Problém s filtrem pevných částic
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Pravdepodobne pôjdem do Germanie a tak som sa rozhodol pre novy DPF (stary ma cca.60 000 km. dieru.)
Neviem sa rozhodnut aku znacku.
BOSAL Siliziumcarbid alebo Cordierit
VEGAZ Siliziumcarbid ?
ERNST Siliziumcarbid
HJS Cordierit ?
Ak mate skusenosti a poradite budem rad.
Neviem sa rozhodnut aku znacku.
BOSAL Siliziumcarbid alebo Cordierit
VEGAZ Siliziumcarbid ?
ERNST Siliziumcarbid
HJS Cordierit ?
Ak mate skusenosti a poradite budem rad.
- michalprda
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.04.2014 09:42
Neprošel jsem emisema
Zdarec chlapi ,
Chci se zeptat dnes jsem byl na emisích a dle naměřených hodnot jsem neprošel přes měření.
Mechanik mě řekl že to moc kouří, že mám asi zanešenej DPF filtr ale klidně to prý můžou dělat střiky čerpadlo cokoliv. Ale poradil mi jako první variantu zkusit vyčistit ten filtr, tak jsem jel ke znamýmu na diagnostiku (delphi) že skusíme řízenou regeneraci .Diagnostika se propojila v pohodě žádné chybové hlášky nám to neukázalo, ale co mě zarazilo je to že nešla ani zaboha spustit ta řízená regenerace.??
takže se chci zeptat myslíte že mám ten filtr ko. nebo co mám dělat ? auto potřebuju moc pač už měsíc jezdím s propadlou stk
děkuji za názory už jsem v koncích
Chci se zeptat dnes jsem byl na emisích a dle naměřených hodnot jsem neprošel přes měření.
Mechanik mě řekl že to moc kouří, že mám asi zanešenej DPF filtr ale klidně to prý můžou dělat střiky čerpadlo cokoliv. Ale poradil mi jako první variantu zkusit vyčistit ten filtr, tak jsem jel ke znamýmu na diagnostiku (delphi) že skusíme řízenou regeneraci .Diagnostika se propojila v pohodě žádné chybové hlášky nám to neukázalo, ale co mě zarazilo je to že nešla ani zaboha spustit ta řízená regenerace.??



Ford focus 1,6 TDci 80 KW r.v. 11/2010
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Problém s filtrem pevných částic
pokud nesla staticka regenerace, tak v PCM je chyba, proc to neslo ... zkusil bych nekoho, kdo nema delphi diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Ani zaneseny DPF neprepusti sadze. Ak je filter uplne KO.regeneraciu nespustis.(hrozi poskodenie motora.)
Mozno je prasknuty alebo prevrtany. Treba odmerat rozdiel tlaku na DPF, vzdialenost od poslednej regeneracie a budes mudrejsi.
Ako dlho mas auto?
Ak mas elm327 a nieco s androidom tu je soft ktory to ukaze FORScan Lite_1.2.9-crk.apk
https://uloz.to/!lcIhXsCc95yr/obd2-diag ... r#download
Mozno je prasknuty alebo prevrtany. Treba odmerat rozdiel tlaku na DPF, vzdialenost od poslednej regeneracie a budes mudrejsi.
Ako dlho mas auto?
Ak mas elm327 a nieco s androidom tu je soft ktory to ukaze FORScan Lite_1.2.9-crk.apk
https://uloz.to/!lcIhXsCc95yr/obd2-diag ... r#download
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Namontoval som novy DPF cca.350 km., vsetko sa zda OK vyfuk cisty . az na jednu vec.
Samozrejme reset.
zapnuté zapalováníe: 0 kp.
volnobeh 0,3-0,4kp.
1500/min.:0, 5 - 1,5 kp
2000/min.: 1,5 - 2,5 kp
v zatazi cca.3500.ot max. 11kp.
Teplota DPF +- 350°C jazda
Teplota DPF 550-600°C regeneracia
Regeneracia prebehla pocas cca 6km. 8-10 min.
Po regeneracii padli hodnoty na uroven noveho volnobeh 0,1kp. atd.
Cize vsetko OK ale-
Po regeneracii sa objavila chyba P2458 - doba trvania regeneracie DPF.
Volal som kamaratovi a dozvedel som sa ze podla uvedenych parametrov sa regeneracia nemusela spustit.
(filter nebol zaneseny) ale prebehla ukazkovo.
Jeho doporucenie po dalsej regeneracii odpojit baterku na 0,5hod. (ked som prekladal DPF tak som neodpojil)
a znova dpf resetnut. Inac vraj na 1,6tdci. 2008-2011 zije DPF vlastny zivot.
Ake su vase nazory? alebo nejaka rada?
Samozrejme reset.
zapnuté zapalováníe: 0 kp.
volnobeh 0,3-0,4kp.
1500/min.:0, 5 - 1,5 kp
2000/min.: 1,5 - 2,5 kp
v zatazi cca.3500.ot max. 11kp.
Teplota DPF +- 350°C jazda
Teplota DPF 550-600°C regeneracia
Regeneracia prebehla pocas cca 6km. 8-10 min.
Po regeneracii padli hodnoty na uroven noveho volnobeh 0,1kp. atd.
Cize vsetko OK ale-
Po regeneracii sa objavila chyba P2458 - doba trvania regeneracie DPF.
Volal som kamaratovi a dozvedel som sa ze podla uvedenych parametrov sa regeneracia nemusela spustit.
(filter nebol zaneseny) ale prebehla ukazkovo.
Jeho doporucenie po dalsej regeneracii odpojit baterku na 0,5hod. (ked som prekladal DPF tak som neodpojil)
a znova dpf resetnut. Inac vraj na 1,6tdci. 2008-2011 zije DPF vlastny zivot.
Ake su vase nazory? alebo nejaka rada?
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Slak ma trafi ak to budem musiet spustit menil som aj olej.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Problém s filtrem pevných částic
Na co statická
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Problém s filtrem pevných částic
Taky nechapu na co, nicmene sem o tom slysel tez. Vymenit vyresetovat a udelat statickou regeneraci.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Bohu zial je to tak.
Cez focom sa to da resetnut bez regeneracie ale blbne to a casto regeneruje.
Mam aj forscan a ten reset filtra bez regeneracie ani neumoznuje.
Cez focom sa to da resetnut bez regeneracie ale blbne to a casto regeneruje.
Mam aj forscan a ten reset filtra bez regeneracie ani neumoznuje.
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém s filtrem pevných částic
Já měnil, resetnul přes Forscan a žádnou statickou nedělal.
Je to kravina, na tom filtru není důvod proč by se měl statickou nějak skalibrovat. Periodické jsou nastavené V ŘJ napevno a náhodné se spouští v době kdy filtr překročí určité meze zanesení.
Byl by to první filtr (jedno jaký) na světě co by se jako nový musel hned čistit (regenerace nic jiného není).
Je to kravina, na tom filtru není důvod proč by se měl statickou nějak skalibrovat. Periodické jsou nastavené V ŘJ napevno a náhodné se spouští v době kdy filtr překročí určité meze zanesení.
Byl by to první filtr (jedno jaký) na světě co by se jako nový musel hned čistit (regenerace nic jiného není).
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů