Procetl jsem cele to vlakno co postnul odkaz Foki (diky). V podstate je tam zminovany upgrade sw a par lidi psalo o kvalite benzinu. Ale cele se to tocilo o tom, ze to skubani meli celou dobu. Jenze to ja ne, moje skubani se projevilo az za 3/4 roku co auto vlastnim. Do te doby zlatej milacek.
Co jeste dodam k memu milackovi:
Auto je vyrobene 02/2011
Kupoval jsem ho jako predvadeci primo z fordu na 73t km v 09/2013
V 01/2014 jsem s nim byl v servisu s okenkem ridice, ze nestahuje a rekli mi, ze mi nahraji jiny sw, protoze motor okenka jako takovy funguje. Tak jsem je ukecal a na zkousku jsem si tam nechal nahrat jinou verzi sw (aby se mi automaticky zamykaly dvere po rozjezdu), nacez mi bylo receno, ze jiny sw tam tedy nahrali, ale hlasi chyby, ze auto nema naklonove cidlo, takze mi tam nahraji zpet sw co je urceny pro moje auto. (jen pro zajimavost: problemy s okenkem mam dodnes).
Zde si myslim, ze k uprave sw vlastne doslo, a pochybuju, ze by mi tam nahrali muj puvodni - jakoze by udelali backup na usb a to tam pak vratili. Spis si myslim, ze nahrali sw urceny pro moje auto a brali ho ze svych zdroju. A opet pochybuji, ze by tam nahrali nejaky stary. Ale kdo vi.
Nicmene, auto od toho zari jezdilo
celou dobu super, jen se mi obcas stalo, ze do prudkeho kopce na 4 auto uplne ztratilo dech, ale podrazeni na 3 to spravilo, nijak jsem to neresil, bylo to asi 2x nebo 3x. Avsak nikdy jsem nepozoroval ty problemy se studenym startem. To se
projevilo az min tyden.
K blizsi specifikaci problemu: vylozeny skubani to neni, ze bych vypadal jako amater z autoskoly, ale skube to, citim to, priblizne tu 1-2 min, nez se motor ohreje, pak uz nic do konce dne, a to startuji cca 2-4x za den.
Jak tu psal phofy: zapalovaci kabely by delaly problemy furt ne ?
Sehnal jsem mezitim ztraceny kontakt na jednoho ford mechanika, co byl hodne let sefem autoservisu v Ford Charouz a uz tenkrat mi opravoval FoFo MK I. A ted dela myslim pod AutoIn + servis v domaci dilne.
K veci: prvni co z nej vypadlo bylo to, ze se me zeptal kde tankuju (posledni bylo na LukOil a v podstate od te doby to ma tento problem) a jeho poznamka byla "no jo, Rusaci", doporucuji vyjet tu nadrz temer do mrte a natankovat plnou na "benzine" konkretnim typem paliva: verva 100. Pak jet ca 30km pod zatizenim 4tis ot a neulevit mu ani chvilku, klidne i na 3ku, jen aby se to furt tocilo.
Pak kdyz se to tim nespravi, tak budem laborovat a prvni vec co s autem udelame je sw
Vzhledem k tomu, ze auto ma nyni temer 80t km, jsem objednany na servisni prohlidku na 80t km, pan mluvil i o svickach (avsak nevim, zda se meni po 20tis km), tak uvidim zda se neco zmeni, az si auto ve stredu odtamtud odvezu.