žhavící svíčky
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: žhavící svíčky
Nevím jak hluboko to je a ani jestli je možnost zajet vytahovákem ale než pokoušet štěstí s vyplivováním a možným poškozením motoru to radši sundám hlavu.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- okenagod
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.04.2012 20:03
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
hloubka:
u svicky se pise
Celková délka [mm]: 147
armatura [mm]: 35
takze ta spicka bude +-10cm hluboko, nenapada me cim by tam slo sahnout
dalsi napad byl jeste to natlacit do valce a pak to magnetem vytahnout dirou ve ktery je vstrik. jenze jestli to vim dobre, tak spicka je plech naplnenej keramikou...
se sundanim hlavy podle manualu musim vymenit trubicky ke vstrikum, podle mechanika se pry musi zabrousit hlava, protoze se po sundani zkrouti a uz tam nebude sedet poradne
u svicky se pise
Celková délka [mm]: 147
armatura [mm]: 35
takze ta spicka bude +-10cm hluboko, nenapada me cim by tam slo sahnout

dalsi napad byl jeste to natlacit do valce a pak to magnetem vytahnout dirou ve ktery je vstrik. jenze jestli to vim dobre, tak spicka je plech naplnenej keramikou...
se sundanim hlavy podle manualu musim vymenit trubicky ke vstrikum, podle mechanika se pry musi zabrousit hlava, protoze se po sundani zkrouti a uz tam nebude sedet poradne

Ford Mondeo MK3 2003 2.0 TDCI 96 kW
Velorex 435.0 12,5 kW
Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
Velorex 435.0 12,5 kW

Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: žhavící svíčky
Nalejt na špičku petrolej a pak se v ní za chodu motoru bloubat je opravdu skvělá rada
,taky můžeš přijít o oko.
Protlačit dovnitř a vyndat magnetem je taky těžko realizovatelný.Vsřik má díru pouze kolem 9 mm a navíc špička na magnetu moc nedrží.


Protlačit dovnitř a vyndat magnetem je taky těžko realizovatelný.Vsřik má díru pouze kolem 9 mm a navíc špička na magnetu moc nedrží.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: žhavící svíčky
Trubky se mění hlavně v případě když se dělají vstřiky a najdou se kovový špony v pal. okruhu,tzn. opravuje se i čerpadlo.Pokud je vstřikování v pořádku,při demontáži se zachovává čistota a po demontáži se trubky uzavřou zátkami,nebál bych se je dát zpět.okenagod píše:se sundanim hlavy podle manualu musim vymenit trubicky ke vstrikum, podle mechanika se pry musi zabrousit hlava, protoze se po sundani zkrouti a uz tam nebude sedet poradne
Co se týče broušení hlavy,nedělá tvůj mechanik hlavně TDi od VW,kde občas odchází těsnění pod hlavou? A i kdyby ji bylo třeba srovnat,tento úkon stojí řádově do 500 kč.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- okenagod
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.04.2012 20:03
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
Mozna mam divny napady, ale blbec nejsemJardak píše:Nalejt na špičku petrolej a pak se v ní za chodu motoru bloubat je opravdu skvělá rada,taky můžeš přijít o oko.
![]()


Dalsi navrhovana moznost je vyrobit si udelatko - v podstate asi vykuchat prostredek ze stary svicky - aby se neposkodilo sedlo svicky a pres udelatko ten zbytek postupne odvrtavat a bordel odsavat. kdyz se to udela hodne jemne tak by se do motoru nemuselo dostat skoro nic
Dal je tu moznost sundat vacku, jeden ventil pustit do valce (samozrejme v HU) a spicku svicky natlacenou do valce vylovit dirou po ventilu, tam uz by se dalo sahnout i nejakou pinzetou
Svicky uz mam novy od Forda Charouze - prekvapila me cena 350/kus. vyrobce - BERU
Ford Mondeo MK3 2003 2.0 TDCI 96 kW
Velorex 435.0 12,5 kW
Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
Velorex 435.0 12,5 kW

Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: žhavící svíčky
Jako rozumím tvojí snaze vyhnout se demontáži hlavy,ale pokud máš minimálně tři špičky ukroucený,tak se stím budeš piplat dost dlouho a nakonec asi budeš muset hlavu stejně shodit.Nezapoměň,že v pístu je prohlubeň a tam ta špička určitě spadne a vylovit ji naslepo z pod ventilu - bude to o štěstí.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: žhavící svíčky
Jsou prodloužené vrtáky i nástroje na takovou situaci jako je vytahovák zalomených šroubů plus nástavec který si hravě poradí i s 10cm.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- coka
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.01.2012 19:54
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
todle je dobrá sadička a vždycky pomůže v těchto situacích





Ford Mondeo 2.0 TDci 96 kw, 2006 GHIA, Stav 158 000,
- okenagod
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.04.2012 20:03
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
Tak pokus s vytahovakem sroubu selhal...ta spicka je tak tvrda, ze ztupila ten vytahovak...nebo sem koupil nakyho smejda vytahovaka :-/
Ford Mondeo MK3 2003 2.0 TDCI 96 kW
Velorex 435.0 12,5 kW
Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
Velorex 435.0 12,5 kW

Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s
- johnyram
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16.05.2010 17:58
- Bydliště: Liberecko
Re: žhavící svíčky
Tak nedá mi to neodpovědět, tato jemná sada vytahováků není moc dobrá, více se mi osvědčila hrubá, to za 1)
Za 2) pro méně zkušené: vyvitníky se používají jenom v případě, když je šroub (nebo cokoliv jiného, svíčka atd.) čistě uskřípnut, nebo ulomená hlava a podobné případy. Jakmile zkoušíš vývitníkem vyndat šroub, svíčku, žhavičku atd. co jsi předtím ukroutil, protože nešla (zarezlá, zoxidovaná) nemáš šanci! Akorát to všechno zničíš a až to tam zlomíš, a ty to tam zlomíš, protože to stejně nepůjde, tak budeš mít teprve problém
Takže bych sundal hlavu a udělal to bez destrukce hlavy a následného řešení co s vyrvaným a zničeným závitem pro žhavičku....
Bráno z vlastní praxe, už jsem to dělal mnohokrát, takže vím o čem mluvím
Za 2) pro méně zkušené: vyvitníky se používají jenom v případě, když je šroub (nebo cokoliv jiného, svíčka atd.) čistě uskřípnut, nebo ulomená hlava a podobné případy. Jakmile zkoušíš vývitníkem vyndat šroub, svíčku, žhavičku atd. co jsi předtím ukroutil, protože nešla (zarezlá, zoxidovaná) nemáš šanci! Akorát to všechno zničíš a až to tam zlomíš, a ty to tam zlomíš, protože to stejně nepůjde, tak budeš mít teprve problém

Takže bych sundal hlavu a udělal to bez destrukce hlavy a následného řešení co s vyrvaným a zničeným závitem pro žhavičku....
Bráno z vlastní praxe, už jsem to dělal mnohokrát, takže vím o čem mluvím

Mondeo 06' kombi Tdci 6kvalt 96kw, xenony, vyhřívané skla, denní svícení, sony mp3, tažné...
-
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15.01.2009 20:49
Re: žhavící svíčky
Dnes jsem menil zhavicky.... 3 moc nesli tak jsem je trosku prostrikl uvolnovacem sroubu a nechal vic ohrat motor.
Nakonec se podarilo vyndat vsechny ale sli dost ztuha, velkou silou a povolovani po kouskach. Pouzival jsem malinkou racnu jelikoz nemam dlouhou destiku na velkou tak jsem si rikal ze je potreba vic zabrat kdyz mam malou paku ale dost me prekvapilo ze i po nastrikani zavitu na novych zhavickach sil. olejem sli do hlavy nasroubovat skoro stejne jako ty stare ven - opet jsem musel dost zabrat a po kouskach jsem je tam nakonec dostal, nicmene jsem se dost zapotil
Jednu jsem zkusil opet vysroubovat ven zdali se nedeformuje zavit ale vypadal v poradku.
Mel nekdo podobny problem?
Nakonec se podarilo vyndat vsechny ale sli dost ztuha, velkou silou a povolovani po kouskach. Pouzival jsem malinkou racnu jelikoz nemam dlouhou destiku na velkou tak jsem si rikal ze je potreba vic zabrat kdyz mam malou paku ale dost me prekvapilo ze i po nastrikani zavitu na novych zhavickach sil. olejem sli do hlavy nasroubovat skoro stejne jako ty stare ven - opet jsem musel dost zabrat a po kouskach jsem je tam nakonec dostal, nicmene jsem se dost zapotil

Mel nekdo podobny problem?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: žhavící svíčky
U mně a kamarádova šly nové krásně,ale prostříkavam měděným sprejem a na vnitří i vnější část závitu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15.01.2009 20:49
Re: žhavící svíčky
To je divny, strikal jsem to prave silikon oleje s primesi medi a chvilema me prislo ze delam v hlave novej zavit :/ zacatek vzdy v pohode a pak se sekli...
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.11.2012 16:40
Re: žhavící svíčky
Zdravím mám problém s mondeem 2.2 duratorq. Po nastartování jde motor nepravidelně a strašně kouří, po přidání plynu se chod ustálí a kouření přestane. Dále auto jede pěkně, výkon se nesnižuje ani spotřeba nejde nahoru. Myslíte že by to mohlo být způsobeno disfunkcí žhavících svíček??
Předem díky za odpověď
Ondrus
Předem díky za odpověď
Ondrus
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: žhavící svíčky
ondrus100
Ahoj.
Máš pravděpodobně stejný problém jak já. Odchází Ti vstřik. Prý nový SW od Forda si dokáže poradit s dávkováním paliva u poškozeného vstřiku a tím pádem omezí kouření (nespálené nafty) za studena.
Ahoj.
Máš pravděpodobně stejný problém jak já. Odchází Ti vstřik. Prý nový SW od Forda si dokáže poradit s dávkováním paliva u poškozeného vstřiku a tím pádem omezí kouření (nespálené nafty) za studena.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů