

POZOR na 1.9TDi PD, odchazely neskutecne casto klicovy soucastky motoru

Tak pomalu panáčku, pomalu.enjoy píše:Na nule jsi po pěti letech, ale celou dobu trneš co turbo, co vstřiky atd.. a to jsou věci, které tě prostě zastaví a dál nejedeš. U benzínu obvykle dojedeš kam potřebuješ i když se něco pokazí.
Nehledě na to, že s dieselem třetinu roku prvních 10 - 20 minut netopíš.
A také nehledě na to, že je to prostě chrochták![]()
ps:městské přibližovadlo mám chrochtáka, ale ten byl za cenu, že jsem to prostě koupit musel.
hmm, tak ja neviem kde robim chybuStanley_vy píše:ad solfan a enjoy: Auto jsem kupoval jako tříleté s nájezdem poctivých 43 tis. km za 225 tis. Kč (nové se prodávalo v v německu od 625 tis. Kč). Kdybych ještě 100 tis,. přidal, mohl jsem mít v tu dobu novou skladovku FFII FL kombi s 1,6i (jediná příplatková výbava tam byla aut. klima). A topím asi po dvou kilometrech - mám elektrický příhřev. Jinak bych si klidně dokázal představit 2.0i, ale prostě jsem svého času narazil na slušný kup a jezdím hodně, tak jsem neváhal.
Je to přesně naopak.Vzadu je víc místa ve focusu a to jak na šířku i na dýlku.Je to všechno o jednotky cm,ale je to tak.Fofo má dokonce o 1 cm delší sedákAdow píše:Na šířku nevím, ale před kolenama o poznání víc. Poznám to i podle dětské sedačky, kterou vozím oběma autama - v oktávce je prostě místa víc. Teď s Focusem řeším problém, že když si dám normálně sedadlo, tak už se za mě nevejde vajíčko s druhým klukem. A to měřím 180 cm.. Takže musím posunout řidičovo sedadlo dopředu, dát vajíčko a pak na doraz posunout zpět. Jsem asi o 2 zuby blíž k volantu - takže řídit jde. V oktávce tento problém nemám. Tam je fakt víc místa. I kufr je podstatně větší - HB Octavia má velikost kufru na úrovni mýho kombíka. Já mám výhodu jen v nízké nákladové hraně.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů