vitr73:

Tak příště nezkoušej mlátit kapotou o čelní sklo
Tak tlaky změřené a jsem z toho fakt jelen.
Před měřením jsem nechal motor zahřát (cca 20 minut volnoběh), po chcípnutí vytáhl pojistku palivového čerpadla a otestoval jej, naskočil, zaškytal a chcípnul. Poté jsem vyndal všechny svíčky. Při měření jsem držel naplno sešlápnutou spojku a plyn. Měření probíhalo u každého válce na dva pokusy, první pokus, vynulovat měřák, druhý pokus.
Startér jsem u každého pokusu nechal škytnout minimálně 6krát, u druhého spíš 7krát.
Naměřené hodnoty:
1. válec
1 - 11.9 bar/170 P.S.I.
2 - 11.9 bar/170 P.S.I.
2. válec
1 - 11.9 bar/170 P.S.I.
2 - 12.1 bar/176 P.S.I.
3. válec
1 - 12.1 bar/176 P.S.I.
2 - 12.2 bar/179 P.S.I.
4. válec
1 - 11.9 bar/170 P.S.I.
2 - 12.0 bar/172 P.S.I.
Mám zkusit pokus s olejem do válce?
NeumímStudenýVolnoběh kombi mk1, 2.0i r. v. 99