OMGTonicKarmasin píše:...vzpomínam na praxi na učnáku byl tam na rozvody senic ...

To aky samovrah ho tam pristavil?

Ucni v pneuservise, u holica a v ambulancii, to by vydalo na knihu.
OMGTonicKarmasin píše:...vzpomínam na praxi na učnáku byl tam na rozvody senic ...
Pokud vybereš dobrou školu s autoservisem, udělají ti i mnohem lepší práci než v autorizáku.Nicco píše:OMGTonicKarmasin píše:...vzpomínam na praxi na učnáku byl tam na rozvody senic ...![]()
To aky samovrah ho tam pristavil?![]()
Ucni v pneuservise, u holica a v ambulancii, to by vydalo na knihu.
presně jak riká Pepi navíc to bylo auto známeho od mistra motoráře a stál nám za prdelů co sme to delaliPepi píše:Pokud vybereš dobrou školu s autoservisem, udělají ti i mnohem lepší práci než v autorizáku.Nicco píše:OMGTonicKarmasin píše:...vzpomínam na praxi na učnáku byl tam na rozvody senic ...![]()
To aky samovrah ho tam pristavil?![]()
Ucni v pneuservise, u holica a v ambulancii, to by vydalo na knihu.
Já bych se možná i proto držel těch momentů. Ten šroub může naprasknout při dotahování na krev a časem uletět... Nemyslím si, že by nějaký motor odešel díky tomu, že se šroub dotáhl na moment. Ale... kdo vímiki21 píše:Tady je všecko![]()
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %C3%AD+trn
Zítra můžu v garáži poměřit ten,podle kterého jsem dělal rozvody já.....auto jezdí normálně
Ten trn v žádném případě nesmí sloužit jako doraz při dotahováníJe to jen pomůcka pro nastavení.Po dotažení všeho je nutná kontrola.Pokud klika sedne na trn(1 válec v HÚ) ,tak musí do vaček sednout pravítko.
K bodu 8-jelikož soudruzi u Fordu šetřili i na takových věcech,jako je klínek na klice,tak bych se na nějaké momenty v případě řemenice kliky vyprdl a dorval to na "krev". Spousta těchhle motorů na toto "zaklepala" bačkorami.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů