Poslední OT.
Výjezdy na námrazu, náledí, na pár hodinovej spad jsou pohoda, ale až bude sněžit 2-3dny pak se bude odklízet nahrnutej sníh z parkovišť, chodníků atd. a zase začne pár dní sněžit a ještě bude -7 až -14C kdy ty bariéry zmrznou na beton ...začne zlobit i nová technika a hlavně lidé už pletou nohama. Pak je vedoucí k nezaplacení.
Nezavděčíš se zadavateli, zaměstnancům, tvým blízkým (pořád v hokně) vlastně nikomu.
Smlouva o dílo (zimní údržby) není ideální pro nikoho...buď je málo, hodně vyjezdů nebo moc vysypaného matrošu atd atd....
Takhle v Praze sněžilo třeba v lednu od 9h 4.1.2016 do 11h 7.1.2016 drobně, ale pořád....to je zážitek.
A pro tenhle kolotoč se směji
Edit: k čemu ti je gps u dohadů o spotřebovaném (vysypaném) materiálu? Řidič prostě přidá na sypání, protože je větší mráz, protože se mu malé množství ucpává, protože to zapoměl vypnout...pokud jezdí sypač plochy neubráníš se dablolování...tím ti enormě vzrůstá gramáž na 1m2. Kdo to v tom objemu a km a hodinách zaplatí? Jj je to pak prdel s čísly.