No jo ja nekdy rejpu

Kazdopadne by melo platit ze pojistka by mela pri nadproudu okamzite prehoret, mozna by snesla jednu spicku, ale urcite ne trvalej nadproud nekolik sekund pri zhaveni...
Na autokelly maji na vyber 6 vyrobcu svicek, a z toho jen dva udavaji proud
- Žhavicí svíčka BERU, BE GN939 - intenzita elektrického proudu [A]: 15,5 napětí [V]: 11,5
- Žhavicí svíčka NGK (4090) D-POWER35 - intenzita elektrického proudu [A]: 5 napětí [V]: 11,5
Takze je v tom docela zmatek

ale 4 svicky BERU uz jdou pres 60A
Mluvil sem s technikem od forda a ten mi poradil abych k tem zaseklejm spickam zkusil nalejt petrolej a pak pri nastartovanym motoru je zkousel pres tycku lehce poklepavat aby se uvolnily a motor by je vyplivnul, az bude cas tak zkusim, ale klepat budu opravdu jemne, motoru by se asi nelibila 3 cm dlouha trubicka ve valci
