Infinter píše:Že bych se taky zajel podívat, až pojedu za Luckym?![]()
Možná jen malé OT ohledně těch automatů, hodnocení že fordí je lepší než dvojspojková DSG mě celkem překvapuje.
Asi tak nějak...

Infinter píše:Že bych se taky zajel podívat, až pojedu za Luckym?![]()
Možná jen malé OT ohledně těch automatů, hodnocení že fordí je lepší než dvojspojková DSG mě celkem překvapuje.
to je čistě teorie, auto si o regeneraci řekne samo, nevynutíš ji tím, že cíleně ujedeš na dálnici pár kilometrů. Statická regenerace je sice řešení, ale jen poloviční. Jednak autu moc nesvědčí ony vysoké teploty a jednak to neděláš v době, kdy to motor potřebuje. Na rovinu, jak tu píše kolega. Naftě se vyhni obloukem a vůbec ji neřeš. Začnou se ti nabalovat problémy typu EGR, DPF, .... Budeš pořád ješzdit se studeným motorem = v tom nejhorším možném režimu pro nafťák. S-max je auto na velké cestování, ne na couračky.Jean Paul píše: ... bude stačit pro úspěšné regenerace DPF cca jednou měsíčně protáhnout auto po dálnici? Poměr jízdy couračky : dálnice tedy bude cca 2,5:1. Bylo by vhodné tomu ještě pomoci aditivy nebo třeba jednou ročně nuceně regenerovat, případně ještě nějak? Díky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů