
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Dnes sem byl na emisích prošel sem v pohodě a ptal sem se na ty špunty vaše.Prý projdete i bez něj nemáme na to techniku
Jinak je kouřivost s DPF kolem 0 a mě naměřili 0,9.

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tomason, tymto si odstartoval novu etapu nakupu 80kwciek 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No v podstate to neni nova informace. Emisni stanice budou muset do budoucna zprisnit system mereni, protoze zacnou platit prisnejsi normy a tam by se uz melo poznat EURO 3 od Euro 4. Je to jen otazkou casu.
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Cenu opravy si pozri pre oba motory na http://www.fapoff.cz - budeš sa rozhodovať kompetentnejšie.
A podľa všetkého tu o pár dní pribudne príspevok o použití "poľského" DPF so zárukou - montovaného v SR... Tiež by mali byť i foto a neskôr i jeho skúsenosti - napokon je na to záruka - na celý "zákrok" s výmenou za nový či repasovaný...DPF.

A podľa všetkého tu o pár dní pribudne príspevok o použití "poľského" DPF so zárukou - montovaného v SR... Tiež by mali byť i foto a neskôr i jeho skúsenosti - napokon je na to záruka - na celý "zákrok" s výmenou za nový či repasovaný...DPF.



Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ford je sprostý prostě,když u PSA stojí repas 7000kč výměnou 
Na druhou stranu ty auta nebyli určeny pro Český trh

Na druhou stranu ty auta nebyli určeny pro Český trh

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tomason píše: Na druhou stranu ty auta nebyli určeny pro Český trh

Ale jinak s komentářem k přístupu Fordu - souhlas.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jak neni pravda sou dovezený sou
byli prodaný tady nebyli
a Ford je nenabízel v ČR je logické,že se nebavím o r.2009 ale 2005-2006.2007.


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- P2M
- Junior
- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
A já myslim, že EU je jeden trh, ne?
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
trh je jeden...Ford neponuka repas ani v inych krajinach na rozdiel od PSA co je skoda, keby aspon mal rovnaky DPF ako PSA, ale isel zasa svojou nizkonakladovou cestou - on sice oproti PSA malicko usetril, ale zakaznik si to o to viac odnesie v servise v buducnu...smutne z naseho pohladu...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Trh jeden podmínky různé, proto vám je Němci s radostí nechávají 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- P2M
- Junior
- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No já s tím s radostí jezdím, nemám jediný problém a o tom, že to tam je, v podstatě nevím, takže tak. 
Je rozdíl si koupit auto s opravdu 20tkm a auto s prý 80+tkm možná

Je rozdíl si koupit auto s opravdu 20tkm a auto s prý 80+tkm možná

je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Na druhu stranu, u tohoto modelu je iste, ze nema pri predaji vyrazne cez 120tkm, lebo by Hans musel kupit novy DPF.P2M píše:No já s tím s radostí jezdím, nemám jediný problém a o tom, že to tam je, v podstatě nevím, takže tak.
Je rozdíl si koupit auto s opravdu 20tkm a auto s prý 80+tkm možná
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tomasone, ale ty argumentuješ tím, že tady nelze očekávat určitou službu, protože ta auta nebyla určena na zdejší trh a já na to říkám, že ta auta se sem nějakou dobu oficiálně dovážejí, a proto to není argument. Ale problém asi bude, že asi nejsme jediní, kde to Ford nenabízí...resp. možná to nenabízí nikde...
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
to si vazne myslis ze v nemecku po 120t km ich nejakym sposobom likviduju alebo co ???
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano presne a vola sa to odpredaj do Vychodnej Europy...Komi píše:to si vazne myslis ze v nemecku po 120t km ich nejakym sposobom likviduju alebo co ???
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů