Stránka 6 z 7
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 08:41
od C-Maxis
Nikdo nerika, ze nejsou prodejci se solidnim pristupem. Tak to vubec nebylo mysleno. Jina otazka je, ze ten bazar to auto nekde koupil a uz tehdy to mohlo byt stocene. A ne kazdy ma takoveho prodejce v blizkem dosahu, nebo to nemusi vedet.
Problem je, ze diky spatnemu systemu si proste clovek tema km nemuze byt jisty nikdy. Garance/negarance.
Ve finale je stejne dulezitejsi okamzity stav vozu, nez najete km. Ano, pokud mas auto se 60tkm, mas zhruba predstavu, jak by asi melo vypadat. Ale bez zevrubnejsi kontroly stejne nevis, jestli nema problem s turbem, vstrikama, elektrikou... Dost lidi prodava auto v te chvili, kdy se vyskytnou nejake problemy.
Klidne muze byt vyhodnejsi auto se 160tkm, ktere bude jen "jete". Ale to bez automechanika tezko zjistis.
Muj nazor, nejsem ani bazarnik, ani automechanik.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 08:46
od misoo
dobry nazor

Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 09:00
od silverwolf
C-Maxis píše: Jina otazka je, ze ten bazar to auto nekde koupil a uz tehdy to mohlo byt stocene.

a bazarník to neví

Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 09:48
od V12
C-Maxis píše:
Klidne muze byt vyhodnejsi auto se 160tkm, ktere bude jen "jete". Ale to bez automechanika tezko zjistis.
V pripade benzinaku na 100% suhlasim. V pripade dieslu, specialne 1.6TDCI 80kW DPF rozhodne nie, tomu sa treba vyhnut sirokym oblukom. DPF v jednom telese s katalyzatorom nie je nic ine ako ekoterorizmus.
Skusim sa teraz zamysliet nad kupou prave takehoto auta so 160 - 180 k km :
- na 180 tisic dolievanie aditiva zaz cca 500€ (+ nutena regeneracia DPF + povinna vymena oleja a veci s tym suvisiacich)
- na 240 tisic vymena DPF + doliatie aditiva za cca 1500 € - uz toto vymazava vyhodu nizsej spotreby diesla. Ked k tomu pridam castejsie vymeny oleja, potencialnu vymenu turba, 80% pravdepodobnost vymeny dvojhmoty, 80% pravdepodobnost vymeny vstrekovacov, tak aj s dvojlitrovym benzinakom s rovnakym pociatocnym nabehom som vysmiaty od ucha k uchu.
Z toho vyplyva jedine - ked jazdene so 160k, jedine benzin. Riesenim problemov s DPF v style FAPOFF sa nezaoberam, zatial to funguje, no lahko sa moze stat, ze o rok to uz nepojde a na STK/EK zacnu kontrolovat, ci tam ten certov vynalez je a ci a ako funguje.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 09:50
od V12
misoo píše:pekne spisane, myslim ze by si to zasluzilo supnut ku vlaknam s kupim/predam ako "dolezite info pri kupe ojazdeneho auta"

Urob to prosim, moj prispevok s tym navodom nahrad odkazom na jeho nove miesto. Asi by bolo idealne z toho urobit novu temu a nechat ludi pripisovat svoje myslienky - urcite tam nie je vsetko.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 15.04.2011 20:39
od Ma.rt
jj, je to tak. i kdyz jsem mel benzin se 150-200tkm realnymi, tak problem nebyl nikdy... resil jsem jen spotrebaky. kdo chce tolik jeteho diesela, tak bohuzel ne od forda
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 16.04.2011 08:21
od V12
... a stareho minimalne 10 rokov, aby to nebol commonrail. Alebo PD od VW.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 16.04.2011 13:40
od zdenek34
V12: Alebo PD od VW.
Zkus tohle říct mému švagrovi, který ve stejnou dobu jako já Mondeo kupoval Passata:
Já Mondeo 05 za 175k - investice pouze do spořebáku!
On Passat 05 2.0 TDi PD za 330k - investice něco kolem 70k + spotřebák.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 16.04.2011 20:01
od V12
zdenek34 :
Je mozne, ze mal jednoducho smolu. Alebo kupil voz stoceny o 200 - 300 tisic (ano, aj take sa obcas najdu, no tie nestoja 330 tisic). Nasa firma predavala jazdene Octavky 1.9TDI 77kW PD, vsetky cez 200 tisic km, kazda jedna este jazdi. Jazdenka je vzdy na 75% o stasti.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 17.04.2011 10:40
od losky
Nechci vám do toho kecat, ale právě 2.0 jsou i první CR od VW. Sice je stále oznacuji TDi, ale uz to neni klasicky cerpadlo - tryska.
A právě ty první motory byli silně problematické a měli dost vad. Koupil opravdu staré PD? Nebyl to již právě problematický CR?
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 17.04.2011 20:16
od V12
Ved prave, podla mechanikov je PD pri pouziti normalnej nafty prakticky nesmrtelne, nema problem 300k km. A o prvych VW CR TDI viem tiez, po internete sa povaluju tony nadavok na tento koncernovy nepodarok. Ak je to ale 2005, to este VW CR nerobil.
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 20.04.2011 15:25
od Hal9000
píše passat 2.0 Tdi a to CR byl. Myslím že to má 103kW a je dost problematický
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 20.04.2011 15:49
od foki
V12 píše:[tak aj s dvojlitrovym benzinakom s rovnakym pociatocnym nabehom som vysmiaty od ucha k uchu.
Z toho vyplyva jedine - ked jazdene so 160k, jedine benzin. Riesenim problemov s DPF v style FAPOFF sa nezaoberam, zatial to funguje, no lahko sa moze stat, ze o rok to uz nepojde a na STK/EK zacnu kontrolovat, ci tam ten certov vynalez je a ci a ako funguje.
a kdyz mam 2,0 s 60000km tak je to lepsi ? a proc to nikdo nechce ?
Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 20.04.2011 16:07
od Hal9000
Protože to lidi nechápou a rádi se chlubí spotřebou 4,7l

Re: FF 1,6 - autalevne.cz
Napsal: 20.04.2011 18:29
od V12
foki :
Pretoze nanho nemam, musim natlacit bubaky do bytu. Pripadny uver od rodiny by bol, no na nove a od banky na uzernicky urok nechcem, jeden mi stacil - pozical som si 30k SKK a po 3 rokoch vratil 40k SKK. Keby som vracal skor, bolo by to uplne rovnako.