Stránka 49 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 09:15
od stano.
A hej. Neviem ako som k tomu prisiel

Kto vie, ako funguje dynamometer, ako sa tam davaju rozne koeficienty, tak vie, ze tam 10% hore-dole je nic. Preto sa aj upravy auta pred a po musia merat na presne tej istej brzde s tymi istymi koeficientami.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 10:31
od Nicco
ad vplym teploty u preplnovaneho motora. Je tam medzichladic (intercooler) takze teplota vzduchu do motora by mala byt konstantna za kazdych podmienok?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 12:18
od stano.
Intercooler je cim chladeny?
Preco sa pri poriadnom tuningu, vymene turrba a/alebo zvysovani plniaceho tlaku dava vacsi intercooler?
Ak bol nedostatocny ofuk masky, alebo fukal teply vzduch, intercooler nedokazal schladit stlaceny vzduch hnany do motora na pozadovanu teplotu.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 19:20
od Tomiiiiiiiiiii
Priznám sa, včera som dostal cenovú ponuku na VW Golf 1,4 TSI 122k Comfortline + zopár vecí. Po zľave 1250 eur by ma to vyšlo 17215 eur. Ale dnes keď som uvidel nového Focusa v Košiciach, tak ma srdce silno ťahá k modrému oválu!!
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 19:45
od Miri
Tomiiii: tady je diskuse hlavně o motorech konkrétně 1.0 EB.
Ohledně koupě mrkni sem:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7&start=75
Ostatní diskuse o novince FFIII po FL pak zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2325
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 06.01.2015 22:52
od PapoS
Este k tomu grafu pred tym, to co je za brzda, ked zacina merat vykon a krutiak od 2500 otacok ?
Vsetky vlastne zacinaju nejak vysoko, why ?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 07.01.2015 07:10
od Anduril
A proc si ten clanek neprectes?

Merili to od 2500, protoze auto melo automat, ktery vzdy podrazoval a nechtel pustit motor nize.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 07.01.2015 11:40
od PapoS
heh, dobry napad

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 10.01.2015 18:26
od redo
1.0eb konečně dorazil. Aktuálně najeto 1tis. km. Pořád si to sedá, s každou stovkou km jede líp. Výkon už podává statečně a v širokým pásmu otáček.
Zatim mi vadí dvě věci. Omezený výkon na jedničku a mapování pedálu plynu, kdy pro plný výkon musí pedál na podlahu. Má servis možnost přes diagnostiku s tíhle něco udělat? Zrušit omezení jedničky a změnit mapování pedálu?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 10.01.2015 22:58
od C4R3W
Neco z toho bude efekt overboostu, kterej je sice plynulej, ale na 100% zrejme najede az s plynem na podlaze. Mapovani by zmenit slo, ale oficialne ti to servis neudela. Jen tak mimochodem, prvnich 1000km zabehu bych na plnej plyn nejezdil - tocit klidne, ale s nizsi zatezi.
Nemyslim si, ze vykon je na 1ku omezenej, na 1ku se pouze, pokud si dobre vzpominam, neaktivuje overboost - zrejme v zajmu ochrany dvouhmotovyho setrvacniku, kterej se neskutecne nici protacenim kol (hlavne na suchu). Ale treba ja to ani neregistruju, jezdim sice ostre, ale jednicku moc nehonim. Mezi ni a dvojkou je velkej preskok, coz je spolu s pomalejsim padanim otacek u tohohle motoru neprijemna kombinace...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 10.01.2015 23:29
od CaHY
To je divny co, kdyz clovek chce letet plnej tak musi zaslapnout podlahu

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 10.01.2015 23:46
od C4R3W
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 10.01.2015 23:50
od redo
C4R3W: Neofiko flashovat nic nehci kvůli záruce. Jinak bych si s tim poradil. Nenapsal jsem, že se jedná o 100k verzi bez overboostu. Celý se to chová jak kick down u automatu. Jak kdyby prostředních 50% zdvihu plynu bylo zbytečých. Pro ježdění s nízkým zatížením stačí první třetina zdvihu, při potřebě většího výkonu člověk prošlápne dalších polovinu zdvihu aniž by se něco významě změnilo a až na podlaze motor zatáhne. Celkem mi ta nelinearita vadí, ovládání motoru neni díky tomu uplně příjemný.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 11.01.2015 00:03
od C4R3W
Aha, tak to jo - ses asi prvni se slabsi verzi, takze budu zvedavej na naky podrobnejsi hodnoceni

Co se kalibrace pedalu tyce, je to kvuli soucasny ekohysterii. Tim, ze ma nelinearni charakteristiku, umoznuje i nemehlum citlive davkovat plyn pri defenzivni jizde. Je to problem vsech dnesnich aut a jina cesta nez neoficialni asi neexistuje - uz se vynorilo dost firem, co se zabejvaj exkluzivne tuningem plynovyho pedalu.
Mozna by k tomu neco rekli Foki nebo Zaqik...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 11.01.2015 00:20
od redo
Jj tohle všechno je je mi známo. Tady mi to přijde hodně nekompromisní, jak kdyby pro plyn měly být na výbě mapy eco/normal/sport jen ten ovladač se nějak nedostavil a je tam defaultně eco varianta.
Četl jsem o poměrně dlouhým zajíždění ecoboostů, což se mi potvrzuje, tak závěry zatim nedělám, ale nějaký razantní zlepšení týhle mrzutosti už neočekávám.