Stránka 56 z 191
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 06.08.2010 21:38
od C-Maxis
komi, ty jsi asi nepostrehl, ze to 3000-5000 jsem ja pouze citoval predchozi prispevek, takze se zeptej spis Pavla - pavel28
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 06.08.2010 21:42
od Komi
promin, nechcel som sa nikoho dotknut, len uviest veci na spravnu mieru, aby niekto tieto nespravne cisla nebral za platne...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 07.08.2010 09:47
od Dav
To vyjadreni z autorizovaneho servisu na predchozi strane je nesmyslne.
V nadobce na eolys neni zadne cidlo hladiny, informaci o minimalni hladine eolys vypocitava RJ dle prumerne spotreby a poctu tankovani, je to vse s rezervou. Takhle mi to vysvetlil clovek, ktery odstranuje DPF a vi o cem mluvi. Takze kdyz vynuluji doplneni bud pres diagnostiku nebo rucne pres Etzolda a nedoplnim aditivum a budu mit nadrzku prazdnou, tak mi aditivum nebude pridavano do nadrze, ale nic me neupozorni, ze uz neni. To pak ale nemusi probihat regenerace.
Kdyz je DPF odstraneno, tak se vzdy po 60tis. musi vynulovat doplneni aditiva a nic se nemusi dolivat, ale pak se casem zadre cerpadlo davkovani aditiva, protoze davkuje porad a pojede nasucho. Nebo kdyz doleju VIF tak pak to davkuje vif primo do nadrze.
Dale je take nesmyslene tvrdit, ze regenerace probiha 30000 az 5000km, asi se spletl o nulu

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 12.08.2010 17:34
od Radegast
Tak mi v sobotu došel koupený Eolys přes bazar ( 2 l - za dobrou cenu), který jsem si koupil na dolití, poněvadž jsem již na 117 00 km. Říkám si, na podzim při výměně oleje to doliju, to bude zhruba tak těch 120 000 km, kdy se to má dolívat.
Ale včera jedu ráno do práce a najednou červená kontrolka a nápis: ENGINE SYSTEMS FAULT.
Auto ale jelo v pohodě dál, do žádného nouzáku nespadlo a nic jsem nepozoroval, že by se něco dělo. Tak jsem to risknul a odpoledne cestou z práce jsem hodil Focusa do servisu ať mi druhý den udělají diagnostiku a řeknou mi co se za tou hláškou skrývá ( Ikdyž samozřejmě tušení jsem měl).
A druhý den hned hlásí: jste na suchu a nemáte v nádržce EOLYS.
Tak mi tam servis dolil ten můj a zacvakal jsem jenom tu diagnostiku a práci ( 1300,- zbytečně vyhozených, protože to bych si udělal sám)) a budu čekat kdy se filtr odebere do věčných lovišť, což doufám bude ještě hodně za dlouho.
Ale mám takový malý červík pochybností, že něco na mám autě nesedí ( stav kilometrů, předchozí dolití aditiva nebo něco jiného), přestože jsem byl přesvědčený, že mi fyzicky i papírově na autí všechno štymuje

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 12.08.2010 18:30
od pavel28
MOJE DRUHÁ OTÁZKA.PRO AUTOR.SERVIS FORD.Tak to mě překvapuje,ta regenerace,jsou to opravdu 3000 až 5000km.??? a není
to 300 až 500km.?Tak tet jsem z toho pako.
Přesto Vám moc děkuji.
FORD ODPOVĚD.
Ono hodně záleží na naftě a jejím složení, pokud nafta hodně kouří tak se
regenerace spouští častěji.
pokud regeneruje ve 3- 5tis km tak náplň vystačí na 120 000km. pokud spouští
častěji, tak se většinou musí doplňovat dříve než ve 120 000km. Tento údaj
výrobce nikde neudává a vychází z testování životnosti filtru pevných částic
německými techniky a touto formou nám byl prezentován při školení nového
modelu před 5 roky. (netvrdím že skutečnost je jiná)
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 12.08.2010 18:54
od Komi
...ak toto napisal fakt autorizovany servis tak je to viac ako smutne....
zmienovany material skoliaci mam dostupny, nic take tam nepisu....odjakziva sa dolieva po 60000km, pri kazdom tankovani sa z nadrzky nadavkuje do nadrze Eolys cize jeho spotreba je priamo umerna spotrebe nafty a nema nic spolocne s frekvenciou regeneracii...

uf uf to je sila
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 12.08.2010 19:09
od pavel28
Přesně tak jsem to obdržel emailem od Fordu.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 13.08.2010 09:26
od wilder01
Asi na tom skoleni spali. ňA potom ver takymto odbornikom, ktory to naucia svojich mechanikov a dalej siria bludy. Ktovie ake zaujimavosti sa este naucili po skoleniach. To sa ani nemozme divit ze urcite percento ludi ma problemy s motormi ked ich servisuju podobne kapacity.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 17.08.2010 23:42
od bady
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.08.2010 08:02
od martasak
No tak to jsi nám řekl novinku

