
bliká kontrolka žhavení
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: bliká kontrolka žhavení
jojo bohužel je to přesně tak kvalita nafty u nás je bohužel uplně v p..i a to i u renomovaných pump.
...a ono těch lidi co měli stary klasicky tdi a koupijou si novou oktávu tdi cr tak budou překvapeni i z mnoha jinejch věci ne jenom že budou platit za vstřiky jako všichni ostatni...

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: bliká kontrolka žhavení
Jak jsem psal jesli má v naši zkorumpované zemi někdo na to aby donil vládnouci garnituru k nápravě a uzákoněni pořádných trestu za špatnou naftu tak jeto Škodovka (když se jim začnou vracet spousty aut na reklamaci vstřikovacích systému),jelikož svaz automobilistu u nás nemá žádne slovo narozdíl od svazu německého.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
kez by jsi mel pravdu a uz aby to bylo. Na druhou stranu VW nevyrabi vstrikovaci zarizeni a firmy co to pro nej dodavaji o problemech se spatnou naftou vedi-pro ne i pro vurobce aut je to hold kseft-vem si FORD a zmenu dodavatele palivovych filtru...-a delphi tvrdi ze jedine jejich jsou ty prave...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: bliká kontrolka žhavení
Jo jo o kšeft muže jít pokud to ale není z záruční době,tam jde do kopru i slušnost,každý chce mít výrobní náklady co nejnižší,ono o té naší vodě možná ani nikdo z velkých výrobcu moc neví,jsme příliš malá zem.Jelikož mi nedělá problém polský jazyk tak mám takový pocit že problém s kontrolkou žhavení v Poslku taky moc neznají.Je to zajímavé protože od dob komanču bylo vždy hned poznat po čichu že někdo jede na polský benzín,fakt to bylo cítit,tak s naftou vypadá že problémy nemají.
- Docent
- Junior
- Příspěvky: 462
- Registrován: 28.02.2010 22:55
- Bydliště: Bratislava
Re: bliká kontrolka žhavení
Caute chalani... Crying or Very sad
Cestou na dovolenku my 2x zasvietila kontrolka zhavenia...Bolo to vzdy len na 5st. pri cca 130km/h ked som tomu dupol na podlahu...
Padlo do nudzaku a po opatovnom nastartovani pohoda...slape ako hodinky.
Napr. teraz cestou na zraz - Rudno nic...sme sli s xmajox dost svižnou jazdou a ide uplne super.
Bol som na diagnostike u ICA a podla chyby ,co mu to vyhodilo by to malo byt cerpadlo...Ze asi nebude tlacit tolko, co pri tej zatazi ma.
Vstreky su podla diagnostiky v poriadku..
Skusit este diagnostiku vo Forde??? Budu tam podla toho vediet nieco presnejsie???
Mam to este nasilu dusit-skusat, ci to bude robit aj nadalej...???
Cital som tu vselico tak neviem...
Vie niekto poradit, ze co??? Ako dalej postupovat??? Pripadne ci poznate niekoho solídneho , kto by my to vedel potvrdit na 100%.
Auto ide fakt v pohode...taha, nedymy, ani necuka a podla viecerych ide dokonca aj ticho.
Dakujem za pomoc a pripadne rady
Cestou na dovolenku my 2x zasvietila kontrolka zhavenia...Bolo to vzdy len na 5st. pri cca 130km/h ked som tomu dupol na podlahu...
Padlo do nudzaku a po opatovnom nastartovani pohoda...slape ako hodinky.
Napr. teraz cestou na zraz - Rudno nic...sme sli s xmajox dost svižnou jazdou a ide uplne super.
Bol som na diagnostike u ICA a podla chyby ,co mu to vyhodilo by to malo byt cerpadlo...Ze asi nebude tlacit tolko, co pri tej zatazi ma.
Vstreky su podla diagnostiky v poriadku..
Skusit este diagnostiku vo Forde??? Budu tam podla toho vediet nieco presnejsie???
Mam to este nasilu dusit-skusat, ci to bude robit aj nadalej...???
Cital som tu vselico tak neviem...
Vie niekto poradit, ze co??? Ako dalej postupovat??? Pripadne ci poznate niekoho solídneho , kto by my to vedel potvrdit na 100%.
Auto ide fakt v pohode...taha, nedymy, ani necuka a podla viecerych ide dokonca aj ticho.
Dakujem za pomoc a pripadne rady
Ford Mondeo Combi 2.5 V6 125kw Ghia, r.v07/01, 18´´alu, Eibach...Facelift na 2006+
Ex:Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kw Ghia, r.v12/01, 18´´alu...Facelift na 2006+
Ex:Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kw Ghia, r.v12/01, 18´´alu...Facelift na 2006+
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: bliká kontrolka žhavení
Já bych zajel do nějakyho renomovanyho diesel servisu kde ti to projedou cely a řeknou ti přesně co a a jak...ve fordu ti budou chtit vyměnit vstřiky, čerpadlo, palivovy vedeni a radši eště kola, spojku a interier kdyby náhodou...
....a pokud to dělá to co popisuješ tak to na to čerpadlo bych to tipl taky spiš než na střiky...

