Stránka 7 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.04.2011 14:45
od Croog
Sobull: To rád slyším.
A ještě jeden obecný dotaz: Jak jste po vykuchání vyřešili nádržku na eolys? Nacpali naftou, vifem, nebo nechali prázdnou - a čerpadlo odsoudili k záhubě?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.04.2011 16:19
od pavel28
Croog píše:Sobull: To rád slyším.
A ještě jeden obecný dotaz: Jak jste po vykuchání vyřešili nádržku na eolys? Nacpali naftou, vifem, nebo nechali prázdnou - a čerpadlo odsoudili k záhubě?
No mě bylo řečeno,že nádržka už tam vlastně je na nic a čerpadlo?!?!?!

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.05.2011 12:18
od mmartinm97
cerpadlo je odpojene cez sw takze ked filter budes chciet naspat tak ti daju povodny sw aj cerpadlo zapnu
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.05.2011 14:29
od Croog
Já mám za to, že hodně lidí psalo, že jim bylo řečeno, že si to můžou naplnit třeba VIFem a bude se jim to automaticky dávkovat do nádrže...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.05.2011 15:02
od Sobull
Já si teď nejsem jistej, ale mám za to, že mi říkal, že čerpadlo je odpojený. Ale VIF bych tam určitě nedával, musel bys měnit zima/léto a taky bys asi nezajistil poměr, když ta nádržka vydrží na 60000km. A VIF sám není moc mrazuodolný, takže takhle by asi s dávkováním byly dost problémy.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 15:34
od milikbrno
Croog píše:milikbrno píše:negativa - rezonance proudicich plynu v rozsirenem prostoru vyfukoveho potrubi.
Hmm, tohle mě zajímá. Jak hodně je toto při jízdě patrné - v jakých otáčkách?
Na "divne zvuky mam dobry sluch" , pri plnem plynu kolem 2200 - 3000 ot/min , mozna tam mam jen uvolnenou pricku, zy by to ve FapOff odflakli ?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 15:44
od milikbrno
vita_k píše:Já jsem udaj o differenčním tlaku na dpf a vzdalenost najetou od posledni uspesne regenerace nasel v diagnostice multidiag, v obyčejných to asi nebude

. škoda, ze tu multidiag nebo IDS nemůžu mít kdykoli pujcenou. Přes ELM327 (tu mám z číny) se to možná vyčíst ani nedá. Uvidime, jestli na neco prijde wilder s jeho kablikem s činy.
Sobull píše:Pak dejte vědět, kde to v te diagnostice najdete. ja jsem tam nic takového neviděl (je ale pravda, že sem to nehledal).
Pres ELM327 zadna zavada , ale Bosch ESI nalezena P2002 (vymazano)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 16:05
od vita_k
mam ELM327 a program Torque. P2002 mi to ukazuje a cas od casu rozsviti kontrolku motoru. Jde odstranit, ale hned se objevi znova - u mě.
Toto bude asi nejaka chyba, kterou fapoff neumi oddelat v souvislosti s filtrem - tipuju diferencni tlak na rozdilovem cidle. Bud tam je, nebo neni, ale nelibi se to ECU. Kdovi.
Ja jsem jim tak kvuli tomu volal a pan mi řekl, ze by mohl byt brzo hotovy soft pro ECU, ktery by toto mohl resit. Tvrdil ze se ozvou, ale ted dlouho nic. Mohl bys to zkusit ty, pokud se ti objevi P2002 znovu??? Diky.
BTW: rezonance nemam, ale mám cukání (stále podeziram regeneraci).
P2002 REGEN Particulate Trap Efficiency
Below Threshold
This error occurs if an expected pressure drop through the DPF
is lower than the specified value following a regeneration cycle
(based on the concept of normalized pressure differential
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 19:45
od Perna_81
Sobull píše:Spadlo to do nouzáku dvakrát, nakonec to s vykucháním nesouviselo (nejspíš). Na dia se udělal výmaz od té doby klid. Mám s tím najeto zhruba 20 000??? Ty problémy byly asi kolem 1000 km po vyndání...
Mně se celkem často tohle děje a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. V té době jsem měl najeto 108tis. km. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..
Je fakt, že ve firmě, kde mi to dělali to i potom hledali v odpojeném FAP. Ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž u něho šlo o extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000" a dělá to stále

Třeba 300km nic a pak na 20km 3x.

..nejsem tedy úplně s vykuchaným FAP spokojen

Nikdo mě ještě 100% nepřesvědčil, že je vše OK a kvalita oleje se už nebude zhoršovat regeneracemi
Raději jsem teď dal na 110tis. km nový olej (ikdyž měl jen 7tis. najeto) a budu sledovat hladinu a kvalitu.
Joo, asi bych byl spokojenější s nějakým motorem typu 1.6 EcoBoost

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 20:28
od Giggo
Z toho co Ty popisuješ to spíš vypadá, že zprasili to chipnutí. Když to začlo padat do nouzáku i bratránkovi bez FAPu. Přeci jen tu mapu co tam nahrávaj to chce vyladit a pokud nemaj nějakou vyzkoušenou a jednou to naklikaj tak, podruhý onak nemusí to bejt nic moc.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 22:25
od Croog
Uf, no objednal jsem se na sobotu do fapoff. Chci se toho filtru zbavit právě abych pak nemusel nějaké nesmyslné nouzové režimy řešit 1000km od domova, jako to dle zdejších příspěvků DPF má nejradši.

Tak snad mi to naopak do nouzáku nezačne skákat po vykuchání. (I když ve vašem případě alespoň stačí pro vyřešení znovu natočit motor, že?)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.05.2011 22:41
od spoofan
Croog: nekdy se chyba po nastartovani vymaze, nekdy ne a je potreba ji smazat pres diagnostiku.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.05.2011 08:35
od milikbrno
vita_k: zkus si projit poradne podtlaky - hadicky a vsechny serepaticky (vyzkousej hadicku regulace turba, ta je hodne dlouha - vysoka pravdepodobnost poskozeni) . Ja menil prave tu k turbu a resilo to vic chybovych hlaseni (2263, 2002 a jeste neco)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.05.2011 09:21
od vita_k
diky. zkusim. Muze to delat vic veci. Spatne hadicky od DPF k differencnimu cidlu, differencni cidlo, nekde neco ucpaneho. Tohle me jeste nenapadlo protože mi přijde, že turbo funguje pěkne.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.05.2011 22:20
od Dav
Dnes jsem zdarne prosel emisema i s odstranenym DPF

. Hodnota povolene kourivosti ma byt pro EURO IV 1,1 a mel jsem 0,8, ale to bylo az na druhy pokus
Prvni mereni bylo nekde kolem 7, tak me poslali se projet na dalnici, jel jsem stridave na troku a ctverku vzdy tak 10s na 5tis otacek. Prej se u tech 1,6 zanasi vyfukove potrubi, tak je to potreba hodne az k 5tis otackam protahovat.
Jo a to podotykam, ze mi to pri beznem rezimu jizdy do 3tis ot. vubec nekourilo, az pri 5tis to byl dym jak z kamen
Takze pro ostatni, pred emisema to poradne protahnout a bacha na policaty
