Ja som si na hluk svojho fokusika asi uz zvykol, aj ked nerad. Ale davam za pravdu vsetkym, kt tvrdia, ze je hlucny - hlavne od motora. Ktokolvek si do neho sadne, tak mi to potvrdi. Jeden brasko jazdi starsiu astru combi, druhy sklada peugeoty v trnave. ked si do neho prvy raz sadli pytali sa(nezavisle), ci je to diesel!!! a neboli jedini... Hlucny sa mi javi najma ked je studeny - skutocny traktor. Ked je zohriate a zastavim a mam pustene radio (hlasitost 4-5), sa mi obcas (teraz uz zriedkavo) stane, ze mi ten hluk chyba a povazujem motor za vypnuty. Samozrejme, som stara skola, jednotka zaradena, rucna zatiahnuta a spojku pustim. Neprijemne fopa. Nastastie, uz sa mi to dlhsie nestalo. Ked porovnam kamaratovu mazdu 3 s rovnakym motorom (sice o rok a pol starsia ako moj), urazam japoncika. Dnesne auto by malo sevelit (pre ceskych kolegov - listie na stromoch seveli) a nie rapcat. Preto som nesiel do 1.6 TDCi, lebo v ten isty den som jazdil Auris 1,4diesel a to bol strasny, ba megakozmicky, rozdiel. Kedze v BA nemali predvadzacku 1,6 benzin, objednal som ten. Ak by som mohol porovnat oba motory, neviem, ci by som si vybrala nieco ine ako FOFO II. Snad by som posetril penizky a skusil Hondu Civic.
Zasadne mi vadia celkom 4 veci - hluk, ktory sa prebera v tomto vlakne; nemoznost odlozit si 0,5 alebo 1,5 flasu; a nocne cuvanie (skutocna cesta do neznama - felicia 1500x lepsie prisvecovala. cuvam cez vonkajsie spataky a snazim si pomahat pribrzdovanim. a teraz ma napada zadna hmlovka

)...posledna vec je pristup k zakaznikovi. No to v Koline nad Rinom (kde sa zrodil moj fokusik) nevyriesia