romik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Mám stejný vůz jako ty (kromě barvy). Najeto něco málo přes 500 km

. Spotřeba dle PP +- 8,0 l. Jezdím hlavně po okreskách a kousek jsem najel po dálnici. Klimu mám stabilně zapnutou. Snažím se "dobržďovat" motorem. Zpočátku jsem se nemohl zbavit zvyku ze starého auta a vyřazoval jsem při jíždě z kopečků, ale tedˇuž jsem si zvykl a jezdím se zařazenou rychlostí (ono to opravdu vůbec nic nežere). Auto je výborné,motor tichý, řazení přesné.Zatím spokojenost a koupě nelituji a věřím, že ani po ujetí více km litovat nebudu.
Denní svícení nepovažuji za problém. Vůbec mi nevadí, že se auto ihned, ještě před nastartováním, rozsvítí - to neřeším. Nevím, zda u jiných značek, které tuto funkci mají, se světla rozsvítí až po nastartování, možná, že ano, ale Focus to má takto a já v tom nevidím nějakou nevýhodu.
Změna intenzity osvětlení displeje rádia - zatím nemohu posoudit.Pokud jsem s autem jel bylo většinou pod mrakem. Nevím, zda při plném sluníčku je hůře čitelný - uvidíme.Myslím, že důvodem tohoto řešení nebylo,aby jasný displej rádia nerozptyloval pozornost řidiče, protože např. displej klimatizace zůstává stále na vyšší intenzitě podsvícení a není tlumen

Když jsme u toho mě třeba víc vadí, že výrobce dodává do aut novější typ rádia a není schopen dodat k němu odpovídající manuál. To prostě nepochopím. Vždyť facelift se musí určitě chystat nějakou dobu dopředu a že by bylo tak těžké připravit zároveň zavčas nový manuál?
A našlo by se ještě pár drobností, které mi trošku vadí, ale není to nic zásadního.
Jo, a ty rady na spravné zajíždění bych také uvítal.Dík.