Stránka 6 z 14

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 00:35
od richisan
Filous píše:odpojení spojkového snímače způsobuje to , že se nevipíná přívod paliva za jízdy při úplném sundání nohy z plynu jak to dělá většinou při dosažení 3000 otáček !!!
:?: :?: :?: 8O 8O :roll: :lol:
To nemyslis s tymi 3000 otackami vazne :mrgreen:

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 08:38
od resetko
Mne otacky po vyradeni drzi (nekolisu vobec) na cca 950 - 1000 po zastaveni na 0 pekne klesnu na 750 - 800 a tam drzia a ani sa nepohnu. (tie rozsahy sa nemenia len neviem presne kolko to je :)) a nezalezi ci je spojka stlacena alebo nie.
Toto je standardne spravanie musi drzat otacky do zastavenia koli abs, esp a podobnym vychytavkam. Robil mi to aj renault megane 2 ktory som mal predtym

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 13:57
od Filous
Proč bych to jako neměl myslet vážně ? Vše o čem sem píšu mám sám vyzkoušené u 1.8 benzín mi spotřeba za jízdy klesne při jízdě na jaký koliv rychlostní stupeň na nulu vždy většinou až po dosažení 3000 otáček už o tom psalo více lidí , že jim to také takhle funguje ! To s tím spojkovím snímačem jsem také zkoušel a když byl odpojený od spojky né vytažený z toho konektoru jen odstavený tak mi palubní počítač ukazoval za jízdy při sundání nohy z plynu při jakých koliv otáčkách neustále nějakou spotřebu po nasazení zpět začala spotřeba při dosažení 3000 otáček opět padat pěkně až na 00 !!!!!

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 14:11
od Dzefer
teraz som z toho nejaky zamotany.
U mna nulova spotreba funguje az do nejakych +-1500 otacok, u teba len do 3000? Teda bavime sa dufam o klesani otacok pri brzdeni motorom...

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 14:20
od Filous
O klesání aktuální spotřeby za jízdy kdy u jiných aut ( značek ) po sundání nohy z plynu při zařazené rychlosti okamžitě ukazuje nulu ! U fofo mi to spadne na nulu jen když dosáhnu při jízdě těch 3000 a více otáček do té doby když mám zařazeno a mám tam třeba okolo 2500 a sundám nohu s plynu ukazuje to spotřebu neustále třeba v nějakém rozmezí 2-4 litry a na nulu to prostě nespadne !

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 28.09.2009 14:30
od Dzefer
hmm, tak u mna to je inak, nula je tam az do 1500, jedine, ked idem na tempomat (pri zvyseni rychlosti a naslednom pusteni plynu), tak neni nula, ale nejake 2l

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 29.09.2009 15:46
od Filous
No ono taky devět let rozdílu se asi musí chovat úplně jinak ne ? Když máš 2008 a já 1999 a nalítáno 200000 km !

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 08.10.2009 11:05
od gargulakj
No vyměnil jsem palivový filtr a řekl bych že se to dost zlepšilo... předtím mi otáčky padaly při třetím zastavení a teď fakt jen občas když na to fest dupnu... a to už bych přisuzoval spíš špatné vlastnosti auta než závadě ;-)

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 09.10.2009 22:52
od k0n0p
Ahoj. Děje se mi něco podobnýho..

Při dojezdu na křižovatku a třebas i brždění při příjezdu na parkoviště se mi občas stane, že mi najednou zhasne motor, rozsvítí se kontrolky okolo motoru, světla svítí, radio hraje a je ticho.
Nevim, jestli třebas přestane dávat alternátor, nebo je špinavá klapka sání anebo cokoliv jinýho. Dokonce se mi i stalo, že v křižovatce, která je v zatáčce mi ztuhlo řízení (vypadl posilovač), čož nebyla ani trochu sranda.
Rozdíl mezi teplym a studenym motorem neni. Co by mohlo mít trochu spojitost, je fakt, že teplý auto startuje trochu hůř (až 2 sekundy)

Co se děje s otáčkama zatím nevím, ale zkontroluju to při nejbližší příležitosti.

Má někdo nějakou radu, kde by mohl být zakopaný pes?

Nízký volnoběh a kolísání otáček

Napsal: 11.10.2009 14:54
od JPC
FF 2004, benzín 1,6 16V.
Volnoběh je na můj vkus dost nízký, 600-650 ot., při dojíždění na křižovatku a přibrzdění klesnou otáčky ještě níž a motor se klepe, situace se zhorší když je puštěná klima nebo topení.
Už nevím, čím by to mohlo být, zkusili jsme vyměnit volnoběžný ventil, čidlo rychlosti v převodovce a spínač u spojky a výsledek nula, chování je zcela stejné, vůbec se nezměnilo. Jinak v rámci běžné údržby vyměněn vzduchový i palivový filtr a svíčky. Poradíte?

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 11.10.2009 16:35
od k0n0p
k0n0p píše:Ahoj. Děje se mi něco podobnýho..

Při dojezdu na křižovatku a třebas i brždění při příjezdu na parkoviště se mi občas stane, že mi najednou zhasne motor, rozsvítí se kontrolky okolo motoru, světla svítí, radio hraje a je ticho.
Nevim, jestli třebas přestane dávat alternátor, nebo je špinavá klapka sání anebo cokoliv jinýho. Dokonce se mi i stalo, že v křižovatce, která je v zatáčce mi ztuhlo řízení (vypadl posilovač), čož nebyla ani trochu sranda.
Rozdíl mezi teplym a studenym motorem neni. Co by mohlo mít trochu spojitost, je fakt, že teplý auto startuje trochu hůř (až 2 sekundy)

Co se děje s otáčkama zatím nevím, ale zkontroluju to při nejbližší příležitosti.

Má někdo nějakou radu, kde by mohl být zakopaný pes?
Tak jsem chvilku sledoval otáčky a nic nekolísá. Jestli se to stává během toho kiksu, jsem zatim nezjistil, páč mi to zatim nekikslo :)

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 11.10.2009 16:52
od tommysek
to: k0n0p
Zdravím tě, citace: "občas se stane, že mi najednou zhasne motor, rozsvítí se kontrolky okolo motoru, světla svítí, radio hraje a je ticho.Dokonce se mi i stalo, že v křižovatce, která je v zatáčce mi ztuhlo řízení (vypadl posilovač)"
Měl jsem úplně ty samé problémy a zjistil jsem že mám praské 2 podtlakové hadičky na sání. Na první pohled to nejde vidět, a nijak zvláš se to neprojevuje, ale způsobuje to přesně to, co ty popisuješ.

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 11.10.2009 17:29
od k0n0p
to tommysek: Ok, zkusim se na to zaměřit.

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 13.10.2009 23:35
od k0n0p
Tak jsem se zaměřil na kolísání otáček. Bohužel musím potvrdit, že se to občas stane. Nějak se nestihnout zregulovat. Bych to spíš viděl na zpožděný vstupní data do počítače, což by mohli být zanesené sondy od lecčehos enbo přecitlivělý senzor klepání motoru :)
I kamarád mi potvrdil, že pociťuje drobné zaklepání motoru při dojezdu. Otáčky skočej na cca 600. U studenýho motoru se mi stalo, že spadli na 600, vyskočili na 1100, vteřinu pobyli a pak hned zpět na 600.

Mám dotaz, nemohla-li by to být baterka.... ?

Teorii k tomu mám takovou, že když se dojede na křižovatku, na alternátoru poklesne napětí, který se musí třebas ve špičce (jámě) vykrýt baterkou. Jelikož je elektrický odběr u motoru vesměs pořád stejný, dostane se alternátor do stavu nouze a vykreje to (je-li z čeho). Zapalování je tudíž zabezpečeno a motor nechcípne.

Motor mi ale stále startuje v pořádku kromě několika teplých startů, kdy to šlo o trochu hůř.

Re: Kolisanie otacok motora pri dojazde na krizovatku

Napsal: 14.10.2009 15:31
od gargulakj
Tak kdyby nedobíjel alternátor tak by se zase rožla červená kontrolka aspon na chvilku ne? :)