Stránka 6 z 13

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 02.01.2014 16:43
od C4R3W
Skokove mi to u 1.6ky neprislo, co poznat bylo, ze se nad 4krpm vyrovnala krivka kroutaku a chvili zustala plocha, nez zacala padat... To casovani by melo bejt plynuly, ne? Tedy optimalizovat neustale, ne skokove...

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 02.01.2014 21:04
od Nicco

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 07.01.2014 15:02
od Blackhawk

FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 04.07.2014 10:05
od xkendy
Ahoj fordaci,
mam asi problem s motorem a to takovy, ze kdyz je studeny tak pri rozjezdu citim skubani, jakoby tam netekl benzin, ci to jelo ne na vsechny valce (asi by se dalo nasimulovat rychlym pustenim plynu a jeho znovu zmacknuti).

Trva to ted v lete cca 1min nez se motor ohreje a pak uz celou dobu nic.
Druhy den pri studenem motoru opakovani.

Setkal jste se nekdo s timto, ci pripadne nejaky tip co by to mohlo delat (svicky nebo tak neco ?).

Motor ma natoceno necelych 80k km a jinak jezdi naprosto uzasne, jsem s nim zatim moc spokojen.


Sloučeno. lucky.jack

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 04.07.2014 14:01
od phofy
Kdy máš měněný svíčky?

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 04.07.2014 15:34
od xkendy
Lonsky duben, na 60tis km
phofy píše:Kdy máš měněný svíčky?

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 04.07.2014 15:38
od phofy
Tak koukni na zapalovací kabely, mě tohle dělalo na TSI byly lehce nakousaný

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 06.07.2014 17:17
od foki

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 06.07.2014 18:05
od C4R3W
Vzhledem k tomu, ze je to auto z pocatku produkce, zacal bych kontrolou verze softwaru a pripadnym prehranim; pokud vim, trvalo dlouho, nez to u tyhle konkretni verze dostali pod kontrolu :) Myslim, ze se to rozebira i v tom vlaknu, co linknul foki...

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 06.07.2014 18:46
od xkendy
Procetl jsem cele to vlakno co postnul odkaz Foki (diky). V podstate je tam zminovany upgrade sw a par lidi psalo o kvalite benzinu. Ale cele se to tocilo o tom, ze to skubani meli celou dobu. Jenze to ja ne, moje skubani se projevilo az za 3/4 roku co auto vlastnim. Do te doby zlatej milacek.

Co jeste dodam k memu milackovi:
Auto je vyrobene 02/2011
Kupoval jsem ho jako predvadeci primo z fordu na 73t km v 09/2013
V 01/2014 jsem s nim byl v servisu s okenkem ridice, ze nestahuje a rekli mi, ze mi nahraji jiny sw, protoze motor okenka jako takovy funguje. Tak jsem je ukecal a na zkousku jsem si tam nechal nahrat jinou verzi sw (aby se mi automaticky zamykaly dvere po rozjezdu), nacez mi bylo receno, ze jiny sw tam tedy nahrali, ale hlasi chyby, ze auto nema naklonove cidlo, takze mi tam nahraji zpet sw co je urceny pro moje auto. (jen pro zajimavost: problemy s okenkem mam dodnes).
Zde si myslim, ze k uprave sw vlastne doslo, a pochybuju, ze by mi tam nahrali muj puvodni - jakoze by udelali backup na usb a to tam pak vratili. Spis si myslim, ze nahrali sw urceny pro moje auto a brali ho ze svych zdroju. A opet pochybuji, ze by tam nahrali nejaky stary. Ale kdo vi.

Nicmene, auto od toho zari jezdilo celou dobu super, jen se mi obcas stalo, ze do prudkeho kopce na 4 auto uplne ztratilo dech, ale podrazeni na 3 to spravilo, nijak jsem to neresil, bylo to asi 2x nebo 3x. Avsak nikdy jsem nepozoroval ty problemy se studenym startem. To se projevilo az min tyden.

K blizsi specifikaci problemu: vylozeny skubani to neni, ze bych vypadal jako amater z autoskoly, ale skube to, citim to, priblizne tu 1-2 min, nez se motor ohreje, pak uz nic do konce dne, a to startuji cca 2-4x za den.

Jak tu psal phofy: zapalovaci kabely by delaly problemy furt ne ?

Sehnal jsem mezitim ztraceny kontakt na jednoho ford mechanika, co byl hodne let sefem autoservisu v Ford Charouz a uz tenkrat mi opravoval FoFo MK I. A ted dela myslim pod AutoIn + servis v domaci dilne.
K veci: prvni co z nej vypadlo bylo to, ze se me zeptal kde tankuju (posledni bylo na LukOil a v podstate od te doby to ma tento problem) a jeho poznamka byla "no jo, Rusaci", doporucuji vyjet tu nadrz temer do mrte a natankovat plnou na "benzine" konkretnim typem paliva: verva 100. Pak jet ca 30km pod zatizenim 4tis ot a neulevit mu ani chvilku, klidne i na 3ku, jen aby se to furt tocilo.
Pak kdyz se to tim nespravi, tak budem laborovat a prvni vec co s autem udelame je sw :idea:

Vzhledem k tomu, ze auto ma nyni temer 80t km, jsem objednany na servisni prohlidku na 80t km, pan mluvil i o svickach (avsak nevim, zda se meni po 20tis km), tak uvidim zda se neco zmeni, az si auto ve stredu odtamtud odvezu.

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 06.07.2014 19:03
od foki
svicky jsou po 60t km , pokud ti neco prehravali s zamykanim , tak sli do BCMii modulu karoserie a to nema s PCM modulem motoru nic spolecneho .

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 06.07.2014 19:57
od xkendy
Aha, diky za vysvetleni. Avsak i kdyby to byl ten SW motoru v PCM, tak by to delalo furt a ne skokovou zmenou z dobre funkce na "spatnou".. Nebo se nemusi projevit 5tis km a pak najednou skokove jo ? To mi z logiky veci nejako nesedi. To mi uz vic sedi ta "ne"kvalita benzinu u Lukoilu, coz je jedina casova souvislost s timto problemem, ale to si mozna nalhavam, aby se mi lepe spalo, ze je auticko jinak v poradku :)
foki píše:svicky jsou po 60t km , pokud ti neco prehravali s zamykanim , tak sli do BCMii modulu karoserie a to nema s PCM modulem motoru nic spolecneho .

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 07.07.2014 07:12
od C4R3W
Z popsanejch priznaku bych se fakt nezaobiral nicim jinym a jako prvni vec bych si nechal prehrat sw rj motoru - nadavalo se na to zpocatku hodne, zakaznici presne tohle chovani reklamovali jako divi a skutecne to Ford dostal pod kontrolu az v prubehu roku 2012. Ze to neblbne porad nic neznamena, rj bere pri priprave smesi do uvahy x faktoru... A ty mas dle data vyroby auto z jedny z prvnich produkcnich serii, takze tim spis... :)

Co se benzinu tyce, je to osemetny - kdyz jsem mel Fofo 2 (klasika 1.6 74kW), tak mi obcas dlouze startoval a Ford mi doporucil vyhejbat se Agipu, kde jsem do ty doby tankoval. Par tejdnu zpatky byl ve Svete motoru celkem obsahlej test benzinu a Agip Supertech 95 byl nejlepsi (Benzina tesne za nim, jak s Vervou 95, tak s obyc naturalem) - Lukoil skoncil nekde uprostred s tim, ze podle testu se jedna o naprosto standardni, kvalitni benzin. Spis nez na znacku benzinu verim na rozdily mezi konkretnima pumpama (pancovani, bordel v nadrzich atd.)...

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 13.07.2014 04:33
od sacoer
Ja mám to isté, r.v. 2012 naj. 22 000 km. Na prvej prehliadke mi prehrali SW motora, ale nič to nevyriešilo. Je to taký záhadný problém, napr. 2 mesiace všetko o.k , potom 10 dní škube a potom zase o.k. /rovnaký benzín/. Nie je ináč nič hrozné, len prvých pár metrov to raz, dvakrát trochu trhne.

Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor

Napsal: 14.07.2014 19:39
od xkendy
Vysledky: ve stredu co jsem byl na garancce jim nefungoval pristroj, ktery se spojuje s autem. Objednali me na dnes.
Vysledek: mate (uz jste mel) posledni verzi SW.

Mam tu pred sebou vytisk z diagnostiky a pise se tam:

Kód: Vybrat vše

Current Sottware Version: IDS-91.01
Pro tento PCM neni k dispozici novejsi kalibrace
takze na dotaz "co s tim" mi bylo odpovezeno: zkuste natankovat na benzine vervu, lidi si ji chvali. 100oktanova je asi zbytecna, to si zvazte sam.
Tak nevim no, ze by LukOil mela spatnej benal a ja ho zrovna chytl .....


PS: nejsem zamestnanem benziny, ac jsem tu 2x zminil jeji produkt. Davam jen jak jsem dostal.