. Ale spousta otázek zůstává nezodpovězených, hlavně ty ohledně emisí.
Jinak teď jsem dělal kontrolu po 3 letech (ale 3 roky to bude mít až v listopadu), chtěli mi to dolít, ale mám jen 47t, tak jsem řekl že až v 60t, prý tam mám asi 1/3 nádržky, ale přesně to říct prý neumí (zřejmě tam není vidět). Doleju si to jinde nebo sám. Tak pokud máte někdo link, kde to koupit, tak předem díky za něj; jeden link tu proběhl, byl na SK stránky a nefungoval mi; nebo vám to nabídli přímo Peugeoti/Citroni že to dolejí do Forda ?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.08.2010 10:16
od Nicco
Pekny clanok o filtroch:
http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-cas ... -4645.html
... dozvedel som sa napriklad, ze aky je rozdiel v DPF v novej Fieste EcoNetic - cDPF
FORD:
cDPF = s aktivním povrchem bez aditiv - model Ka, Fiesta, Mondeo, Kuga, S-Max/Galaxy 2.0, Transit (přední pohon)
aDPF = s aditivy do paliva pro urychlení regenerace - Focus/Cmax
vDPF = bez aditiv, s aktivním povrchem a tryskou pro odpar paliva přímo do výfukového potrubí - S-Max/Galaxy 2.2, Connect, Transit (zadní pohon)
P.S. Nechcel by som platit za novy DPF v Honde

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.08.2010 11:54
od martasak
I do Focusu (model exonetic) se montuje dle webu cDPF a v CZ se už nabízí a akci kombi za 404 tisíc v TRENDu.
http://www.carsuk.net/ford-focus-econet ... s-release/
Ale nám to asi nepomůže... Já teď rozhodně několik let budu muset vystačit s tím současným...Leda by cDPF šel na ten náš vůz - nezkusí to někdo zjistit ? Možná půjde třeba i rozměrově, ale ŘJ, atd.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.08.2010 14:01
od Radegast
To martasak: volně v prodeji se neprodává. Jedině u Forda nebo Citróna a Pažouta.
U Forda je to suverénně nejdražší. U Citrona jak jsme zjišťovali je nejlevnější. Ta 3l bandaska vyjde na něco přes 3 tis.
Ale zase ti z toho zbytečně hodně zůstane, když nádržka je jen na 1,8 l.
Já jsem si počkal na nabídku v bazaru, kde maník prodával 2 l ( koupil si tu 3l ale po dolití zjistil, že spotřeboval jen 1 l a 2 l mu zbyly, tak to odprodal).
Takže musíš občas prohledat net a nebo se taky dá koupit na Allegru:
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... nge_view=1
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 18.08.2010 17:04
od foki
Spínač víčka hrdla nádrže paliva je vytvořen bezdotykovým spínačem a magnetem, který je připevněn na plnicím víčku.
Otevřením víčka hrdla nádrže paliva je sepnut spínač víčka hrdla nádrže paliva, a je vyslán signál do řídicího přístroje přísady do paliva, že nastává plnění nádrže.
Řídicí přístroj přísady do paliva setrvá v režimu "sleep" (v klidu), dokud není víčko plnicího hrdla nádrže opět zavřeno a není ukončen režim "sleep" spínačem víčka hrdla nádrže paliva.
Při následujícím zapnutí spínací skříňky je zjištěna aktuální zásoba paliva v nádrži, je porovnána se stavem před tankováním a je vypočten rozdíl množství zásoby paliva.
Podle vypočteného množství změny zásoby paliva v nádrži je řídicím přístrojem přísady do paliva vypočteno množství potřebného doplnění přísady, a je aktivováno čerpadlo přísady do paliva.
Aktivování/dávkování je prováděno při rychlosti jízdy vozidla nad 40 km/h nebo 4 minuty po prvém nastartování motoru po tankování, pokud nebyla dosažena rychlost jízdy.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 19.08.2010 17:34
od honzagm
Procetl jsem vetsinu diskuse. Presto mi porad neni jasne, jestli se DPF u 1,6 80kw TDCi meni po urcitem najezdu (rekneme nejcasteji zminovanych 160.000 km) nebo se proste nechava, pokud dobre slouzi. Zminovana cena kolem 25.000 Kc hraje dost zasadni roli v tom, jestli koupit ojetinu s perspektivou nutnosti vymeny DPF. Dovede nekdo odhadnout prumerne rocni naklady na 1.6 80kw TDCi ve srovani s 1.6 Ti VCT rekneme rok 2006 se 130.000 najetymi km? Jake investice lze ocekavat?