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: bliká kontrolka žhavení
Docente do Fordu to budeš mít víceméně cestu navíc,vem to rovnou přes dieselservis.To co popisuješ fakt vypadá na čerpadlo což je dost drahe i přes repas anebo takou vprkotinu jako je reduční ventil,ale v servisu přijdou na přesnou chybu,určitě někde kolem tebe nějaky bude.
Koukám že jsi z Bra. tak tam by fakt neměl být problém.
Koukám že jsi z Bra. tak tam by fakt neměl být problém.
- OPUS
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.06.2009 14:39
- Bydliště: Český Krumlov
Re: bliká kontrolka žhavení
tak sem zpět a auto zase fičí jako ruka
dle popsané závady a zde u vás nalezeného linku
http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 1&rubrik=1
jsem vše v servisu popsal,
rozebrali sme to a ejhle, jednalo se pouze o mechanickou závadu


přesto že se pohledově zdálo vše v pořádku, nic vymačkaného
nebo zlomeného (elektronia taky v cajku),
hřebínek co jezdí po šneku se v krajní úvrati vždycky kousnul
a motůrek už ho neutáhl zpět
celé to pak hodilo na diagnostice chyba P132 A
nouzový režim a hotovo
oprava + vyčištění 500,- Kč a jedeeeeeeeee
http://www.autoruschak.cz/
big thx, Autoservis Milan Ruschak Chvalšiny, šikovnej chlapec
třeba moje zkušenost někomu pomůže, každopádně dík vám všem
bez vás a šikovného mechanika v servisu bych je solil 10ti tisíce
dle popsané závady a zde u vás nalezeného linku
http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 1&rubrik=1
jsem vše v servisu popsal,
rozebrali sme to a ejhle, jednalo se pouze o mechanickou závadu


přesto že se pohledově zdálo vše v pořádku, nic vymačkaného
nebo zlomeného (elektronia taky v cajku),
hřebínek co jezdí po šneku se v krajní úvrati vždycky kousnul
a motůrek už ho neutáhl zpět
celé to pak hodilo na diagnostice chyba P132 A
nouzový režim a hotovo

oprava + vyčištění 500,- Kč a jedeeeeeeeee

http://www.autoruschak.cz/
big thx, Autoservis Milan Ruschak Chvalšiny, šikovnej chlapec
třeba moje zkušenost někomu pomůže, každopádně dík vám všem

bez vás a šikovného mechanika v servisu bych je solil 10ti tisíce
OPUS

Ford Mondeo 2.0 TDCI (2005)

Ford Mondeo 2.0 TDCI (2005)
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: bliká kontrolka žhavení
no vidiš...buď rád že si nejel do Fordu
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
Dam jeden tip co sem dnes dostal na test vstrikovacu, zdali jsou OK
Vemete hadicky stejne dlouhe a 4ks velkych konskych injekcnich strikacek
Hadicky napojite na prepady od vstriku a na konce hadicek pridelate strikacky (bez pistu - odspuntovane). Injekcni strikacky vyrovnate do jedne roviny a pripevnite treba na prkynko a nakopnete motor
jak se budou strikacky plnit, tak pokud se plni rovnomerne, jsou vstriky OK, pokud nejaky zaostava, tak tento vstrik propousti a pokud se nejaky plni rychleji, tak je vstrik pridrenej...
Vemete hadicky stejne dlouhe a 4ks velkych konskych injekcnich strikacek
Hadicky napojite na prepady od vstriku a na konce hadicek pridelate strikacky (bez pistu - odspuntovane). Injekcni strikacky vyrovnate do jedne roviny a pripevnite treba na prkynko a nakopnete motor
jak se budou strikacky plnit, tak pokud se plni rovnomerne, jsou vstriky OK, pokud nejaky zaostava, tak tento vstrik propousti a pokud se nejaky plni rychleji, tak je vstrik pridrenej...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- OPUS
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.06.2009 14:39
- Bydliště: Český Krumlov
Re: bliká kontrolka žhavení
tak sem tu po týdnu a kousek zpět
závada se vrátila, auto nejede
elektronika řízení turba je v kopru a nejde opravit
a ani vyměnit bo se samostatně neprodává
a i když se sehnat dá, s autem nebo lépe řečeno s turbem
si skoro ve všech případech nepovídá takže nefunguje
nejlépe to pro ty co je to zajímá vystihuje tento topic ze stránek fordklubu:
Protoze popis zavady P132a zni "chyba REA" tzn. chyba el.regulatoru=el. aktuatoru, selsky rozum velil - vymenit ho. Bohuzel neda se to - nedodava se nove samostatne. Takze jen na vrakacich, kde si za nej reknou i 15tisic.
Paklize se vam podari preci jen sehnat tento aktuator, muzete jeste narazit na jednu vec - podle odborniku na tyto turba je kazdy aktuator presne nakalibrovany na dane turbo (je v nem servomotorek, ktery ma presne zadane stop pozice tzn plne otevreno/plne zavreno a mezi nimi se hybe. Paklize tam date jiny muze mit ty pozice trochu jinde a v lepsim pripade to nebude mit optimalni vykon ale v horsim odchylky ve vykonu vyhodnoti RJ motoru jako chybu a prejde do nouzoveho rezimu s chybou P132a...
POZOR odbornici a i Fordi manual prikazuji pripadne demontovat aktuator i s konzolou - tzn. odsroubovat konzolu od turba, nikdy aktuator z konzoly! (kvuli te kalibraci)
Pri testovani meho aktuatoru v nem odbornici na turba nasli jednak zaznam o nadmernem proudu na 12V a jednak neobvykly zvuk servomotorku v nekterych polohach. (servomotorek se neda vyndat, resp, da ale neda se pak dat zpet )
Takze si myslim, ze zavadu zpusobil zkrat nekde na elektrice, ktery “vysmazil” aktuator. Nechal jsem jeste jednou zkontrolovat elektriku na motoru abych vyloucil to, ze mi vysmazi i novy aktuator. Nasledne jsem jeste zkusil vymenit EGR ventil, (chyba EGR je P132b a nekde na nejakych forech v cizine jsem se docetl, ze P132a to muze byt i klamny signal diagostiky pri chybe EGR…) ale taky nepomohlo.
Takze nadesla vymena celeho turba. Cenovy narez je u Fordu 35, turbo servisy Garrett maji 27, po obvolani vice servisu a smlouvani jeste o dost mene. (piste na SZ).
Po vymene komplet turba vse slape jak zamlada. Novy EGR tam uz zustal.
Takže mě zřejmě čeká výměna turbááááááá kuaaaa, komplet

závada se vrátila, auto nejede
elektronika řízení turba je v kopru a nejde opravit
a ani vyměnit bo se samostatně neprodává
a i když se sehnat dá, s autem nebo lépe řečeno s turbem
si skoro ve všech případech nepovídá takže nefunguje
nejlépe to pro ty co je to zajímá vystihuje tento topic ze stránek fordklubu:
Protoze popis zavady P132a zni "chyba REA" tzn. chyba el.regulatoru=el. aktuatoru, selsky rozum velil - vymenit ho. Bohuzel neda se to - nedodava se nove samostatne. Takze jen na vrakacich, kde si za nej reknou i 15tisic.
Paklize se vam podari preci jen sehnat tento aktuator, muzete jeste narazit na jednu vec - podle odborniku na tyto turba je kazdy aktuator presne nakalibrovany na dane turbo (je v nem servomotorek, ktery ma presne zadane stop pozice tzn plne otevreno/plne zavreno a mezi nimi se hybe. Paklize tam date jiny muze mit ty pozice trochu jinde a v lepsim pripade to nebude mit optimalni vykon ale v horsim odchylky ve vykonu vyhodnoti RJ motoru jako chybu a prejde do nouzoveho rezimu s chybou P132a...
POZOR odbornici a i Fordi manual prikazuji pripadne demontovat aktuator i s konzolou - tzn. odsroubovat konzolu od turba, nikdy aktuator z konzoly! (kvuli te kalibraci)
Pri testovani meho aktuatoru v nem odbornici na turba nasli jednak zaznam o nadmernem proudu na 12V a jednak neobvykly zvuk servomotorku v nekterych polohach. (servomotorek se neda vyndat, resp, da ale neda se pak dat zpet )
Takze si myslim, ze zavadu zpusobil zkrat nekde na elektrice, ktery “vysmazil” aktuator. Nechal jsem jeste jednou zkontrolovat elektriku na motoru abych vyloucil to, ze mi vysmazi i novy aktuator. Nasledne jsem jeste zkusil vymenit EGR ventil, (chyba EGR je P132b a nekde na nejakych forech v cizine jsem se docetl, ze P132a to muze byt i klamny signal diagostiky pri chybe EGR…) ale taky nepomohlo.
Takze nadesla vymena celeho turba. Cenovy narez je u Fordu 35, turbo servisy Garrett maji 27, po obvolani vice servisu a smlouvani jeste o dost mene. (piste na SZ).
Po vymene komplet turba vse slape jak zamlada. Novy EGR tam uz zustal.
Takže mě zřejmě čeká výměna turbááááááá kuaaaa, komplet


OPUS

Ford Mondeo 2.0 TDCI (2005)

Ford Mondeo 2.0 TDCI (2005)
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
To jsou opravy...Zlatý stodvácy... 

- Docent
- Junior
- Příspěvky: 462
- Registrován: 28.02.2010 22:55
- Bydliště: Bratislava
Re: bliká kontrolka žhavení
Mal by som moznost si vyskusat jedno cerpadlo...teda zistit, ci bude problem v tom mojom...len tu su oznacenia a potrebujem poradit.
2S7Q-9B395-AF - toto mam v aute
6S7Q-9B395-AA
Dnes som ho vymontoval a je myslim, ze identicke s mojim. Aspon navonok.
Vie my niekto poradit, ci to davat robit, teda prehadzovat ich. Nie len tak bez kontroly, ale ci je mozne ho vobec pouzit.
Dakujem
Cca 14.7 by som mal skocit do Finalmont.sk a bude sa to riesit...
Uz sa my to stalo znova...ale som to fakt nasilu skusal, ci to este spraví...
Vsetko tak ako predtým..cca130km/h plyn na podlahu, chvíľu taha potom drb. Evil or Very Mad
Budu my robit este diagnostiku, prepadove testy na vstreky + vravel, ze by vedeli zrepasovat aj cerpadlo...ne ved uvidim, ze ako to dopadne.
2S7Q-9B395-AF - toto mam v aute
6S7Q-9B395-AA
Dnes som ho vymontoval a je myslim, ze identicke s mojim. Aspon navonok.
Vie my niekto poradit, ci to davat robit, teda prehadzovat ich. Nie len tak bez kontroly, ale ci je mozne ho vobec pouzit.
Dakujem
Cca 14.7 by som mal skocit do Finalmont.sk a bude sa to riesit...
Uz sa my to stalo znova...ale som to fakt nasilu skusal, ci to este spraví...

Vsetko tak ako predtým..cca130km/h plyn na podlahu, chvíľu taha potom drb. Evil or Very Mad
Budu my robit este diagnostiku, prepadove testy na vstreky + vravel, ze by vedeli zrepasovat aj cerpadlo...ne ved uvidim, ze ako to dopadne.

Ford Mondeo Combi 2.5 V6 125kw Ghia, r.v07/01, 18´´alu, Eibach...Facelift na 2006+
Ex:Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kw Ghia, r.v12/01, 18´´alu...Facelift na 2006+
Ex:Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kw Ghia, r.v12/01, 18´´alu...Facelift na 2006+
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: bliká kontrolka žhavení
Za všem je bionafta s 6% obsahu kolchoz produkt a bude hůře Veškeré segmenty ovládání se zalepují, tím veškerým servám od ŘJ se zvyšuje tuhost ovládání , elektrika nestíhá a hoří regulace. Nehledě na stav pístků samotného čerpadla, mechoši ze servisu čerpadel by mohli psát román na pokračování. Nehledě na to že materiál gufer a O-kroužků nebyl stavěn na tento bordel, který je rozleptává To jsou ty případy, kdy z ničeho nic začne stékat olej po motoru nebo netěsní nafta přes nějaké těsnění. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
Jj, je to smutne, ted sem videl inzerat ve svete motoru od delphi, prodavaji nejaky detektor na obsah bioslozek, ale nevim kolik ten tester stoji - ze by si clovek nejdrive tanknul 1L a testnul a pak natankoval plnou nadrz - povoleny obsah je 0-7% a za rok musi byt prumer 6%, cili nej se trefit do nizkeho obsahu
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů