Stránka 7 z 9

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 10.08.2011 22:10
od buceek07
Pokud budeš měnit jen ložisko tak je to oukej, ale pokud budeš dělat komplet spojku tak určitě i s dvouhmotou, protože pokud uděláš jen dvouhmotu, nebo jen spojku, tak stará věc ti třeba do 1000km vyjebe tu novou věc....ale jak řikám pokud děláš jen ložisko tak v pohodě.

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 11.08.2011 07:43
od spanel
Jen pro zajímavost - něco ke spojce a dvouhmoťáku (od fy LUK, ale platit to bude generelně) :

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 11.08.2011 10:13
od jenikl
Dvouhmota by byla ještě v poho, ale lamela je sjetá k jedný straně a ještě křivá.. Přítlačák je taky sjetej nerovnoměrně..

Sehnal jsem tyhle ceny:

Spojka Sachs (lamela + pritlacak) 4990,00 KC
Lozisko Sachs 3440,00 KC
LPR 1970,00 KC
Akusan 2500,00 KC

Ceny jsou s DPH..

Ložisko od LUKa jsem sehnal za 2400Kč, už je na cestě..

Spojku vyměním až časem a všechno najednou, jak říkáš, volím cestu nejmenšího zla, takže jen ložisko..

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 11.08.2011 10:36
od ballu
Jestli je dvouhmota OK, tak zbytek udělat, jak ložisko tak lamelu s přítlačákem. Kdo to již někdy rozdělával, tak ví, jaká je to drbačka. A jestli teklo ložisko, tak stopro je brzdovka nasátá do lamely a ta může i po výměně ložiska prokluzovat, na povrch se teplem odpařuje nasáklá brzdovka a spojku maže. :palec_dolu:

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 00:56
od hayney
tak tahle záležitost koukám mě neopustí ani s benzínem, já se picnu fakt :cry:
leda vzít automat :wink:

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 01:02
od jimm
Záleží kdo s tím jezdí,neboj není to častá záležitost :palec_nahoru:

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 01:06
od hayney
právě že bojim. to je pěkný kurvítko ten setrvačník teda. všeobecně

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 01:15
od jimm
:D no to je pravda ale ono to opravdu u mondea není tak hrozný jak to tady vypadá,až budeš něco vybírat tak to při jízdě poznáš,já mám najeto 164000km a když ses projel tak řazení spojka vše bylo ok.Akorát to řazení je proti volvu tužší to uznávám ale takovýhle řazení mají všechny mondea,když jsem vybíral já auto tak při testovacích jízdách v bazarech bylo řazení stejný :palec_nahoru:

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 01:22
od hayney
no a v zimě co jsem se dočetl tam budu rvát dvojku přes dvoumetrovou tyč :) ale to stejný mám na starym mondeu

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 01:33
od hayney
jimm píše::Akorát to řazení je proti volvu tužší to uznávám ale takovýhle řazení mají všechny mondea
já měl při koupi taky tuhý řazení, nechal jsem udělat komplet spojku, dvouhmotu, olej v převodovce a řadí jak po másle. radost řadit :)
to stejný se musí dít i u mondea

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 13:50
od ballu
To je jedno s druhým. V zimě má každe auto zatuhlé řazení, jedno více druhé méně. To pak souvisí i s otázkou, kdy po nastartování vyjet. Já to nechám pubublat ze 2 - 3 minuty a vyrážím, s řazením není problém . Zde však panoval názor, nastartovat a pomalu vyjet, tak jak je to v manuálu. Pak se nedivte, že po 10 metrech tam rvete za dva se znatelným odporem. Ještě jedna rada, záleží taky, jaký kvalt jste měly zařazený než byl zařazen neutrál a vypnut motor. Přesouvání kol v převodovce při zatuhlém oleji ze zpátečky, nebo dvojky trojky udělá své. Proto zastavím ,zařadím jedničku / pro ranní coufání zpátečku/ , vyřadím na neutrál a vypnu motor. Tak mám na ráno převodovku nachystanou na co nejmenší přesun kol ve ztuhlém oleji , ale hlavně, ráno motor nechám zahřát. Motor který nebyl mučen v nižších kvaltech prudkým přidáváním a ubíráním plynu /odkoukaný závodní styl :lol: /, vydrží dvouhmota 250 i 300 tis. km. Další věcí, kterou ale člověk neovlivní, je tahání karavanů, tam jde pomalu vždy do kopru se spojkou i dvouhmota a to i v nějakých 150tisících km. Pružiny ve dvouhmotě jdou na doraz /na tvrdo do záběrové polohy/pro značnou váhu všeho co motor tahne/ auto+ přívěs/, proto je otázka času, kdy se unaví a začnou v setrváku cvakat. Jestli jednou budu muset i já měnit dvojhmotu, tak jen vyhodím pružiny, oba díly zaseknu na tvrdo do záběru, místo vzniklé mezery po pružinách napasuji část mezikruží a zajistím . Tak budu mít dvojhmotu předělanou na jednohmotu na věčné časy. 8O

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 13:55
od buceek07
Mám 170 000 a dvouhmota cvaká jak o život a je na konci života...a mírné cvakání sem pozoroval už při koupi ve 118 000....km jsou origo

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 18:15
od Ma.rt
no me to pri 160tkm taky trosku cvaka, ale benzin s tim vetsinou vydrzi pres 200tkm. je to fakt o tom, jak bylo auto namahano a jaky cune s tim jezdilo. me to takhle lehce cvaka 40tkm a stav se nejak nezhorsuje

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 18:31
od Lion
Ahoj kluci jak se pozná že setrvačník začíná odcházet???Ja jen že mě ve vnitř začíná občas něco rachtat nebo cvakat,ale není to tak slyšitelné a nevím jestli to je větrák pod předním sklem nebo setrvačník.Protože mě právě přijde ža to jde od předního větráku,ale nevím muže mě to klamat.Alr jde o to že při jizdě to občas slyším teda když vypnu radio a občas to taky vůbec neslyším.
Díky všem za odpovědi.

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Napsal: 03.09.2011 23:02
od hayney
koukám na ebay a komplet sada spojky a setrváku na TDCI za 9000,- KČ???? http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2 ... 1399wt_906
to je teda pěknej poděl, když tohle nestojí ani samotnej setrvák na benzín