Stránka 41 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 09:55
od vita_k
A jak jsi dopadl s tim aditivem? Resetovali naplneni v jednotce? Dolivat se to pry nemusi nicim, staci resetovat.
S hodnocenim pockej az budes mit nalitano 5 tis. bez cukani a jinych nepristojnosti:)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 10:02
od Semi
Aditivum tam ještě bylo, filtr byl komplet zacpanej a ani regenerace už mu nepomohla. Jj, to máš pravdu, uvidíme

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 10:03
od Giggo
V12 píše:Natahovat o 20kW 1.6TDCI ktory ma dost problemov sam so sebou je podla mna hazard. Ten motor aj pri normalnej jazde po dialnici prehrieva olej. Co bude robit chipnuty, nchcem si ani predstavoat. Takze ked sa to uz poriesilo takto, urcite pouzivat sportovy olej s vysokou tepelnou odolnostou a skratit interval vymeny na max. 10k km.
Mě to tak moc nepřijde. Ono oproti 66kW verzi, která se taky natahuje dost máme větší vstřiky, takže stačí na pumpě natlačit víc paliva a tím že odebereš DPF je tam vzduchu rázem mnohem víc + turbo se bez překážky v podobě dpf mnohem snáz roztočí a hned sou nějaký ty kW nahoře.
btw. 66kW Octavie ta se natahuje o moc moc
Osobně měním olej po 10tis. km tak či onak, takže v tomto žádná změna. Chip nemám proto, abych auto honil, jezdím furt stejně a po chipu šla moje spotřeba dolů.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 10:59
od vita_k
Semi píše:Aditivum tam ještě bylo, filtr byl komplet zacpanej a ani regenerace už mu nepomohla. Jj, to máš pravdu, uvidíme 8)
ajo, promin, to byl asi nekdo jiny, co rikal, ze po uprave se mu rozsvitilo svetlo kvuli aditivu. Kde sis to nechal delat?
Jestli je to reklama, tak radej prej SZ. dik
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 11:12
od Semi
V Liberci, v jednom servisu. Tam mě vyndali DPF, a pak ještě jedna externí firma která s tím servisem spolupracuje mě udělala update SW. Už prý mají za sebou pár FF 1,6TDCi, a všechny běhají dobře, proto jsem do toho i šel. Navíc jak říkám, zkontrolovali i všechny díly po mechanické stránce. Tak věřím, že ještě mě s ním min pár desítek tis km čeká, než půjde zase o dům dál

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 12:01
od V12
Giggo píše:
btw. 66kW Octavie ta se natahuje o moc moc
Ale nikto sa uz nepochvali, ako po 10k km s takymto chipom uleti ojnica a meni motor. Od mechanikov poznam nejeden taky pripad. Rok a pol dozadu jeden expert chipoval stareho Leona s 220k km. Po 5 tisic turbo, dalsich 5 tisic spojka, poloosi a homokinety, dalsich 10k prepaleny piest. Sponovat do vykonu chybne postaveny motor (co 1.6TDCI bezpochyby je) je poukaz na prusery. Ten motor je v zaklade navrhnuty na 66kW, vytiahnut z neho 100 a viac kW je prisilne kafe. Ale kto chce kam, pomozme mu tam.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 21:01
od Kain444
Takze aj mne uz svieti ,,Engine Systems Fault,, a po diagnostike jednoznacny DPF. Cize pojde sa do Fapoff. Teda jedine ze by mi niekto poradil nejaky overeny servis blizsie k Prievidzi.

Ked mam motor v nudzovom rezime, mozem vpohode risknut cestu cca 200km do fapoff? nevypne motor alebo nieco podobne po par Km?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 10:59
od Stanley_vy
Pánové, opravdu pokud autu v průběhu regenerace trošku naložím, dojde přerušení regenerace, jak je zmiňováno v článku z auto.cz? Zatím se mi vždy zdálo, že regenerace proběhla ok a pak jsem předpokláda, že větší zátěží regeneraci podpořím.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 13:09
od frantik.17
Ono se mluví o tom, že pokud jedeš stejnou rychlostí nějakou dobu tak pak se regenerace spustí, teda tak to mám já...
Já regeneraci poznám že má motor hlubší zvuk. A to docela výrazněji...
Jsem na vážkách...nechám ho vyndat a za dva roky mi budou do vejfuku strkat na STK kameru jestli ho tam mám...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 13:14
od Stanley_vy
Já poznám regeneraci podle delší odezvy na plyn, případného cukání a hlavně si pak před zastavením zkontroluju okamžitou spotřebu. pokud je o 0,2 l/h (0,8 l/h) vyšší než normálně. Pokud je možnost, pár km ještěujedu nevypínám motor dříve než se spotřeba ustálí na standartních 0,6 l/h. Teď mi ale vrtá hlavou, jestli se ta regenerace nevypne předčasně protože tomu motoru naložím víc než je pro regeneraci optimální.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 13:24
od Raada
Ja to pochopil tak, ze regenerace se prerusi, pokud das plnej plyn tj. je potreba treba rychle predjet a auto potrebuje plny vykon. Pokud pojedes normalne tak snad v pohode.
to frantik: jak je mozny, ze mas zacouzeny vyfuk zevnitr a zaroven mas funkcni DPF? Uz jsem se jednou kdysi ptal, ale stale mi to vrta hlavou... Nebo ho mas vykuchanej?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 13:50
od frantik.17
To je to co nevim, nečoudí mi to, ale regenerace podle zvuku morotu a výfuku či aktuálky spotřeby kterou taktéž pozoruji u sebe během regenerace o 0,3l větší tam regenerace fizicky je.
Někde jsem četl že pokud je začouzený, tak už odchází..ale já ho mám černý fest...před zimou jsem ho barvil stříbřenkou abych ho ochránil před solí, a už teď je černý i z venku okolo..( na výfuku)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 13:58
od Raada
No ja si myslim, ze jsi ve spravnem vlakne. Tj. DPF mas vykuchanej a regenerace porad probihaji. Jinak si to neumim vysvetlit

.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 14:13
od vita_k
taky me to tak prijde
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2012 14:18
od Raada
Zkouset to pres bily ubrousek nebo kapesnik nema smysl, protoze kdyz mas vyfuk zacouzenej tak to proste kourit bude. Je to ale moderni motor, takze ty to jako ridic nepoznas a nemusi si toho vsimnout ani ten, kdo by jel za tebou. Ale pokud chces mit jistotu tak dej bily kapesnik k vyfuku a pokud bude za chvilku cernej tak je to jasny...