300kW+
focus RS
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
mozem zodpovedne prehlasit, ze RS by som si nikdy nekupil lebo nesplna moju zakladnu poziadavku na sportove auto
300kW+
300kW+
- kasi
- Test driver

- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
ziadny problem prifuknut RS na 300kw+killerhammer píše:mozem zodpovedne prehlasit, ze RS by som si nikdy nekupil lebo nesplna moju zakladnu poziadavku na sportove auto![]()
300kW+
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FOFO RS - 5-ti válec
spigi idees
zacina tvoja oblubena/ale aj moja/debata o 300,400 a 500kw strojoch 
- spigot
- Test driver

- Příspěvky: 2483
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava - SVK
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Co ti poviem. Zasa doslo na moje slova z predchadzajucej diskusie o kW vylevoch.
Ako sa hovori aj maly saso spravi velke divadlo
len mu treba k tomu dat silne auto.
Takze chlapci honime honime, nech je tych kW co najviac.
Ako sa hovori aj maly saso spravi velke divadlo
Takze chlapci honime honime, nech je tych kW co najviac.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- spigot
- Test driver

- Příspěvky: 2483
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava - SVK
Re: FOFO RS - 5-ti válec
misoo: viem, to by KH a spol ani z domu nevysli. 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
neviem chlapi ale ja sa tu uz vobec nezabavam
je mi z vas smutno
ja focus RS respektujem ale nekupim si ho
pochopte, ze su tu v BB ludia, ktori si hned zajtra mozu ist do nemecka kupit malo jazdene (2007) BMW M3 (309 kW) alebo nissan GTR (360 kW) v hotovosti za 1-1.4M skk
ale neurobia to, pretoze nie je nato vhodna doba

je mi z vas smutno
ja focus RS respektujem ale nekupim si ho
pochopte, ze su tu v BB ludia, ktori si hned zajtra mozu ist do nemecka kupit malo jazdene (2007) BMW M3 (309 kW) alebo nissan GTR (360 kW) v hotovosti za 1-1.4M skk
ale neurobia to, pretoze nie je nato vhodna doba
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
to my musis vysvetlit, jak neni vhodna doba ? sak teraz su auta najlacnejsie, kedy inokedy kupovat auta ked nie teraz ??? 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
teraz maju ti ludia na najblizsi rok,dva,tri ine priority 
btw. jazdenky uz hore nepojdu, budu lacne ako svina
spytaj sa mortimerka
btw. jazdenky uz hore nepojdu, budu lacne ako svina
spytaj sa mortimerka
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FOFO RS - 5-ti válec
a Vam to nedoslo,ze KH mysli seba sameho? 
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
chlapi, jazda na smyklavom povrchu je taky maly automobilovy orgazmus 
preto najradsej jazdim za mokra, snehu, prasna cesta (nie rozbita !!!). Vtedy sa s autom hras, bojujes s nim. A povedzme si pravdu: ked zoberies Focusa na nieco smyklave, tak prve, co ti zacne vadit, je obrovska nedotacavost v pripadne, ze pridas plyn v zakrute. Zadny nahon je tiez na prd lebo pridas plyn a mas tam hodiny. Preto su na hranie najlepsie 4x4. Ale co je najdolezitejsie, nie len na hranie, ale aj na bezpecnost !!!
Jednoznacne vrcholom podvozkov su stvorkolky !!! Aj ked som este stale nemal tu cest jazdit na OZAJSTNEJ stvorkolke (ziadne haldexy a podobne sracky), tak ten co jazdil aj predokolky aj zadokolky aj stvorkolky vie, ze predsa len tych 4x4 ma nieco do seba.
Ja som vzdy tvrdil, ze Focus RS II bude dobre auto v optimalnych podmienkach. Ale akonahle sa zhorsia, tak nema sancu, ziadnu sancu oproti spicke s pohonom 4x4 (Lancer, Impreza). Je to tak, ako pisal bee. Ford pokazil sny svojich fanusikov a na to sa nezabuda.
No a k vykonom mozem povedat len tolko, ze aj velke lodne motory maju brutalne vykony, ale v aute by som to nechcel mat, asi to bude trocha tazke. To iste plati pre civilne "highway monster dragstery", europske vyhonene >= 8 valce. Sice vykon ako svina, ale aj vaha ako svina. Potom musia byt gumy jak svina, rozchod jak svina a napokon cena jak svina. Po case zistis, ze to auto je dobre na dobry zvuk, sprint na krizovatke, zatlacenie do sedadla na dialnici, a tam si skoncil. Je to velke, tazke, nemotorne.
Chcem len povedat, ze ked pisete do vlakna o Focuse RS II, tak sem nepatria dialnicne nemecke kravy s krutiakom XY roztocenych kladiv a vykonom dvoch parnych lokomotiv. RS je sportove hrave auto tak ho porovnavajte s autami, ktore dokazu prejst 4 za sebou iduce zakruty.
preto najradsej jazdim za mokra, snehu, prasna cesta (nie rozbita !!!). Vtedy sa s autom hras, bojujes s nim. A povedzme si pravdu: ked zoberies Focusa na nieco smyklave, tak prve, co ti zacne vadit, je obrovska nedotacavost v pripadne, ze pridas plyn v zakrute. Zadny nahon je tiez na prd lebo pridas plyn a mas tam hodiny. Preto su na hranie najlepsie 4x4. Ale co je najdolezitejsie, nie len na hranie, ale aj na bezpecnost !!!
Jednoznacne vrcholom podvozkov su stvorkolky !!! Aj ked som este stale nemal tu cest jazdit na OZAJSTNEJ stvorkolke (ziadne haldexy a podobne sracky), tak ten co jazdil aj predokolky aj zadokolky aj stvorkolky vie, ze predsa len tych 4x4 ma nieco do seba.
Ja som vzdy tvrdil, ze Focus RS II bude dobre auto v optimalnych podmienkach. Ale akonahle sa zhorsia, tak nema sancu, ziadnu sancu oproti spicke s pohonom 4x4 (Lancer, Impreza). Je to tak, ako pisal bee. Ford pokazil sny svojich fanusikov a na to sa nezabuda.
No a k vykonom mozem povedat len tolko, ze aj velke lodne motory maju brutalne vykony, ale v aute by som to nechcel mat, asi to bude trocha tazke. To iste plati pre civilne "highway monster dragstery", europske vyhonene >= 8 valce. Sice vykon ako svina, ale aj vaha ako svina. Potom musia byt gumy jak svina, rozchod jak svina a napokon cena jak svina. Po case zistis, ze to auto je dobre na dobry zvuk, sprint na krizovatke, zatlacenie do sedadla na dialnici, a tam si skoncil. Je to velke, tazke, nemotorne.
Chcem len povedat, ze ked pisete do vlakna o Focuse RS II, tak sem nepatria dialnicne nemecke kravy s krutiakom XY roztocenych kladiv a vykonom dvoch parnych lokomotiv. RS je sportove hrave auto tak ho porovnavajte s autami, ktore dokazu prejst 4 za sebou iduce zakruty.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: FOFO RS - 5-ti válec
to nie, myslel som to vseobecnezirafak píše:a Vam to nedoslo,ze KH mysli seba sameho?
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: FOFO RS - 5-ti válec

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





