Focus III 1.6 duratec - problémy s výkonem
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Skokove mi to u 1.6ky neprislo, co poznat bylo, ze se nad 4krpm vyrovnala krivka kroutaku a chvili zustala plocha, nez zacala padat... To casovani by melo bejt plynuly, ne? Tedy optimalizovat neustale, ne skokove...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
opravujem, je to plynula regulacia:
http://mondeo.fordclubs.org/images/test ... /auto7.jpg
http://mondeo.fordclubs.org/images/test ... a-2004.jpg
http://mondeo.fordclubs.org/images/test ... /auto7.jpg
http://mondeo.fordclubs.org/images/test ... a-2004.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Ahoj fordaci,
mam asi problem s motorem a to takovy, ze kdyz je studeny tak pri rozjezdu citim skubani, jakoby tam netekl benzin, ci to jelo ne na vsechny valce (asi by se dalo nasimulovat rychlym pustenim plynu a jeho znovu zmacknuti).
Trva to ted v lete cca 1min nez se motor ohreje a pak uz celou dobu nic.
Druhy den pri studenem motoru opakovani.
Setkal jste se nekdo s timto, ci pripadne nejaky tip co by to mohlo delat (svicky nebo tak neco ?).
Motor ma natoceno necelych 80k km a jinak jezdi naprosto uzasne, jsem s nim zatim moc spokojen.
Sloučeno. lucky.jack
mam asi problem s motorem a to takovy, ze kdyz je studeny tak pri rozjezdu citim skubani, jakoby tam netekl benzin, ci to jelo ne na vsechny valce (asi by se dalo nasimulovat rychlym pustenim plynu a jeho znovu zmacknuti).
Trva to ted v lete cca 1min nez se motor ohreje a pak uz celou dobu nic.
Druhy den pri studenem motoru opakovani.
Setkal jste se nekdo s timto, ci pripadne nejaky tip co by to mohlo delat (svicky nebo tak neco ?).
Motor ma natoceno necelych 80k km a jinak jezdi naprosto uzasne, jsem s nim zatim moc spokojen.
Sloučeno. lucky.jack
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Lonsky duben, na 60tis km
phofy píše:Kdy máš měněný svíčky?
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Tak koukni na zapalovací kabely, mě tohle dělalo na TSI byly lehce nakousaný
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
neni to vlastnost ? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41&t=33141
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Vzhledem k tomu, ze je to auto z pocatku produkce, zacal bych kontrolou verze softwaru a pripadnym prehranim; pokud vim, trvalo dlouho, nez to u tyhle konkretni verze dostali pod kontrolu
Myslim, ze se to rozebira i v tom vlaknu, co linknul foki...

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Procetl jsem cele to vlakno co postnul odkaz Foki (diky). V podstate je tam zminovany upgrade sw a par lidi psalo o kvalite benzinu. Ale cele se to tocilo o tom, ze to skubani meli celou dobu. Jenze to ja ne, moje skubani se projevilo az za 3/4 roku co auto vlastnim. Do te doby zlatej milacek.
Co jeste dodam k memu milackovi:
Auto je vyrobene 02/2011
Kupoval jsem ho jako predvadeci primo z fordu na 73t km v 09/2013
V 01/2014 jsem s nim byl v servisu s okenkem ridice, ze nestahuje a rekli mi, ze mi nahraji jiny sw, protoze motor okenka jako takovy funguje. Tak jsem je ukecal a na zkousku jsem si tam nechal nahrat jinou verzi sw (aby se mi automaticky zamykaly dvere po rozjezdu), nacez mi bylo receno, ze jiny sw tam tedy nahrali, ale hlasi chyby, ze auto nema naklonove cidlo, takze mi tam nahraji zpet sw co je urceny pro moje auto. (jen pro zajimavost: problemy s okenkem mam dodnes).
Zde si myslim, ze k uprave sw vlastne doslo, a pochybuju, ze by mi tam nahrali muj puvodni - jakoze by udelali backup na usb a to tam pak vratili. Spis si myslim, ze nahrali sw urceny pro moje auto a brali ho ze svych zdroju. A opet pochybuji, ze by tam nahrali nejaky stary. Ale kdo vi.
Nicmene, auto od toho zari jezdilo celou dobu super, jen se mi obcas stalo, ze do prudkeho kopce na 4 auto uplne ztratilo dech, ale podrazeni na 3 to spravilo, nijak jsem to neresil, bylo to asi 2x nebo 3x. Avsak nikdy jsem nepozoroval ty problemy se studenym startem. To se projevilo az min tyden.
K blizsi specifikaci problemu: vylozeny skubani to neni, ze bych vypadal jako amater z autoskoly, ale skube to, citim to, priblizne tu 1-2 min, nez se motor ohreje, pak uz nic do konce dne, a to startuji cca 2-4x za den.
Jak tu psal phofy: zapalovaci kabely by delaly problemy furt ne ?
Sehnal jsem mezitim ztraceny kontakt na jednoho ford mechanika, co byl hodne let sefem autoservisu v Ford Charouz a uz tenkrat mi opravoval FoFo MK I. A ted dela myslim pod AutoIn + servis v domaci dilne.
K veci: prvni co z nej vypadlo bylo to, ze se me zeptal kde tankuju (posledni bylo na LukOil a v podstate od te doby to ma tento problem) a jeho poznamka byla "no jo, Rusaci", doporucuji vyjet tu nadrz temer do mrte a natankovat plnou na "benzine" konkretnim typem paliva: verva 100. Pak jet ca 30km pod zatizenim 4tis ot a neulevit mu ani chvilku, klidne i na 3ku, jen aby se to furt tocilo.
Pak kdyz se to tim nespravi, tak budem laborovat a prvni vec co s autem udelame je sw
Vzhledem k tomu, ze auto ma nyni temer 80t km, jsem objednany na servisni prohlidku na 80t km, pan mluvil i o svickach (avsak nevim, zda se meni po 20tis km), tak uvidim zda se neco zmeni, az si auto ve stredu odtamtud odvezu.
Co jeste dodam k memu milackovi:
Auto je vyrobene 02/2011
Kupoval jsem ho jako predvadeci primo z fordu na 73t km v 09/2013
V 01/2014 jsem s nim byl v servisu s okenkem ridice, ze nestahuje a rekli mi, ze mi nahraji jiny sw, protoze motor okenka jako takovy funguje. Tak jsem je ukecal a na zkousku jsem si tam nechal nahrat jinou verzi sw (aby se mi automaticky zamykaly dvere po rozjezdu), nacez mi bylo receno, ze jiny sw tam tedy nahrali, ale hlasi chyby, ze auto nema naklonove cidlo, takze mi tam nahraji zpet sw co je urceny pro moje auto. (jen pro zajimavost: problemy s okenkem mam dodnes).
Zde si myslim, ze k uprave sw vlastne doslo, a pochybuju, ze by mi tam nahrali muj puvodni - jakoze by udelali backup na usb a to tam pak vratili. Spis si myslim, ze nahrali sw urceny pro moje auto a brali ho ze svych zdroju. A opet pochybuji, ze by tam nahrali nejaky stary. Ale kdo vi.
Nicmene, auto od toho zari jezdilo celou dobu super, jen se mi obcas stalo, ze do prudkeho kopce na 4 auto uplne ztratilo dech, ale podrazeni na 3 to spravilo, nijak jsem to neresil, bylo to asi 2x nebo 3x. Avsak nikdy jsem nepozoroval ty problemy se studenym startem. To se projevilo az min tyden.
K blizsi specifikaci problemu: vylozeny skubani to neni, ze bych vypadal jako amater z autoskoly, ale skube to, citim to, priblizne tu 1-2 min, nez se motor ohreje, pak uz nic do konce dne, a to startuji cca 2-4x za den.
Jak tu psal phofy: zapalovaci kabely by delaly problemy furt ne ?
Sehnal jsem mezitim ztraceny kontakt na jednoho ford mechanika, co byl hodne let sefem autoservisu v Ford Charouz a uz tenkrat mi opravoval FoFo MK I. A ted dela myslim pod AutoIn + servis v domaci dilne.
K veci: prvni co z nej vypadlo bylo to, ze se me zeptal kde tankuju (posledni bylo na LukOil a v podstate od te doby to ma tento problem) a jeho poznamka byla "no jo, Rusaci", doporucuji vyjet tu nadrz temer do mrte a natankovat plnou na "benzine" konkretnim typem paliva: verva 100. Pak jet ca 30km pod zatizenim 4tis ot a neulevit mu ani chvilku, klidne i na 3ku, jen aby se to furt tocilo.
Pak kdyz se to tim nespravi, tak budem laborovat a prvni vec co s autem udelame je sw

Vzhledem k tomu, ze auto ma nyni temer 80t km, jsem objednany na servisni prohlidku na 80t km, pan mluvil i o svickach (avsak nevim, zda se meni po 20tis km), tak uvidim zda se neco zmeni, az si auto ve stredu odtamtud odvezu.
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
svicky jsou po 60t km , pokud ti neco prehravali s zamykanim , tak sli do BCMii modulu karoserie a to nema s PCM modulem motoru nic spolecneho .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Aha, diky za vysvetleni. Avsak i kdyby to byl ten SW motoru v PCM, tak by to delalo furt a ne skokovou zmenou z dobre funkce na "spatnou".. Nebo se nemusi projevit 5tis km a pak najednou skokove jo ? To mi z logiky veci nejako nesedi. To mi uz vic sedi ta "ne"kvalita benzinu u Lukoilu, coz je jedina casova souvislost s timto problemem, ale to si mozna nalhavam, aby se mi lepe spalo, ze je auticko jinak v poradku 

foki píše:svicky jsou po 60t km , pokud ti neco prehravali s zamykanim , tak sli do BCMii modulu karoserie a to nema s PCM modulem motoru nic spolecneho .
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Z popsanejch priznaku bych se fakt nezaobiral nicim jinym a jako prvni vec bych si nechal prehrat sw rj motoru - nadavalo se na to zpocatku hodne, zakaznici presne tohle chovani reklamovali jako divi a skutecne to Ford dostal pod kontrolu az v prubehu roku 2012. Ze to neblbne porad nic neznamena, rj bere pri priprave smesi do uvahy x faktoru... A ty mas dle data vyroby auto z jedny z prvnich produkcnich serii, takze tim spis...
Co se benzinu tyce, je to osemetny - kdyz jsem mel Fofo 2 (klasika 1.6 74kW), tak mi obcas dlouze startoval a Ford mi doporucil vyhejbat se Agipu, kde jsem do ty doby tankoval. Par tejdnu zpatky byl ve Svete motoru celkem obsahlej test benzinu a Agip Supertech 95 byl nejlepsi (Benzina tesne za nim, jak s Vervou 95, tak s obyc naturalem) - Lukoil skoncil nekde uprostred s tim, ze podle testu se jedna o naprosto standardni, kvalitni benzin. Spis nez na znacku benzinu verim na rozdily mezi konkretnima pumpama (pancovani, bordel v nadrzich atd.)...

Co se benzinu tyce, je to osemetny - kdyz jsem mel Fofo 2 (klasika 1.6 74kW), tak mi obcas dlouze startoval a Ford mi doporucil vyhejbat se Agipu, kde jsem do ty doby tankoval. Par tejdnu zpatky byl ve Svete motoru celkem obsahlej test benzinu a Agip Supertech 95 byl nejlepsi (Benzina tesne za nim, jak s Vervou 95, tak s obyc naturalem) - Lukoil skoncil nekde uprostred s tim, ze podle testu se jedna o naprosto standardni, kvalitni benzin. Spis nez na znacku benzinu verim na rozdily mezi konkretnima pumpama (pancovani, bordel v nadrzich atd.)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.12.2012 04:11
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Ja mám to isté, r.v. 2012 naj. 22 000 km. Na prvej prehliadke mi prehrali SW motora, ale nič to nevyriešilo. Je to taký záhadný problém, napr. 2 mesiace všetko o.k , potom 10 dní škube a potom zase o.k. /rovnaký benzín/. Nie je ináč nič hrozné, len prvých pár metrov to raz, dvakrát trochu trhne.
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: FF MKIII 1.6 VTi-CT/77kW - skube kdyz je studeny motor
Vysledky: ve stredu co jsem byl na garancce jim nefungoval pristroj, ktery se spojuje s autem. Objednali me na dnes.
Vysledek: mate (uz jste mel) posledni verzi SW.
Mam tu pred sebou vytisk z diagnostiky a pise se tam:
takze na dotaz "co s tim" mi bylo odpovezeno: zkuste natankovat na benzine vervu, lidi si ji chvali. 100oktanova je asi zbytecna, to si zvazte sam.
Tak nevim no, ze by LukOil mela spatnej benal a ja ho zrovna chytl .....
PS: nejsem zamestnanem benziny, ac jsem tu 2x zminil jeji produkt. Davam jen jak jsem dostal.
Vysledek: mate (uz jste mel) posledni verzi SW.
Mam tu pred sebou vytisk z diagnostiky a pise se tam:
Kód: Vybrat vše
Current Sottware Version: IDS-91.01
Pro tento PCM neni k dispozici novejsi kalibrace
Tak nevim no, ze by LukOil mela spatnej benal a ja ho zrovna chytl .....
PS: nejsem zamestnanem benziny, ac jsem tu 2x zminil jeji produkt. Davam jen jak jsem dostal.
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti