žhavící svíčky

Odpovědět
Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Brehowicz » 25.03.2012 10:37

Řešme tu jen žhaviče ,s tím kouřem pohledej buď téma k tomu určené a když nenajdeš založ nové :idea:
K tomu oleji co si mám představit pod řepkovým???na řízky,na mot.pilu...Nastříkej tam to WD40 a šolichej jak se psal ,nech chvíli spočnout aby tam ten olej vyvzlínal a znova.Jinak brzdovka je běžný zpusob na povolení zarezlých závitu,motor to nesežere.

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Radekjo » 25.03.2012 10:53

Tak tak. Stará dobrá červená brzdovka. :Dancer:
Jinak použij i kofolu :mrgreen:

"Právě že na tu jednu z těch dvou sem taky použil uvolnovač nebo spíš olej, který by měl objevit microtrhliny"
Kapilární metoda je zjišťování mikrotrhlin. Proto jsem reagoval.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

voreza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 07.01.2012 00:20

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od voreza » 25.03.2012 12:13

WDčko jsem taky stříkal, brzdovku jsem taky použil. Odtrhnutá je, ale abych nekroutil a ona se neutrvala... Ještě to dneska zkusím a uvidíme.. Ten řepkový olej na řízky není :palec_nahoru: zatím díky za rady :)
Mondeo 2.0 TDCI 96kw r.v. 2002

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Brehowicz » 25.03.2012 13:17

Nic jiného než to točení tam a zpátky neni.A až budeš dávat nové jak je stříkni nebo mázni hliníkovým nebo mědeným sprejem-pastou.

voreza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 07.01.2012 00:20

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od voreza » 25.03.2012 14:58

Mazat to určitě budu. Ještě kouknu na tu měděnou pastu co se používá na brzdy do kolika je..Myslíš že bych to mohl máznout i pastou co se prodává přímo na Ate brzdy? Nebo spíš nepřipeče se to tam?
Mondeo 2.0 TDCI 96kw r.v. 2002

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Brehowicz » 25.03.2012 15:25

Nepřipeče,za prvé je to na vysoké teploty a za druhé blok je chlazený.

voreza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 07.01.2012 00:20

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od voreza » 11.04.2012 22:47

Tak už jsem vydoloval i tu poslední žhavící svíčku. Co jsem koukal na závity u těch svíček, tak ta co nešla má docela pěkně zdeformovaný závit v horní polovině. Ven šla po nastříkání a třídenním působení WDčka docela pěkně. Časová náročnost 2hodiny. Ted už můžu na měření tlaků :) :palec_nahoru: Zda jsou ty svíčky BERU funkční nevím. Objednal jsem Bosche. Jen se chci zeptat je velkej rozdíl mezi BERU 11,5V a BOSCH 11V? Já jen abych neudělal nějaký kopanec. Taky jedna z těch svíček je hrozně od toho závitu dolů mírně zakarbovaná a vopálená. Ostatní mají hezkou stříbrnou barvu může to svědčít tomu, že nesedí v nějakém sedle a netěsní a nebo že je jen KO?
Mondeo 2.0 TDCI 96kw r.v. 2002

Uživatelský avatar
coka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 23.01.2012 19:54
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od coka » 12.04.2012 12:53

Já jsem ty svíčky zkoušel tak ,že jsem vzal baterku a kabely na startování . zapojil jeden kabel na baterku , pžiložil kombinačky na žhav. sviíčku a přiložil kabel :-D a docela mě překvapilo že dvě ok a dvě KO :-( . a nechal jsem si tam ty beru
Ford Mondeo 2.0 TDci 96 kw, 2006 GHIA, Stav 158 000,

voreza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 07.01.2012 00:20

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od voreza » 12.04.2012 13:45

Tedka jsem je zkoušel uplně stejně jako ty.. Vzal jsem baterku, startovací kabely a ani jedna se nerozžhavila. Kde je chyba :?: :idea: Baterka včera nabitá, takže v tý by problém být neměl. Auto má najeto 170tis a vytahl jsem zn. BERU jestli jsou tam celou dobu nevím... Sem zvědav co se zlepší až přijdou "funkční" žhavičky.
Mondeo 2.0 TDCI 96kw r.v. 2002

Uživatelský avatar
coka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 23.01.2012 19:54
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od coka » 12.04.2012 13:56

zlepší se starty. Pokud se ani jedna nerozsvítila tak buď nefungují a nebo je chyba ve žhav. kabelech:-/ .
Ford Mondeo 2.0 TDci 96 kw, 2006 GHIA, Stav 158 000,

voreza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 07.01.2012 00:20

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od voreza » 12.04.2012 14:41

Baterka OK, kabely OK. Vše jsem měřil multimetrem. Takže nejspíše všechny žhavící svíčky KO. Zítra mi dorazí ty Bosch, tak se uvidí.. Ale na druhou stranu to v zimě zase startovalo docela dobře... Chytlo to hned na otočení klíčku. A žádnej sebemenší problém nebyl.
Mondeo 2.0 TDCI 96kw r.v. 2002

Uživatelský avatar
okenagod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14.04.2012 20:03
Kontaktovat uživatele:

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od okenagod » 01.05.2012 13:21

Zdravim panove
Mam celkem problem. potreboval jsem vymenit zhavici svicky.Rozhodil sem sani a jal se vysroubovat svicky. Ale i pres veskery pokusy o to je uvolnit se mi utrhaly ty spiscky a zustaly v dire, nevim jak se tam dokazaly tak krasne pripect :dih:
No a ted co s tim...zkousel sem nechat zahrat motor na volnobeh, jestli je to nevyplicne. bez uspechu, tak sem tam 2 vratil (vyndal sem jen 3), slozil sani a zkusil projet, bohzel ani to nepomohlo a drzi to tam :wallbash:
Ma s tim nekdo nejaky zkusenosti, jestli to jde treba odvrtat?posledni moznost je sundat hlavu a do toho se mi opravdu nechce...
Jeste reakce - nekdo tu psal ze svicky berou 65 A - 75 A coz se mi nak nezda, ke zhavicum mam pojistku 60A (prepalena, proto chci menit svicky)
Ford Mondeo MK3 2003 2.0 TDCI 96 kW
Velorex 435.0 12,5 kW :-)
Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Jardak » 01.05.2012 14:11

Pokud ti tam zůstala jenom ta špička ze svíčky která se rožhavuje,tak se obávám,že tě čeká demontáž hlavy,protože si myslím,že není způsob to vyndat tak aby nic nespadlo do válce.Zřejmě byly delší dobu nefunkční a špičky jsou zalepený karbonem do hlavy,proto se ukroutily.

Ty hodnoty proudu jsem naměřil já klešťákem na svým autě a taky mám 60 A pojistku a ješte se mi nestalo,že by pojistka praskla,asi vydrží nějaký přetížení.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od Eidž » 02.05.2012 06:47

okenagod píše:...nekdo tu psal ze svicky berou 65 A - 75 A coz se mi nak nezda, ke zhavicum mam pojistku 60A (prepalena, proto chci menit svicky)
Mohl jsem udělat chybu měření. Ta možnost je vždy. Ale už jsme dva (Jardak+já), co jsme to změřili, v uvedeném rozsahu.
Nechceš si změnit nick na "nevěřící okenagod"? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
okenagod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14.04.2012 20:03
Kontaktovat uživatele:

Re: žhavící svíčky

Příspěvek od okenagod » 02.05.2012 08:53

No jo ja nekdy rejpu :-) Kazdopadne by melo platit ze pojistka by mela pri nadproudu okamzite prehoret, mozna by snesla jednu spicku, ale urcite ne trvalej nadproud nekolik sekund pri zhaveni...

Na autokelly maji na vyber 6 vyrobcu svicek, a z toho jen dva udavaji proud
- Žhavicí svíčka BERU, BE GN939 - intenzita elektrického proudu [A]: 15,5 napětí [V]: 11,5
- Žhavicí svíčka NGK (4090) D-POWER35 - intenzita elektrického proudu [A]: 5 napětí [V]: 11,5

Takze je v tom docela zmatek :-) ale 4 svicky BERU uz jdou pres 60A

Mluvil sem s technikem od forda a ten mi poradil abych k tem zaseklejm spickam zkusil nalejt petrolej a pak pri nastartovanym motoru je zkousel pres tycku lehce poklepavat aby se uvolnily a motor by je vyplivnul, az bude cas tak zkusim, ale klepat budu opravdu jemne, motoru by se asi nelibila 3 cm dlouha trubicka ve valci :nunu:
Ford Mondeo MK3 2003 2.0 TDCI 96 kW
Velorex 435.0 12,5 kW :-)
Jawa 350 Californian
Yamaha XJ600s

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů