Stránka 7 z 14

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 12:59
od foki
ahoj , tak ve 2001 se to lomilo , s hlinikovym vikem jsou jen podlozky s plastovým se meni cele hrnecky

pokud hlinik tak podlozka stoji cca 110kc kus je jich tam 16 ale zase po domereni se daji prohazovat , pokud tam budes mit hrnecky tak stoji jeden 440 a je jich 16 ale zase po dopocitani se muzou pouzit nejake puvodni , akorat u plastoveho vika musi jit vacky ven , tzn cele rozvody dolu , u hlinikoveho staci odtlacit hrnecek a vymenit podlozku

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 13:27
od viperk
budu se objednávat na proměření vůle ventilů, jak je to u mého motoru?
Seřizuje se podložkama? A musí rozvody dolů?
dík :wink:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 16:10
od pbjun
Tak u 1,8 a 2,0 vubec netusim... Mam ovsem pocit ze tam jsou hydra podle zvuku jaky ma matciny focus - za studena zaklepe a po chvilce je tichunky...

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 19:26
od viperk
a má ten jejich focus stejnou hlavu motoru? Nemá hliníkovou?

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 20:16
od Bullitt
Taky by mě zajímalo, jak je to u 2.0/16V, mám stejný motor, co dával fotku viperk(tenhle motor byl asi jenom jedna varianta), podle mě tam hydra nejsou. Tak bych rád nechal vůli ventilů zkontrolovat, mám najeto asi 140t km(snad) a motor se mi zdá od začátku(mám ho rok) hlučnější(v otáčkách), ale fakt že nemám porovnání. A taky jestli musí rozvody dolů, protože byly dělaný ani ne před rokem/10 tis. km a nerad bych rozvoďák měnil znovu.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 22:26
od foki
zitra behem dne na to kouknu

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.08.2009 22:33
od viperk
co sem zjišťoval, tak ty dvoulitry s hydroštelama mají jinou hlavu než můj.
Snad nám to foki osvětlí :wink:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 09:09
od pbjun
Prave ze co muzu srovnavat tak muj motor 1,6 je na volnobeh hlucnejsi nez matcina 1,8 ale v otackach je to naopak coz by i odpovidalo tomu ze matcino auto ma hydra... Navic jak rikam,matce motor postartu zacvaka a pak hned uplne stichne coz by odpovidalo hydrum protoze takhle se chovaly motory v escortech...

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 10:44
od foki
1,8 ani 2,0 hydro nema . jsou tam hrnecky a podlozky ktere stoji cca 50kc kus , jen ST to ma udelane jako 1,6 plastova tzn hrnecky s danou tloustkou .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 11:08
od vendolino
Foki to mas asi slevu,ze?Mne ty podlozky vychazi na Ford dily 91,- bez DPH

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 11:41
od pbjun
Hmm to by znamenalo ze mati ten motor zaklepe proto ze malo maze... Kazdopadne podlozky vetsinou neni treba menit za nove - motor co sem mel od romika mel vule tak hezky ze se jen prehazely mezi sebou a vyslo to akorat :)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 12:26
od viperk
foki díky za info :wink:

A ještě co ty rozvody? Zřejmě musí dolů,co..... A musí se dát potom novej rozvodovej řemen?

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 14:03
od pbjun
Jakmile das rozvodak dolu tak musi prijit novy jinak se vystavujes riziku prasknuti! Jedina moznost jak usetrit je koupit jen remen pokud mas delane rozvody nedavno tak nechat kladky a zkratit vymenu rozvodu... To se da pripustit, ale remen muzes napnout jen jednou.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 21:03
od foki
viperk píše:foki díky za info :wink:

A ještě co ty rozvody? Zřejmě musí dolů,co..... A musí se dát potom novej rozvodovej řemen?
podle me nemusi

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.08.2009 21:04
od foki
vendolino píše:Foki to mas asi slevu,ze?Mne ty podlozky vychazi na Ford dily 91,- bez DPH
posli mi cislo ja se podivam