U ESP bouchání do pedálu nepoznáš, protože v tu chvíli většinou nemáš nohu na brzdě

Vysvětlím ti funkci ESP asi takhle: vjedeš moc rychle do zatáčky a zadní část auta ti ujede - ESP ti přibrzdí některé z kol, aby se auto vrátilo zpátky do původní stopy, ale pokud se to kolo při brzdění navíc ještě zablokuje, tak ti ABS přeruší smyk = to je to bouchání. A začne při tom blikat oranžová kontrolka se symbolem auta ve smyku.
Pokud vjedeš v plné rychlosti třeba na dálnici do velké kaluže a kola ztratí kontakt s vozovkou (třeba jenom jedna strana), tak ti ESP (v tu chvíli spíš jeho "pomocník" TCS (ASR) - protiprokluz) ubere výkon motoru nebo přibrzdí kola tak, aby tě opět udrželo ve stopě.
Leknout se toho sice můžeš, ale když ESP zasahuje, tak je to vždycky v situaci, které se lekneš tak či tak. Je to sice nečekané a nevíš v tu chvíli co se stalo, ale když se někam řítíš neovladatelným autem, tak si u toho asi taky nebudeš pískat

Reagovat máš úplně normálně, tak jako bys reagoval kdyby tam ESP nebylo. ESP není všemocné a pokud nedáš např. kontra volantem, tak tě to ze sr.č.k nedostane

Pokud zareaguješ špatně, tak ti ESP zase bude pomáhat to srovnat. Ne každý ví, jak se zachovat a s tím odborníci samozřejmě počítali, protože tech lidí je spíš více než méně.
S osobákem se mi to moc odzkoušet nepodařilo, ale když jsem jel s Transitem do pravoúhlé zatáčky a vzal to přes ručku, tak mě to ESP úplně zastavilo a nedovolilo udělat hodiny...
A jak reagovat, když ABS začne bouchat do pedálu? Nijak, nechat nohu na brzdě a pořád brzdit. Zase to je proto, aby jsi měl kontrolu nad autem a mohl se při prudkém brzdění vyhnout překážce. Pokud se ti zablokujou kola, tak volantem nic nezmůžeš.