Pusti prave preto, ze nevie aka je teplota motora. Aby sa nahodou neprehrial, radsej saharu zapne.kibut píše:Inak zaujimave je aj to, ze ECU pri tejto chybe spusti saharu natrvalo. A to je v zime dost naprd.
Termostat 1.6 F2
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Termostat 1.6 F2
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Hledám, ale asi hledám blbě. Už jsem si tím kdysi aktivoval aktuální spotřebu, ale rusky nedovedu, takže jsem akorát zaškrtnul políčko z návodu. Co to je za pole, které se týká skutečné teploty?Adow píše:Diagnostikou ELM327 a programem ELM-FF2..
EDIT:
viz. sekce NAVODY !!!
ZaQik
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Termostat 1.6 F2
Stano:
Presne to som si myslel...
Asi zalozim nove tema, ale aj tak sa opytam aj tu:
Nema niekto skusenosti s vymenou toho cidla teploty chladiacej kvapaliny?
Ci ho staci vymenit, alebo je nutny aj zasah (kalibracia) do ECU ???
Presne to som si myslel...
Asi zalozim nove tema, ale aj tak sa opytam aj tu:
Nema niekto skusenosti s vymenou toho cidla teploty chladiacej kvapaliny?
Ci ho staci vymenit, alebo je nutny aj zasah (kalibracia) do ECU ???
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Termostat 1.6 F2
jen zajimavost:
jeden si pres rok stezoval, ze mu porad lita teplota ... vymenil termostat (a mozna jeste neco
) a porad vse pri starem ... dnes tu byl, kvuli cestine do budiku a vsimnul jsem si, ze ma v parametrech nastaveno 1.6TDCi - tak jsem tam dal 1.6 benzin a, svete div se, rucicka se chova tak jak ma
(pisu tu relativne casto, abychom se nevrtali v tom, cemu nerozumime
)
jeden si pres rok stezoval, ze mu porad lita teplota ... vymenil termostat (a mozna jeste neco


(pisu tu relativne casto, abychom se nevrtali v tom, cemu nerozumime

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Termostat 1.6 F2
Ja uz som ten problem s teplotou vyriesil. Nakoniec bolo cidlo v poriadku. Problem bol v zlomenom kably na konektore, ktory sa pripaja na toto cidlo. Zatial som ho provizorne napajkoval a budik ukazuje teplotu spravne. Bola to jebacka, ale zatial spoj drzi... Ale obavam sa, ze z docasneho riesenia sa stane trvale, lebo taky konektor neviem nikde zohnat.
A navyse mame s tym dieselom ovela vacsi problem. Rosypala sa tam automaticka prevodovka (CVT23). Momentalne je na generalnej oprave, v podstate sa skoro cela repasuje (hydromenic, lamely, atd...). Konecnu cenu este neviem, ale viem ze to bude cez 1000€....
A navyse mame s tym dieselom ovela vacsi problem. Rosypala sa tam automaticka prevodovka (CVT23). Momentalne je na generalnej oprave, v podstate sa skoro cela repasuje (hydromenic, lamely, atd...). Konecnu cenu este neviem, ale viem ze to bude cez 1000€....
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 21.01.2015 21:42
- Bydliště: Karviná
Re: Termostat 1.6 F2
Zdravím,včera při jízdě domu 12km,při -15 se my neodlepila ručička teploměru z 60-tky.Dnes při jízdě jsem vypnul topení a ručička se zvedala postupně k 90-tce.Po puštění topení šla po čase dolů k 70-75tce.Je to asi vadný termostat nebo ty extrémní teploty.Dříve bez problému.Auto topí v pohodě.
Ford Focus2 1,6 74kw r.v.2005
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Topení odebírá teplo. Velkej rozdíl dělá i pozice ventilátoru. Nicméně po 12km už by to mělo být ohřátý dost a ani topení by nemělo tahat teplotu dolů, pokud zrovna nebudeš stát několik minut na železničním přejezdu apod. Možná ti ten termostat trochu podchází, ale asi bych to zatím neřešil, takovýhle mrazy jsou 3 dny v roce.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 21.01.2015 21:42
- Bydliště: Karviná
Re: Termostat 1.6 F2
No právě,počkám až polevý mrazy co se bude dít a budu řešit po sléze.Myslel jsem,že může být vadné čidlo.Ale když,při vypnutém topení jde nahoru teplota,tak asi termostat.jarous350 píše:Topení odebírá teplo. Velkej rozdíl dělá i pozice ventilátoru. Nicméně po 12km už by to mělo být ohřátý dost a ani topení by nemělo tahat teplotu dolů, pokud zrovna nebudeš stát několik minut na železničním přejezdu apod. Možná ti ten termostat trochu podchází, ale asi bych to zatím neřešil, takovýhle mrazy jsou 3 dny v roce.
Ford Focus2 1,6 74kw r.v.2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Termostat 1.6 F2
Mam podobny problem, ale je to urcite tym pocasim a kratkou jazdou. Ked sa motor poriadne zohreje (30 minut jazdy), tak rucicka uz neklesa..
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Termostat 1.6 F2
Až pojedeš z kopce, vypni topení a pokud rafika poletí dolů jako sekera ke dnu, termostat propouští.
Jinak mě topení dokáže z 90 během 2 km z kopce udělat 65.
Jinak mě topení dokáže z 90 během 2 km z kopce udělat 65.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Termostat 1.6 F2
Nevím kam to dát jinam, tak to zkusím tady. Včera jsem ráno vyjel, teploměr vystoupal na 90° jako obvykle, ale topení netopilo a LPG se taky nepřeplo. Až jsem po pár kilometrech na dvojku vytočil motor na cca na 4000 ot tak LPG přeplo a auto začalo topit, dál už bez problému. Dneska stejný průběh, teploměr ukazoval 90°, topení netopilo, LPG nepřeplo a asi po dvou kilometrech vyletěla teplota na max a palubák vypsal vysokou teplotu motoru, takže jsem zastavil, vypnul motor a zvednul kapotu. Běžel větrák a expanzka plná skoro až po víčko, hadice měkké. Za chvilku teplota ok, takže jsem odjel a za další cca dva kilometry už to přeplo na LPG a začalo topit. Dělá to teď ty dva dny co je ráno -13°.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Jen tak mimochodem, koncentraci chladící směsi máš do kolika stupňů? Kdy jsi to naposled měřil?
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Termostat 1.6 F2
Naposledy před 5 lety
. Sřílím to podle barvy, teď nedávno jsem tam nalil asi půl litru koncentrátu.

- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat 1.6 F2
Tak to už je spíš na výměnu než na kontrolu, ne? 
Podle barvy poznáš houby, změř hustoměrem teplotu, kterou to vydrží. To je to nejjednodušší, co můžeš na začátek udělat. Pak bych teprv řešil, kde se to ucpává. Jinak to co ukazuje teploměr u FF2 je zpravidla pěkná kravina, začíná se zvedat už při 35 stupních a 90 ukazuje při teplotě chladící kapaliny 60 stupňů.

Podle barvy poznáš houby, změř hustoměrem teplotu, kterou to vydrží. To je to nejjednodušší, co můžeš na začátek udělat. Pak bych teprv řešil, kde se to ucpává. Jinak to co ukazuje teploměr u FF2 je zpravidla pěkná kravina, začíná se zvedat už při 35 stupních a 90 ukazuje při teplotě chladící kapaliny 60 stupňů.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Termostat 1.6 F2
Ono mi to tak různě prolíná a ukapkává, měnila se pumpa, hadice u reduktoru, takže je dost příležitostí ji dolívat a obměňovat
. Ráno se podívám jestli tam není kostka ledu a zkusím připojit diagnostiku jakou ukáže teplotu.
______________________________________
Tak dneska OK. Mám rád když se věci sami opraví

______________________________________
Tak dneska OK. Mám rád když se věci sami opraví

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: veselymmm a 0 hostů