Stránka 7 z 28

Re: Chip tuning

Napsal: 13.11.2010 21:40
od stefi
a bavíme se teda celou dobu o pobočce Brno?

Re: Chip tuning

Napsal: 13.11.2010 21:49
od Rumcajs1
Já jo :mrgreen:

Re: Chip tuning

Napsal: 14.11.2010 10:33
od Kóťa
Až mi napíšou,tak Vás poinformuju.Mě právě zajímalo,jestli je možné,aby někdo jel např.do Phy,někdo do Brna...Uvidíme...

Re: Chip tuning

Napsal: 14.11.2010 20:45
od inza
Já bych do toho šel taky, ovšem nyní mám 96kw s automatem a nevím jak by se na to tvářila převodovka. Bohužel jsem nikde nenašel max. hodnoty, které by to JATCO bylo schopno přežít při normálním používání - ale vzhledem k tomu, že převodovka byla i v Mazdách, VW, Jaguaru atd. tak můžu třeba doufat že vše bude alespoň trošku naddimenzováno.

Re: Chip tuning

Napsal: 14.11.2010 21:10
od Kóťa
A jak bych jí mohl domrvit tu převodovku?Největší zátěž je při zařazení nějakého kvaltu a následnému rozjezdu či zrychlení,že?

frantik:Co jsem četl škodovácký forum,tak ty turba co chipařům odcházeli,tak to byla nějaká nekvalitní série(Rumunsko atd.)

Re: Chip tuning

Napsal: 14.11.2010 22:00
od inza
Právě že zrovna automaty jsou poměrně náchylné na překročení mezních hodnot ani ne u výkonu, ale u krouťáku. Ta převodovka je stavěná na určitý přenos sil, a zvýšení Nm se tam projeví více než u běžné spojky / převodovky. A raději bych po chipu měnil spojku než dělal repasi automatu :)

Jinak z mých zkušeností - chip jako takový to auto ani nenamáhá tolik, jako případné (někdy i vícenásobné) odbržďění při měření původního a nového výkonu. Tam se projeví takové ty věci, jako že se načne turbo atd.

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 16:11
od m.a.x.i.m.u.s
Být to za ty prachy i pro ST220 tak do toho jdu hned :mrgreen: ale co jsem se díval, tak to stojí 15t a to je už kapánek jinde...

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 17:26
od zdenek34
Ve čtvrtek jdu na to, tak uvidíme. Slibují 118 kW a 425 Nm :palec_nahoru: . Tak jsem zvědavý jak to pojede.

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 19:35
od inza
A tak jaká je předpokládaná cena? Co jsem četl na jejich stránkách,tak v rámci tuning party (což je realizace více vozů zároveň) není problém dostat 50% slevu...

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 20:59
od zdenek34
Jsem domluvený na 3500,- Kč a bude to SW od firmy Bitpower.

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 21:51
od inza
Jsem z Brna, myslíš že bys mi to pak mohl ukázat? Stačí zítra prozvonit, zavolám. 777 600 030

Re: Chip tuning

Napsal: 15.11.2010 22:11
od Kóťa
jeste ciste akademicky.pokud budu mit motor,ktery se cpe do aut v 50,75 a 100kw verzi treba.vsude ty firmy pisou,ze ty motory jsou vzdy nalazene univerzalne,myslim tim na stredni hodnotu vykonu.tak si najdu svou motorizaci a narust inzeruji stejny pro vsechny verze.tak pak nechapu.s vetsim vykonem motoru by se meli davat mapy s mensim vykonem,ne?

Re: Chip tuning

Napsal: 16.11.2010 06:59
od stand
Kóťo, tyhle motory jsou sice stejné, ale většinou se liší turbodmychadlem, tudíš má každý specifické mapy. :wink:

Re: Chip tuning

Napsal: 16.11.2010 10:21
od Kóťa
Takže ta firma by měla mít na každou výkonostní variantu jinou mapu,kvůli tomu,aby byl maximální výkon,ale v takové míře,aby to neničilo motor?
Že teda 2.0 Tdci v 96kW verzi má nárůst o stejnou hodnotu jako moje 2.2tdci...Čekal bych jiný hodnoty...

A je pravda,že 2,2 114kW série v MK3 se dává i do MK4 s větším výkonem?Jinak je stejný?Takže těch 20-25 koní navíc co ten motor v MK4 má je způsobeno právě jinou mapou?
Může mi to někdo potvrdit?

Re: Chip tuning

Napsal: 16.11.2010 10:48
od zdenek34
Jdeš na to dobře! Teoreticky by měl být u každého motoru trochu jiný nárust. Když se podíváš na stránky Bitpower, tak mi to dává smysl. Motor 2.0 TDCi 85 kW s čipem na 109 kW (nárust 24 kW), 2.0 TDCi 96 kW s čipem na 118 kW (nárust menší - 22 kW). To je zdůvodnitelné tím, že 85 kW motor ma větší rezervu. Motor 2.2 TDCi 114 kW s čipem na 140 kW (nárust největší - 26 kW). Vzhledem k objemu a původnímu výkonu taky logické.
A co se týče motoru 2.2 TDCi v MK3 a MK4 - tam to nemusí být pouze v jiné mapě, ale např. v jiném turbu, ale to nevím. Může to být něco podobného jako u 2.0 TDCi 85 kW a 96 kW v MK3.