Stránka 7 z 10

Re: Turbo

Napsal: 31.07.2013 21:59
od LeFort
Turbo nezapina, turbo se toci porad! :wallbash:

Re: Turbo

Napsal: 01.08.2013 03:05
od Kosto
Ok tak sa toci stale. Ale musi tlacit pozadovane bary a to je kolko ? 1.5 bar aspon d

Re: Turbo

Napsal: 01.08.2013 19:12
od LeFort
Standartni tlak by měl podle talkford být mezi 18 a 20 psi. Overboost údajně az 26 psi. Snad ti to pomůže.
Edit: jedná se samozřejmě o přetlak, aby to bylo fyzikálně správně :nnou: a 20 psi odpovídá 1,38 baru :wink:

Re: Turbo

Napsal: 02.08.2013 12:52
od Kosto
no mne torque ukazal max 13 psi, neviem kde je chyba, turbo vypada byt ok aj oska.

Re: Turbo

Napsal: 02.08.2013 19:06
od LeFort
Co geometrie lopatek? Chodi, nebo to hazi na diagnostice chybu?

Re: Turbo

Napsal: 03.08.2013 13:58
od Kosto
Chodi normalne, ani nefuci nikdy nic a nadice by maly byt tiez ok, dal som dole tu hadicu od vzduchoveho filtra pozrel som vrtulku a osku a vnutri ako nove to bolo. A nehadze nikde chybu najazdene 143 tis km. real mam to auto uz 6 rokov.

Ja to osobne vidim na nejaku hadicu ale vizualne nikde nevidim prasklinu.

Napsal: 16.08.2013 06:37
od Kosto
Tak fordiag ukazal 1, 3 baru a mne sa zda ze 85 kw overboost nema ci ?

Re: Turbo

Napsal: 16.08.2013 12:12
od Brehowicz
85kW overboost nemá a nemají ho ani motory s podtlakovým ovladanim naklapěni lopatek turba.

Napsal: 16.08.2013 12:15
od Kosto
Ok dik, takze by to malo byt ok ...

Re: Turbo

Napsal: 11.11.2013 09:17
od Jakubp
zdravím
Měl bych dotaz. Je nějaký rozdíl mezi turbem s podtlakem a turbem s elektr. regulací mimo toto ovládání?
Jde mi o to, jsou li zaměnitelná a použitelná výměnou ovládání?

doplním- k motoru 2,0 TDCi 96kw

Re: Turbo

Napsal: 12.11.2013 22:27
od davemomo
Teoreticky jo, velikosti skrini sou stejny,ale tezko rict jestli tam neni jinej hacek, podle me ne :nixw:

Re: Turbo

Napsal: 26.12.2013 17:43
od jk-90
Ahoj všem, mám velký problém. Potřeboval bych poradit od Vás, chytřejších hlav, protože si už nevím rady. Četl jsem zde různé zprávy, ale já mám tento problém: Při sešlápnutí plynu, přesně podle toho jak fouká Turbo, jakoby "fouká vzduch do interiéru", ale žádný vzduch tam nefouká, jen to tak zní, jakoby naplno začal foukat větrák. Motor stratil výkon, čím víc přišlápnu plyn, tím víc "fouká". Předtím nebylo slyšet nic, zničeho nic tohle začalo. Nevím zda je to turbo, soudím podle foukání, protože přeně podle plynu to fouká a fouká to jen když by mělo foukat Turbo. Neřešil už někdo z Vás tento problém? Může to být jen prasklá hadice? Prolézali jsme motor a nic neni znát. Když auto stojí na místě a sešlápnu plyn, nikde nic nefouká, ale jakmile se rozjedu a auto jde do tahu tak fouká. Takže nemám možnost zjistit kde a co. Poraďte mi prosím. Děkuji za každou reakci.

Re: Turbo

Napsal: 26.12.2013 20:59
od Vlada
Hadice... já to nepoznal až do chvíle, než jsem ji vymontoval, pak se prasklina ukázala... projevy absolutně stejný

Re: Turbo

Napsal: 27.12.2013 11:27
od Honza89
Mrkni na hadici co vede z egr ventilu dolů do cooleru. Je tam většinou prasklina v ohybu a ne moc vidět. Bude to akorát lehce mastné. Případně to může být hadice u turba.

Re: Turbo

Napsal: 03.01.2014 11:33
od HOONIGAN
Mě třeba prasklo to koleno co je hned nahoře jak sundáš kryt motoru... Je hned v pravo u masky.... Hledal jsem to měsíc xD až mi to nedalo a rozebral jsem půlku motoru.... Když jsem tu díru našel chtělo se mi brečet xD xD a tejden na to mi praskla ta od egru dolů :dih: