Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.07.2010 09:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jako v nájezdu bych neviděl ani takový problém. V Německu jsou auta servisované takže mně ani těch 150.000 km nevadí. Myslím si, že auto se 17500 km se ani nehodí kupovat. To vyjde ted na stejné peníze nové. Co jsem viděl akční ceny Fordu a to jde ještě uhrát tak nevím.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No me se to vyplatilo, protoze jsem za to auto dal v prepoctu 270tis. Kc a to je super cena. Je pravda, ze puvodni cenu jsem stahl o 500€ dolu. Mel jsem tenkrat limit 250tis., ale u tohodle kousku jsem pritlacil a rad.
Byla to tenkrat ale honicka. Behem 3 dnu vybrat penize, vymenit, sehnat kamose co mi tam odvezl...
Byla to tenkrat ale honicka. Behem 3 dnu vybrat penize, vymenit, sehnat kamose co mi tam odvezl...
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nad 150000km,už bude mít DPF pravděpodobně vyměněný,tak že žádný problém.1.6 80kw. TDCiZambrotta píše:jako v nájezdu bych neviděl ani takový problém. V Německu jsou auta servisované takže mně ani těch 150.000 km nevadí. Myslím si, že auto se 17500 km se ani nehodí kupovat. To vyjde ted na stejné peníze nové. Co jsem viděl akční ceny Fordu a to jde ještě uhrát tak nevím.
DRŽÍM PALEC a dobrou volbu.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak pánové,co máte DPF vykuchané,jek se Vám jezdí,je vše OK.?? A co STK,už tam někdo byl???
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mam najeto kolem 82.000,-
U Frolika mi pri 80K kontrole v 74.000km (po koupi) rikali, ze u 80.000,- se krome jineho dela DPF - doliti a nevim, co jeste. 6-8.000,-Kc. Coz se mi uplne jen tak platit nechce.
Dotaz je nasledujici:
jedeme na dovolenou do Chorvatska- celkem 2000 km. Nemuze se po ceste najednou stat, ze ŘJ oznami, ze se DPF nechova radne a prepne se do nouzaku? Nemyslim klasickou poruchu, to neovlivnim, ale neco kvuli "neudrzbe" DPF.
diky
U Frolika mi pri 80K kontrole v 74.000km (po koupi) rikali, ze u 80.000,- se krome jineho dela DPF - doliti a nevim, co jeste. 6-8.000,-Kc. Coz se mi uplne jen tak platit nechce.
Dotaz je nasledujici:
jedeme na dovolenou do Chorvatska- celkem 2000 km. Nemuze se po ceste najednou stat, ze ŘJ oznami, ze se DPF nechova radne a prepne se do nouzaku? Nemyslim klasickou poruchu, to neovlivnim, ale neco kvuli "neudrzbe" DPF.
diky
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.07.2010 16:14
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj, mám tem samý motor, najeto 94 tis. Kč. Dolití aditiva do DPF se má dělat při 60 tis. km!!!, já to nechal dolévat při 67 tis. u Ford-Valoušek za necelých 5 tis. Kč. Problém je ten, že Ti auto neoznámí, že má nízkou hladinu aditiva a ani se to nedá poznat (nádržka je neprůhledná). Jediná možnost je, že se začne dolévat aditivum, když je nádržka plná, přepadem začne aditivum vytékat.C-Maxis píše:Mam najeto kolem 82.000,-
U Frolika mi pri 80K kontrole v 74.000km (po koupi) rikali, ze u 80.000,- se krome jineho dela DPF - doliti a nevim, co jeste. 6-8.000,-Kc. Coz se mi uplne jen tak platit nechce.
Dotaz je nasledujici:
jedeme na dovolenou do Chorvatska- celkem 2000 km. Nemuze se po ceste najednou stat, ze ŘJ oznami, ze se DPF nechova radne a prepne se do nouzaku? Nemyslim klasickou poruchu, to neovlivnim, ale neco kvuli "neudrzbe" DPF.
diky
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Diky,
ja ale nevim, jestli se dolevalo pred tema 74,000, kdyz jsem to koupil.
Cena za doliti mi proste prijde nejak vysoka.
Spis se obavam toho, co motor udela, az zjisti, ze nema Eolys. Nekde v Rakousku si to muset nechat dolevat ...
EDIT- jak sem to tu procital, tak se doleva kolem 60tkm. Cili pri tech 74tkm by melo byt temer jiste dolito, protoze asi bylo dost casu, aby se nizka hladina uz projevila.
Nejak nechapu, ze Ford ma tak silenou cenu oproti Citroenu.
ja ale nevim, jestli se dolevalo pred tema 74,000, kdyz jsem to koupil.
Cena za doliti mi proste prijde nejak vysoka.
Spis se obavam toho, co motor udela, az zjisti, ze nema Eolys. Nekde v Rakousku si to muset nechat dolevat ...
EDIT- jak sem to tu procital, tak se doleva kolem 60tkm. Cili pri tech 74tkm by melo byt temer jiste dolito, protoze asi bylo dost casu, aby se nizka hladina uz projevila.
Nejak nechapu, ze Ford ma tak silenou cenu oproti Citroenu.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Moje otázka pro autor.servis Ford:
Dobrý den,mám otázku:Mám Ford C-Max 1.6 TDCi 80Kw. s DPF a zajímá mě,jak
poznám,že mi dochází aditivum v nádobce pro DPF.Mám najeto 115000km,a při
120000km. se musí doplnit.Rosvítí se nějaká kontrolka? a když se
rosvítí,znamená to ,že je tam ještě nějaká rezerva? A ještě kolik stojí u
vás doplnění aditiva.
Předem moc děkuji za Vaši odpověd.
Jejich odpověd:
Dobrý den
Při poklesu aditiva v zásobníku na minimum se rozsvítí komtrolka poruchy
motoru na pal.desce. U vozidel vybavených informačním displayem svítí také
na tomto hlášení o nedostatku aditiva.
Po rozsvícení zůstává 1 dávka pro regeneraci (běžným provozem se regenerace
spustí každých cca 3000-5000km) takže po rozsvícení se co nejdříve objednat
do servisu.
Doba naplnění, statické regenerace, vymazání chybových kódů trvá cca
2,5hodiny a cena obvykle nepřesáhne 6 000Kč s daní.
Dobrý den,mám otázku:Mám Ford C-Max 1.6 TDCi 80Kw. s DPF a zajímá mě,jak
poznám,že mi dochází aditivum v nádobce pro DPF.Mám najeto 115000km,a při
120000km. se musí doplnit.Rosvítí se nějaká kontrolka? a když se
rosvítí,znamená to ,že je tam ještě nějaká rezerva? A ještě kolik stojí u
vás doplnění aditiva.
Předem moc děkuji za Vaši odpověd.
Jejich odpověd:
Dobrý den
Při poklesu aditiva v zásobníku na minimum se rozsvítí komtrolka poruchy
motoru na pal.desce. U vozidel vybavených informačním displayem svítí také
na tomto hlášení o nedostatku aditiva.
Po rozsvícení zůstává 1 dávka pro regeneraci (běžným provozem se regenerace
spustí každých cca 3000-5000km) takže po rozsvícení se co nejdříve objednat
do servisu.
Doba naplnění, statické regenerace, vymazání chybových kódů trvá cca
2,5hodiny a cena obvykle nepřesáhne 6 000Kč s daní.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Hm, tak bych rekl, ze jakoby muzu byt v klidu. Jestli mam po rozsviceni jeste pres 2000 km 
A navic, ja najedu tak 10tkm za rok, takze mi pripadne vesela veta:
...se regenerace spustí každých cca 3000-5000km) takže po rozsvícení se co nejdříve objednat
do servisu.. Pro me je to na 6-8 mesicu.
Zase na druhou stranu, 1 davka na regeneraci, ale co pricerpavani do nadrze?
Teda pripoustim, ze me to asi bude regenerovat casteji, protoze mam spise krateke pojezdy. Ale i tak
Jeste bych se priznal, ze slova staticka regenerace ve me vyvolavaji hruzu.

A navic, ja najedu tak 10tkm za rok, takze mi pripadne vesela veta:
...se regenerace spustí každých cca 3000-5000km) takže po rozsvícení se co nejdříve objednat
do servisu.. Pro me je to na 6-8 mesicu.
Zase na druhou stranu, 1 davka na regeneraci, ale co pricerpavani do nadrze?
Teda pripoustim, ze me to asi bude regenerovat casteji, protoze mam spise krateke pojezdy. Ale i tak

Jeste bych se priznal, ze slova staticka regenerace ve me vyvolavaji hruzu.
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nestiham sa cudovat....urcite aj v tomto fore sa daju najst prispevky kde sa pise o regeneracii kazdych 500-700km pri cistom DPF....pred upchatim sa interval priblizi k 100km...tieto udaje sa daju zistit diagnostikou-urcite u Peugeota, ale nieco aj u naseho Forda...ja som minuly vikend po 125000 dolial 1 liter Eolysu a vynuloval pocitadlo pomocou zatvarania vika nadrze podla Etzolda....staci nadvihnut prave zadne koleso napr. na parkovisku a pomocou supravy kde je komplet aj nadrzka na vytekajucu kvapalinu z prepadu sa to da v pohode mozno za polhodinku urobit...v 2 ludoch...za supravu som dal 50€....na 60000km prijatelne....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak to jsi šikula,já si na to netroufnu. A na tu regeneraci jsem čuměl jako puk!!!!Tak čemu tet věřit.Komi píše:nestiham sa cudovat....urcite aj v tomto fore sa daju najst prispevky kde sa pise o regeneracii kazdych 500-700km pri cistom DPF....pred upchatim sa interval priblizi k 100km...tieto udaje sa daju zistit diagnostikou-urcite u Peugeota, ale nieco aj u naseho Forda...ja som minuly vikend po 125000 dolial 1 liter Eolysu a vynuloval pocitadlo pomocou zatvarania vika nadrze podla Etzolda....staci nadvihnut prave zadne koleso napr. na parkovisku a pomocou supravy kde je komplet aj nadrzka na vytekajucu kvapalinu z prepadu sa to da v pohode mozno za polhodinku urobit...v 2 ludoch...za supravu som dal 50€....na 60000km prijatelne....


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To doliti svepomoci bych taky uvazoval. Jen je dobre se porozhlednout, co je k dispozici. Ford asi dost drahy, citroen levnejsi a peugeot udajne nejlevnejsi eolys.
Nevim teda, jestli ty doplnovaci sady maji vsechny stejne trubicky, ale napln ano. Resp. jsou snad 2 druhy eolysu - dle stari vozidla.
Nevim teda, jestli ty doplnovaci sady maji vsechny stejne trubicky, ale napln ano. Resp. jsou snad 2 druhy eolysu - dle stari vozidla.
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mam obavy ze Eolys 176 je jediny, predtym PSA pouzival iny typ...v suprave 1 litrovej co som kupil na http://www.lascora.sk za 50€ bolo komplet vsetko - plna nadoba s eolysom, prazdna na prepad plus sietka a hacik na jej zavesenie a trubicka na vytok do prepadovej flasky a samozrejme dlha hadicka s koncovkami - na flasu a na druhej strane na plniacu trubku - podla navod v Etzoldovi a pomocou tejto sady to urobi aj malo zrucny amater...ja som to plnil po dovolenke, pred dovolenkou som pre istotu vynuloval pocitadlo eolysu, aby ma nehodilo zbytocne do nudzaku a v nadobe je este aditiv....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
pre zaujimavost z materialov Forda pre servisy:
Podle provozních podmínek je regenerace filtru èástic sazí provádìna každých 350 až 1000 km.
Regeneraèní cykly jsou závislé na obsahu popela, který se zvyšuje s každou regenerací filtru sazí.
S pøibývajícím obsahem popela jsou póry filtru èástic sazí více a více ucpávány. To znamená, že se
regeneraèní cykly rovnìž více a více zkracují.
takze 3-5000km to fakt vidim prvy raz a to uz sledujem tuto vec 3 roky nielen na tomto fore....prosim ta C-Maxis - napis v ktorom servise ti to povedali, aby som vedel comu sa mam velkym oblukom vyhnut....vopred dakujem !
Podle provozních podmínek je regenerace filtru èástic sazí provádìna každých 350 až 1000 km.
Regeneraèní cykly jsou závislé na obsahu popela, který se zvyšuje s každou regenerací filtru sazí.
S pøibývajícím obsahem popela jsou póry filtru èástic sazí více a více ucpávány. To znamená, že se
regeneraèní cykly rovnìž více a více zkracují.
takze 3-5000km to fakt vidim prvy raz a to uz sledujem tuto vec 3 roky nielen na tomto fore....prosim ta C-Maxis - napis v ktorom servise ti to povedali, aby som vedel comu sa mam velkym oblukom vyhnut....vopred dakujem !
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
me slo o to, jestli tahle auta maji vsechna stejne nadobky na eolys, ze by treba pak souprava od citroenu nesla na froda. Protoze se ceny celkem lisi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů