
Extra benzin - zkušenosti, testy
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ano, maju zakryte ceny tych drahsich benzinov, lebo sa na to uz nedalo kukat. Potom ma vzdy naserie, ked zdvihnem hadicu s Racingom a vykukne na mna to cislo, ktore je od 40 Sk hooooooodne daleko
ale vsetky premiove paliva stale predavaju...

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- victor
- Junior
- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
no inak to je pravda, preto som prestal tankovat racing, kurna ved je o 5 SK drahsi to je cez 250 SK navyse na nadrz, celkom dost.. ale power davam stale..
- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
sa nebojite, ze ten benzin je stary? Myslim tym, ze ho tankuje malo ludi a lezi im dlho v nadrziach. Power este mozno ujde, ale Racing, no neviem neviem
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
myslis, ze sa pokazi ako pivo ? 

- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ci sa v nadrzi nebude zrazat voda a stekat do toho benzinu. Pri malom odbere na to bude dost casu
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
dzefer, keby platila tvoja teoria, tak by mali vsetci tankovat naftu, pretoze ked pride kamion, tak vytiahne pol zasobnika benzinky 
To je podla mna hlupost. Co poznam ludi, tak ani zdaleka nie som jediny, co tankuje racing. Je ich stale dost. Nie kazdemu zalezi na tom, aby usetril 100 Sk na nadrzi auta a potom si ide sadnut do kina za 500 Sk ... toci sa to, neboj.

To je podla mna hlupost. Co poznam ludi, tak ani zdaleka nie som jediny, co tankuje racing. Je ich stale dost. Nie kazdemu zalezi na tom, aby usetril 100 Sk na nadrzi auta a potom si ide sadnut do kina za 500 Sk ... toci sa to, neboj.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
no podla mna to hlupost neni. Verim, ze je vela ludi, co tankuju racing, ale tych, co tankuju normalny je kolkokrat viac? 100x? 1000x? Predpokladam, ze nadrze su rovnake, takze mi z toho vyplyva, to, co som napisal. Jedine, ze by vzduch, co tlacia do nadrzi pri odbere benzinu, zbavovali vlhkosti.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ja chapem, co chces povedat. Len sa mi nezda, ze by bol v podslednom case taky ubytok tych, co tankovali Racing. Ten kto to tankoval, ten to tankuje aj dalej, len sa stazuje, ze plati viac. No a neocakavam, ze dovazaju Racing len raz za mesiac. Toto by mozno platilo u benzinky z Hornej Dolnej, kde chodia tankovat len diesel ale maju tam aj nejaky benzin. Urcite nie o benzinkach v meste ako je BA.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- victor
- Junior
- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
no napr. ja som prestal 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Cafte. Focusa mam kratko, zatial aspon prvych par tis. km budem davat len normal benzin (obyc 95 shell), ale na starom aute (mal som ho odnova 5 rokov) som poslednych 2,5 roku tankoval iba 95 v-power len od shell. Subjektivne sa spotreba objektivne nemeratelne znizila, avsak co som zaznamenal je hladsi a tichsi chod motora vo vyssich otackach. Dokonca aj manzelka raz kratko po zmene poznamenala, ze ci nejako tichsie nejde to auto (mal som aspon makretingovy dovod preco davam za beznin viac
). (bol to seat cordoba, 1,2 htp 47kw - cize tocil som ho pomerne dost a casto).

- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Já tankuju Racing a tankovat ho budu nadále, i když naposled jsem tankoval 50 litrů za 1800 Kč a už to dost zabolelo
Když se to rozloží na vícekrát, tak je to psychicky méně naročné
Jinak k tématu, já ten benzin prostě cítím. Auto hladce táhne bez prodlevy, o něco líp se vytáčí a hlavně má neskutečně hladký a tichý chod, skoro jako boxer u Subaru (kdo už ho někdy slyšel, repsektive neslyšel, tak ví o čem mluvim
) Mě to prostě za ty peníze stojí 


Jinak k tématu, já ten benzin prostě cítím. Auto hladce táhne bez prodlevy, o něco líp se vytáčí a hlavně má neskutečně hladký a tichý chod, skoro jako boxer u Subaru (kdo už ho někdy slyšel, repsektive neslyšel, tak ví o čem mluvim


ST150
- Mata
- Pokročilý
- Příspěvky: 932
- Registrován: 12.02.2008 22:11
- Bydliště: Východní Čechy
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Neříkejte, že jsou ty autíčka se zvukem od Shellky debilní - kvůli nim tam jezdím tankovat, páč se kluci perou, kdo dostane to další autíčko.... 

- Johnny K.
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 03.04.2008 11:17
- Bydliště: Uh.Hradiště
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Vidím, že jsou tady většinou příspěvky od "shelláků", tak já přispěju se zkušeností od konkurence OMV...
Když se mi v březnu stal majitelem zánovního FoFoII, tak jsem hned začal sledovat spotřebu - typický profil tras jsou krátké pojížďky v okolí města a ve městě a minimálně 1/4 nádrže vyjezdí manželka - první nádrže jsem tankoval klasický natural od OMV: spotřeba 8,18 a 8,70 l/100km. Celkem podstatný skok, při neměnném stylu jízdy a pro mne trošku zklamání, myslel jsem, že se pod "osmičku" dostanu (jinak jsem mohl zůstat u Escorta...)
Tak jsem si řekl, že zkusím Carreru 95, kde slibovali snížení spotřeby + příznivý vliv na motor. Styl jízdy mám opravdu pořád stejný - ekonomická jízda mne nebaví a agresivní jezdec nejsem (i když u posledních dvou nádrží jsem si dal párkrát rovinku 120km/h na trojku, abych motor trochu protáhl). A výsledek?
Spotřeba klesá: 8,53 - 8,42 - 8,36 - 8,27 l/100km což je oproti 8,70 celkem zlepšení, se kterým jsem spokojený...
Zvuk motoru se podle mne taky zlepšil - po Escortu se mi při prvních nádržích zdálo, že u FoFoII mi motor při vyšších otáčkách úplně zvoní! Myslel jsem, že je to tím, že kapota nemá žádný "tapecírunk", ale po těch pár nádržích Carrery95 už to neslyším (možná jsem si zvyknul). Ještě pár nádrží jí natankuju a potom zkusím i Carreru100, pokud bude cena přijatelná...
Říkám si, jestli ten počáteční skok na 8,7 l/100km nemohl být způsobený tím, že auto bylo z Německa zvyklé na kvalitnější benzín a natankováním "českého" se spotřeba zvedla. Ale na to bych musel na začátku vyjezdit víc nádrží, abych to mohl tvrdit s jistotou.
Závěr: subjektivně se mi zdá, že se při používání lepšího benálu spotřeba postupně snižuje a že se upravil zvuk od motoru. A pokud se podaří, že se spotřeba sníží o půl litru na 100km, tak to cenově vyjde nastejno s normálním benálem a ještě si člověk může říct, že dělá něco pro motor... Uff, ani jsem netušil, že se tak rozepíšu...
Když se mi v březnu stal majitelem zánovního FoFoII, tak jsem hned začal sledovat spotřebu - typický profil tras jsou krátké pojížďky v okolí města a ve městě a minimálně 1/4 nádrže vyjezdí manželka - první nádrže jsem tankoval klasický natural od OMV: spotřeba 8,18 a 8,70 l/100km. Celkem podstatný skok, při neměnném stylu jízdy a pro mne trošku zklamání, myslel jsem, že se pod "osmičku" dostanu (jinak jsem mohl zůstat u Escorta...)
Tak jsem si řekl, že zkusím Carreru 95, kde slibovali snížení spotřeby + příznivý vliv na motor. Styl jízdy mám opravdu pořád stejný - ekonomická jízda mne nebaví a agresivní jezdec nejsem (i když u posledních dvou nádrží jsem si dal párkrát rovinku 120km/h na trojku, abych motor trochu protáhl). A výsledek?
Spotřeba klesá: 8,53 - 8,42 - 8,36 - 8,27 l/100km což je oproti 8,70 celkem zlepšení, se kterým jsem spokojený...
Zvuk motoru se podle mne taky zlepšil - po Escortu se mi při prvních nádržích zdálo, že u FoFoII mi motor při vyšších otáčkách úplně zvoní! Myslel jsem, že je to tím, že kapota nemá žádný "tapecírunk", ale po těch pár nádržích Carrery95 už to neslyším (možná jsem si zvyknul). Ještě pár nádrží jí natankuju a potom zkusím i Carreru100, pokud bude cena přijatelná...
Říkám si, jestli ten počáteční skok na 8,7 l/100km nemohl být způsobený tím, že auto bylo z Německa zvyklé na kvalitnější benzín a natankováním "českého" se spotřeba zvedla. Ale na to bych musel na začátku vyjezdit víc nádrží, abych to mohl tvrdit s jistotou.
Závěr: subjektivně se mi zdá, že se při používání lepšího benálu spotřeba postupně snižuje a že se upravil zvuk od motoru. A pokud se podaří, že se spotřeba sníží o půl litru na 100km, tak to cenově vyjde nastejno s normálním benálem a ještě si člověk může říct, že dělá něco pro motor... Uff, ani jsem netušil, že se tak rozepíšu...
FoFo II - kombi Trend: 06/2006, 74kW, Dark Grey
Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16

Borbet LV5 7x16 ET40; Yokohama c.drive 205/55/16


- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Pokud mě paměť nešálí, tak benzín si udrží kvalitu cca 3 roky, pak už ztrácí své vlastnosti a musí se spotřebovat. Co se týče vlhkosti v nádržích, tak teorie o tom, že by do nádrží vháněli vzduch zbavený vlhkosti je zcestná, protože každá nádrž je odvětrávaná (kvůli změnám teplot - zvětšování a zmenšování objemu, vznik par)a tím se do ní za vlhkost nutně dostává. Kdyby nádrže byly vzduchotěsné a ještě do nich vháněli vzduch, tak by to asi brzo udělalo bácDzefer píše:sa nebojite, ze ten benzin je stary? Myslim tym, ze ho tankuje malo ludi a lezi im dlho v nadrziach. Power este mozno ujde, ale Racing, no neviem neviem

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
k úplně stejným závěrům jsem došel s Shell V-power - motor se ztišil, spotřeba mi klesla o půl litru, znatelně líp motor pracoval. Cenově, díky poklesu spotřeby, jsem se dostal na hladinu BA-95Johnny K. píše:Závěr: subjektivně se mi zdá, že se při používání lepšího benálu spotřeba postupně snižuje a že se upravil zvuk od motoru. A pokud se podaří, že se spotřeba sníží o půl litru na 100km, tak to cenově vyjde nastejno s normálním benálem a ještě si člověk může říct, že dělá něco pro motor... Uff, ani jsem netušil, že se tak rozepíšu...

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů