Stránka 6 z 25
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:02
				od pelen
				Davidcalek píše:Dík za odkaz,ale nic jsem tam nenašel. Ale to nevadí,já jsem spíš chtěl vědět,jestli to aditivum vůbec k něčemu je.
Cist neumis?
Start Diesel:
zimní aditiv do nafty: zlepšuje tekutost a filtrovatelnost
nafty v zimě; zvyšuje cetanové číslo; zvyšuje
výkon motoru; optimalizuje spalování; zmenšuje
spotřebu paliva; udržuje čistotu vstřikovacích
trysek a celého vstřikovacího systému; dokonale
chrání palivový systém před korozí; zvyšuje
mazací schopnosti nafty; prodlužuje životnost
vstřikovacího čerpadla a trysek; zmenšuje klepání
motoru; zlepšuje studený start; potlačuje pěnění
nafty; prodlužuje životnost nafty; celoročním
užíváním zlepšuje ekonomiku provozu;
ředění 1:1000
 
 
   
   
   
   
  
 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:08
				od David 1
				ˇCíst umím,ale ty údaje jsou na všech aditivech stejné.Mě by spíš zajímalo,který je dobrý.Chci zaplatit za kvalitu a né za kvantitu. 

 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:14
				od pelen
				Chemie bude prakticky u vsech stejna: cca 75% kerosinu a 20% propanolu.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:42
				od David 1
				Jo jo to chápu,spíš mi při dnešní kvalitě uniká důvod používání aditiv.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 20:51
				od Ahmed
				Pri kvalite ceho??? U nas kvalitni nafta neni. A diky aditivum ti to aspon nezamrzne.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 21:13
				od David 1
				Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 21:20
				od Ahmed
				Kdyz myslis  

 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 21:22
				od David 1
				Už mlčím,omlouvám se.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 22:03
				od lubec
				Ja nelejem žiadne aditivum, tankujem klasický diesel väčšinou na Slovnafte a nemal som ešte žiadny problém. A to ani pri minuloročných mrazoch 

 Ale raz za čas tam dám EVO diesel, aditivum je zbytočné aspoň pre mňa 

 
			
					
				
				Napsal: 25.01.2007 22:09
				od pelen
				Davidcalek píše:Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
-20°C je bod tuhnuti zimni nafty, letni ma tak cca -10°C.
 
			
					
				
				Napsal: 28.01.2007 11:53
				od Rudla
				Nafta shell diesel extra nebo power extra to je nafticka chlapy
			 
			
					
				
				Napsal: 28.01.2007 12:00
				od Rudla
				[vymazano sorry
			 
			
					
				
				Napsal: 28.01.2007 18:58
				od Gold
				Podle mě nejde jen o zimu. Já používám Castrol TDA a používám ho celoročně. Souhlasím s Ahmedem, že u nás kvalitní nafta není a aditiva chrání celý vstřikovací systém.  
 http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023008
 
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023008 
			
					
				to all
				Napsal: 09.03.2007 18:09
				od toro
				Po více jak 4 tis. km po zaslepení funkčního EGR vše OK. Olejíček čistý, jak v benzínu. S ohledem na zimní provoz bych spotřebu nechtěl hodnotit, ale do 5,6L/100km se vejdu i s nějakými pojíždkami a nahřejváním motoru.Cu plech se osvědčil a absolutně to těsní, dotahovat se to opětovně nemuselo, nikde žádný průsak oleje ve směru od IC ani sazí od vejfuku.Před demontáži příruby tam drobný průsak špinavého oleje byl.
			 
			
					
				
				Napsal: 10.03.2007 17:17
				od mar_tin
				tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede... 
