Nový Focus

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.06.2007 18:13

Mozna, ze pokud stojis, tak vice podsvicene radio ti neodvadi oci od rizeni a pokud nastartujes, tak se automaticky podsviceni ztlumi, aby v interieru pri jizde moc nerusilo. Zvyseni napeti muze byt jen detekce nastartovani z pohledu radia, pokud tam nemas jeste funkci automatickeho zesileni pri vyssi rychlosti jizdy.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 27.06.2007 18:59

Pelen: je pravděpodobné že ten kdo řešil zapojení toho radia z takové logiky vycházel.Pravděpodobně nechtějí aby displej příliš zářil a rozptyloval řidiče.Ale nejsem si jist zda to nebude spíše konraproduktivní alébrš když se při jízdě chci podívat co mě to právě hraje trvá mi proklatě dlouho než něco přečtu a právě tohle mě osobně rozptyluje. Pokud bych pominul hledisko vzhledu(rozdílná intensita podsvícení není nic moc)tak by se tato filozofie snad dala přímout. No nic jdu si koupit nějaké nové sluneční brýle,nejlépe s polarizačním filtrem treba to pak bude líp vydět :lol:
Ford C Max 1.8 TDCI

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 28.06.2007 06:09

Pipin&Polkiboj......tazko asi porovnavat elektroinstalaciu a nadstavenie funkcii v aute,ked jeden mate auto z roku vyroby 2007 a druhy 2003 :idea:

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 28.06.2007 18:31

No jasně vždyť já to taky neporovnávám :wink:
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od polkiboj » 28.06.2007 18:57

Ani ja to neporovnavam. Len som predaval svoje skusenosti. Proste chcel som len pomôct.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
romik74
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od romik74 » 29.06.2007 01:31

Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Focus II 1,6 16V, 2007, Tango
Obrázek

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 29.06.2007 05:41

Mám ve firmě 2 podobné kousky se stejným motorem,pouze v provedení kombi a najeto mají oba asi 8 OOO km . Od počátku sleduji spotřebu, u obou vozů je dlouhodobý průměr 8,8l. Zatím ale jezdí pouze v létě. Je taky potřeba brát v úvahu že s nimi jezdí referenti i servisáci a určitě je moc nešetří. Hodně jezdí naložení a po dálnici. Jestli je to moc nebo málo se posuzuje obtížně ale osobně se domnívám,že motor který byl v prvním ff byl výborný a usporný je u nového i díky váze auta a jiným převodům trochu někde jinde. Nejede to ale zase špatně jenom se na to musí více šlapat a točit a točit. Přiznám se ,že tato spotřeba mě ovlivnila při výběru motoru u mého auta.
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 29.06.2007 07:54

romik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Mám stejný auto jako ty, psal jsem to tu v jiném fóru - myslím ve spotřebě - 460 km svižnou jízdou po silnicích I a II. třídy, celou dobu zapnutá klima a spotřeba 7,2 l. :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od polkiboj » 29.06.2007 10:58

Hoši neviem či mám dobré info. ale počul som, že motor je zabehnutý zhruba po najazdených 10 000km. Vtedy si vraj sadne a ide tak ako má. A ohladom tej soptreby si myslim, že motor netréba až tak vytáčať. Málo kto pamätá na to, že 1 je len na rozídenie auta cca 2-4m a potom treba hned radiť 2. U nafty daako pri 2000 - 2200 otačok terba preradit a otačky držať zhruba kolo 1500 ot/min. Vtedy by spotreba mala ist dole. A hlavne ešte 2 závažné veci ktoré spotrebu ovplyvnuju na 100% keď človek dopredu vie, že bude brzdiť alebo napr. nestihne zelenu tak treba BRZDIT MOTOROM a to postupným podradovaním. Druhá vec je tá, že mnoho vodičov zabúda na tzv. kinetickú energiu auta ktorá sa dá super využiť. V praxi to je jednoduché. Ak vodič ide dole s kopca alebo potrebuje postupne znižovať rýchlosť tak treba mať vždy zaradenú rýchlosť lebo prave vtedy auto NEPAPKA absolutne ani kvapku paliva. však čo budem pisať kliknite na odkaz: http://www.uspornajizda.cz/
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: .

Příspěvek od zirafak » 29.06.2007 11:23

polkiboj píše:Hoši neviem či mám dobré info. ale počul som, že motor je zabehnutý zhruba po najazdených 10 000km. Vtedy si vraj sadne a ide tak ako má. A ohladom tej soptreby si myslim, že motor netréba až tak vytáčať. Málo kto pamätá na to, že 1 je len na rozídenie auta cca 2-4m a potom treba hned radiť 2. U nafty daako pri 2000 - 2200 otačok terba preradit a otačky držať zhruba kolo 1500 ot/min. Vtedy by spotreba mala ist dole. A hlavne ešte 2 závažné veci ktoré spotrebu ovplyvnuju na 100% keď človek dopredu vie, že bude brzdiť alebo napr. nestihne zelenu tak treba BRZDIT MOTOROM a to postupným podradovaním. Druhá vec je tá, že mnoho vodičov zabúda na tzv. kinetickú energiu auta ktorá sa dá super využiť. V praxi to je jednoduché. Ak vodič ide dole s kopca alebo potrebuje postupne znižovať rýchlosť tak treba mať vždy zaradenú rýchlosť lebo prave vtedy auto NEPAPKA absolutne ani kvapku paliva. však čo budem pisať kliknite na odkaz: http://www.uspornajizda.cz/
To vazne :!: :?: Same novinky :idea: :wink:

Uživatelský avatar
brava
Junior
Junior
Příspěvky: 366
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vysočina - Novoměstsko

Příspěvek od brava » 01.07.2007 12:53

romik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Mám stejný vůz jako ty (kromě barvy). Najeto něco málo přes 500 km :wink: . Spotřeba dle PP +- 8,0 l. Jezdím hlavně po okreskách a kousek jsem najel po dálnici. Klimu mám stabilně zapnutou. Snažím se "dobržďovat" motorem. Zpočátku jsem se nemohl zbavit zvyku ze starého auta a vyřazoval jsem při jíždě z kopečků, ale tedˇuž jsem si zvykl a jezdím se zařazenou rychlostí (ono to opravdu vůbec nic nežere). Auto je výborné,motor tichý, řazení přesné.Zatím spokojenost a koupě nelituji a věřím, že ani po ujetí více km litovat nebudu.
Denní svícení nepovažuji za problém. Vůbec mi nevadí, že se auto ihned, ještě před nastartováním, rozsvítí - to neřeším. Nevím, zda u jiných značek, které tuto funkci mají, se světla rozsvítí až po nastartování, možná, že ano, ale Focus to má takto a já v tom nevidím nějakou nevýhodu.
Změna intenzity osvětlení displeje rádia - zatím nemohu posoudit.Pokud jsem s autem jel bylo většinou pod mrakem. Nevím, zda při plném sluníčku je hůře čitelný - uvidíme.Myslím, že důvodem tohoto řešení nebylo,aby jasný displej rádia nerozptyloval pozornost řidiče, protože např. displej klimatizace zůstává stále na vyšší intenzitě podsvícení a není tlumen :?: Když jsme u toho mě třeba víc vadí, že výrobce dodává do aut novější typ rádia a není schopen dodat k němu odpovídající manuál. To prostě nepochopím. Vždyť facelift se musí určitě chystat nějakou dobu dopředu a že by bylo tak těžké připravit zároveň zavčas nový manuál?
A našlo by se ještě pár drobností, které mi trošku vadí, ale není to nic zásadního.
Jo, a ty rady na spravné zajíždění bych také uvítal.Dík.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic
Obrázek

Uživatelský avatar
romik74
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od romik74 » 01.07.2007 22:23

brava píše:
romik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Mám stejný vůz jako ty (kromě barvy). Najeto něco málo přes 500 km :wink: . Spotřeba dle PP +- 8,0 l. Jezdím hlavně po okreskách a kousek jsem najel po dálnici. Klimu mám stabilně zapnutou. Snažím se "dobržďovat" motorem. Zpočátku jsem se nemohl zbavit zvyku ze starého auta a vyřazoval jsem při jíždě z kopečků, ale tedˇuž jsem si zvykl a jezdím se zařazenou rychlostí (ono to opravdu vůbec nic nežere). Auto je výborné,motor tichý, řazení přesné.Zatím spokojenost a koupě nelituji a věřím, že ani po ujetí více km litovat nebudu.
Denní svícení nepovažuji za problém. Vůbec mi nevadí, že se auto ihned, ještě před nastartováním, rozsvítí - to neřeším. Nevím, zda u jiných značek, které tuto funkci mají, se světla rozsvítí až po nastartování, možná, že ano, ale Focus to má takto a já v tom nevidím nějakou nevýhodu.
Změna intenzity osvětlení displeje rádia - zatím nemohu posoudit.Pokud jsem s autem jel bylo většinou pod mrakem. Nevím, zda při plném sluníčku je hůře čitelný - uvidíme.Myslím, že důvodem tohoto řešení nebylo,aby jasný displej rádia nerozptyloval pozornost řidiče, protože např. displej klimatizace zůstává stále na vyšší intenzitě podsvícení a není tlumen :?: Když jsme u toho mě třeba víc vadí, že výrobce dodává do aut novější typ rádia a není schopen dodat k němu odpovídající manuál. To prostě nepochopím. Vždyť facelift se musí určitě chystat nějakou dobu dopředu a že by bylo tak těžké připravit zároveň zavčas nový manuál?
A našlo by se ještě pár drobností, které mi trošku vadí, ale není to nic zásadního.
Jo, a ty rady na spravné zajíždění bych také uvítal.Dík.
Tak to ti gratuluju.... Na aute jsem zatim taky nenasšel nic co by mi vadilo. To svícení mě ale trochu překvapilo. Problém se svícením zatím nijak neřešim, ale co tak za rok a v zimě... světla něco elektřiny sežerou. Jinak s hodnocením auta musím souhlasit. Jezdí fakt perfektně, na silnici sedí jak na kolejích a motor je slušnej...Jen ta spotřeba žádná sláva(zatím), ale hodně jezdim po Praze a to se na tom taky dost podepíše. Se standartním rádiem problém není. To podsvícení se týká Sony rádia. Já mám standart muziku a nestěžuju si.
Focus II 1,6 16V, 2007, Tango
Obrázek

Uživatelský avatar
brava
Junior
Junior
Příspěvky: 366
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vysočina - Novoměstsko

Příspěvek od brava » 02.07.2007 16:34

to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější :wink:
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic
Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 02.07.2007 16:55

brava píše:to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější :wink:
Odbornik nie som ani ja, ale pokial hned po pootoceni kluca do polohy zapnutia svetiel aj nastartujes, tak ta sekunda 2-3 ti s baterkou nic nenarobi... :)

Uživatelský avatar
romik74
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od romik74 » 02.07.2007 17:58

TripleJay píše:
brava píše:to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější :wink:
Odbornik nie som ani ja, ale pokial hned po pootoceni kluca do polohy zapnutia svetiel aj nastartujes, tak ta sekunda 2-3 ti s baterkou nic nenarobi... :)
To ja taky nejsem zrovna expert, jen je to moje domenka ze to uplne nejlepsi reseni neni. Rodice maji Renaulta a tam se svetla rozsviti asi 2 vteriny po nastartovani. Startovat s rozsvicenejma svetlama je celkem velikej šok pro akumulator(hlavne v zime) Ale snad to nebude tak spatny... :D
Focus II 1,6 16V, 2007, Tango
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host