Stránka 7 z 14
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 12:59
				od foki
				ahoj , tak ve 2001 se to lomilo , s hlinikovym vikem jsou jen podlozky s plastovým se meni cele hrnecky 
pokud hlinik tak podlozka stoji cca 110kc kus je jich tam 16 ale zase po domereni se daji prohazovat , pokud tam budes mit hrnecky tak stoji jeden 440 a je jich 16 ale zase po dopocitani se muzou pouzit nejake puvodni , akorat u plastoveho vika musi jit vacky ven , tzn cele rozvody dolu , u hlinikoveho staci odtlacit hrnecek a vymenit podlozku
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 13:27
				od viperk
				budu se objednávat na proměření vůle ventilů, jak je to u mého motoru?
Seřizuje se podložkama? A musí rozvody dolů?
dík   

 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 16:10
				od pbjun
				Tak u 1,8 a 2,0 vubec netusim... Mam ovsem pocit ze tam jsou hydra podle zvuku jaky ma matciny focus - za studena zaklepe a po chvilce je tichunky...
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 19:26
				od viperk
				a má ten jejich focus stejnou hlavu motoru? Nemá hliníkovou?
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 20:16
				od Bullitt
				Taky by mě zajímalo, jak je to u 2.0/16V, mám stejný motor, co dával fotku viperk(tenhle motor byl asi jenom jedna varianta), podle mě tam hydra nejsou. Tak bych rád nechal vůli ventilů zkontrolovat, mám najeto asi 140t km(snad) a motor se mi zdá od začátku(mám ho rok) hlučnější(v otáčkách), ale fakt že nemám porovnání. A taky jestli musí rozvody dolů, protože byly dělaný ani ne před rokem/10 tis. km a nerad bych rozvoďák měnil znovu.
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 22:26
				od foki
				zitra behem dne na to kouknu
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 19.08.2009 22:33
				od viperk
				co sem zjišťoval, tak ty dvoulitry s hydroštelama mají jinou hlavu než můj.
Snad nám to foki osvětlí  

 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 09:09
				od pbjun
				Prave ze co muzu srovnavat tak muj motor 1,6 je na volnobeh hlucnejsi nez matcina 1,8 ale v otackach je to naopak coz by i odpovidalo tomu ze matcino auto ma hydra... Navic jak rikam,matce motor postartu zacvaka a pak hned uplne stichne coz by odpovidalo hydrum protoze takhle se chovaly motory v escortech...
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 10:44
				od foki
				1,8 ani 2,0 hydro nema . jsou tam hrnecky a podlozky ktere stoji cca 50kc kus , jen ST to ma udelane jako 1,6 plastova tzn hrnecky s danou tloustkou .
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 11:08
				od vendolino
				Foki to mas asi slevu,ze?Mne ty podlozky vychazi na Ford dily 91,- bez DPH
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 11:41
				od pbjun
				Hmm to by znamenalo ze mati ten motor zaklepe proto ze malo maze... Kazdopadne podlozky vetsinou neni treba menit za nove - motor co sem mel od romika mel vule tak hezky ze se jen prehazely mezi sebou a vyslo to akorat 

 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 12:26
				od viperk
				foki díky za info  
 
 
A ještě co ty rozvody? Zřejmě musí dolů,co.....  A musí se dát potom novej rozvodovej řemen?
 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 14:03
				od pbjun
				Jakmile das rozvodak dolu tak musi prijit novy jinak se vystavujes riziku prasknuti! Jedina moznost jak usetrit je koupit jen remen pokud mas delane rozvody nedavno tak nechat kladky a zkratit vymenu rozvodu... To se da pripustit, ale remen muzes napnout jen jednou.
			 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 21:03
				od foki
				viperk píše:foki díky za info  
 
 
A ještě co ty rozvody? Zřejmě musí dolů,co.....  A musí se dát potom novej rozvodovej řemen?
 
podle me nemusi
 
			
					
				Re: cvakaní ventilů
				Napsal: 20.08.2009 21:04
				od foki
				vendolino píše:Foki to mas asi slevu,ze?Mne ty podlozky vychazi na Ford dily 91,- bez DPH
posli mi cislo ja se podivam