Motory Ford Mondeo MKIII
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
to už je teoretizování zda diesel či benál a toho je tu už mnoho

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
mas pravdu, nicmene ballu zaslouzi pochvalu pred nastoupenou jednotkou 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Já jsem to zde dal z toho důvodu, že když se budem bavit o spotřebě, tak se ozvou kamnáří a budou se nám smát, že jezdíme za dvakrát tak velkou spotřebu. Na druhou stranu , když se budem bavit o výkonu a akceleraci, tak opět kamnáři budou tvrdit, jaké mají odpichy s 330 Nm na motoru a jak uvidíme jen jejich zadní lampy. No přeci nemohou mít navrch v obojím.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- canndale
- Zkušený

- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
nie nebudu mat navrch v obojim, ked presadnem s otcoho diesela do mojho benzinu, tak je to neskutocne pohladenie usi, ziadne hrkotanie
jo a o pruznom zrychleni z 80-120 niesom presvedceny ze diesel ujde benzinu, hodim tam trojku, spotreba mi narastie na 13-15 ltr/100
a predbehnem ho ani nemrkne
a dalsia vec v prospech benzinu je hmotnost a s tym suvisiaca lepsia ovladatelnost celeho vozu.. inak sa chova auto s 1300kg a inak sa chova auto s 1600kg zivej vahy
a dalsie + pre benzin je teoreticky nizsie naklady na opravy v pripade poruchy motora a motorovych sucasti.. teda pokial benzin nezhltne plastovu klapku, vsak boban
jo a o pruznom zrychleni z 80-120 niesom presvedceny ze diesel ujde benzinu, hodim tam trojku, spotreba mi narastie na 13-15 ltr/100
a dalsia vec v prospech benzinu je hmotnost a s tym suvisiaca lepsia ovladatelnost celeho vozu.. inak sa chova auto s 1300kg a inak sa chova auto s 1600kg zivej vahy
a dalsie + pre benzin je teoreticky nizsie naklady na opravy v pripade poruchy motora a motorovych sucasti.. teda pokial benzin nezhltne plastovu klapku, vsak boban
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
ja celkem souhlasim, jen v te spotrebe asi maji diesely vic navrch nez my ve zrychleni. tedy vy... ja mozna ujedu tak dieselu s 85kW, ale s 96kW uz ne.
rozdil v hmotnosti ale nebude 300kg, dle udaju vyrobce je to asi 160kg.
a co je fakt,ucinnost dieselu je vyssi nez u benzinu,takze z propaleneho paliva vytezi vice kW.
ale benzin ma take sve nesporne vyhody, a proto ho mam i ja
topi hned, je spolehlivejsi (ale za sani bych ve fordu nekomu nakopal kachle
) a i spotreba se da udrzet na peknych hodnotach... po okresce se da pod 6 a na dalnici do 7 (do 120km/h) nebo do 8 (do 140 km/h). a je to tiche...
kdybych si mel dnes vybrat, tak jdu do 2.0, no ale nebyly a nejsou a prece jen stav vozu je dulezitejsi nez nejake kW navic. aspon mam zase ruceni trochu levnejsi
rozdil v hmotnosti ale nebude 300kg, dle udaju vyrobce je to asi 160kg.
a co je fakt,ucinnost dieselu je vyssi nez u benzinu,takze z propaleneho paliva vytezi vice kW.
ale benzin ma take sve nesporne vyhody, a proto ho mam i ja
kdybych si mel dnes vybrat, tak jdu do 2.0, no ale nebyly a nejsou a prece jen stav vozu je dulezitejsi nez nejake kW navic. aspon mam zase ruceni trochu levnejsi
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Kdo byl na letišti v Částkovicích, mohl vidět sprinty motorů benzín 2,0 L a 2,2 L nafty. Zkoušelo se mimo ostré sprinty, bez časomíry.
Dvoulitrové naftě se dvoulitrový benzín bude vzdalovat již na prvních desítkách metrů a to dosti velkým tempem. Jediným konkurentem, kdy není rozdíl, je 2,2 nafta . V případě 2,2 , která byla na letišti a byla čipnutá, mě ujela o dvě délky. Ale taky to nebyla velká hrůza, jelikož mám spojku před zenitem a nepřenesla mně plnný výkon při jedničce a dvojce což 2,2 si udělala náskok, který se nedal dotahovat.
Dvoulitrové naftě se dvoulitrový benzín bude vzdalovat již na prvních desítkách metrů a to dosti velkým tempem. Jediným konkurentem, kdy není rozdíl, je 2,2 nafta . V případě 2,2 , která byla na letišti a byla čipnutá, mě ujela o dvě délky. Ale taky to nebyla velká hrůza, jelikož mám spojku před zenitem a nepřenesla mně plnný výkon při jedničce a dvojce což 2,2 si udělala náskok, který se nedal dotahovat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
jojo, 107kW vs 96kW (2.0i vs. 2.0TDCi) je naprosto jasny vysledek a nemusi se nic merit. I kdyz v tabulkach fordu je 0-100 nastejno, podle me 11kW navic musi bejt znat. 2.2 114kW uz je ale vaznej konkurent 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Kdyby jsi se Balu porad nevymlouval 
Skoda ze sem tam nebyl, bych vas rozsekal vsechny
Skoda ze sem tam nebyl, bych vas rozsekal vsechny
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Žádná výmluva, již jsem u Fokiho nahlášen na výměnu spojky. Dnes ráno jsem přidal při trojce a otáčkoměr mě lítal od 2500 - 4000 ot a auto pomalu zrychlovalo. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
tak to by me zajimalo - kolik mas najeto a na kolik to vyjde? predpokladam, ze dvouhmotak nemas 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
140 tis. km a sranda bude stát kolem15 tis. Kč 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
tak km mame stejne, ale ja mam spojku celkem jeste v poho az na jednu drobnost, ktera se deje uz dva roky (chroupnuti pri prvnim rozjezdu) a nemeni se. No ale ja nejezdim ty sprinty 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
pava
- Junior

- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
ballu: Ale zase to pojede jako šestiválec se spotřebou dieselu a na dalších sprintech to všem ukážeš. Nezapomeň poinformovat!

-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Myslím, že jsem dosprintoval, ono se špatně jede, když zařadíš za čtyři chceš využít sílu a začnou lítat otačky od 2500 do 4000 a auto pomalu zrychluje.Již loni na letišti byla spojka načatá, a vydržela další rok.
Od včerejška, co kvalt na 4000 ot. sebemenší polechtání plynu, spojka proklouzne. To jezdím sám, být naložený, to se asi ani neodlepím.
Na letišti jsme porovnávali více mondeí s 2,0L benzínem a co motor, to jiné chování v určitých otáčkách, ale podstatné je to, že bez těch klapek nárůst krouťáku začíná o hodně dříve.
Na letišti jsme porovnávali více mondeí s 2,0L benzínem a co motor, to jiné chování v určitých otáčkách, ale podstatné je to, že bez těch klapek nárůst krouťáku začíná o hodně dříve.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wizzy008
- Junior

- Příspěvky: 270
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Balu ty mě strašíš... u mě se 165 tisícama abych měl už taky bobky a to mě teď čeká cestování jako prase... Ale je fakt, že co jsem poškádlil v Částkách tu tvoji spojku (ale ten motor ti jde líp, o tom žádná), tak ta moje sice taky už má nejlepší roky za sebou, ale furt je na tom o dost líp, než tvoje..
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

