté ještě "SK005", ventily byly pořizované přes obchod s náhradními díly, který odebírá všude možně, klidně i originální díly, záleží na ceně.
Krom ventilu vyměněno i čidlo teploty.
Tupá reakce na plyn - Mám taky, cukání se nekoná, spíš stav "nejede a pak vyrazí", trvá to chviličku a není to tak razantní, hádám zanesená škrtící klapka.
Další postup:
Servisman měl odpojenou baterku, ale novým adaptacím asi moc nedal, smažu je přes ForDiag a najedu znova.
NeumímStudenýVolnoběh kombi mk1, 2.0i r. v. 99