Nový Focus
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Mozna, ze pokud stojis, tak vice podsvicene radio ti neodvadi oci od rizeni a pokud nastartujes, tak se automaticky podsviceni ztlumi, aby v interieru pri jizde moc nerusilo. Zvyseni napeti muze byt jen detekce nastartovani z pohledu radia, pokud tam nemas jeste funkci automatickeho zesileni pri vyssi rychlosti jizdy.
- pipin
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hranice
Pelen: je pravděpodobné že ten kdo řešil zapojení toho radia z takové logiky vycházel.Pravděpodobně nechtějí aby displej příliš zářil a rozptyloval řidiče.Ale nejsem si jist zda to nebude spíše konraproduktivní alébrš když se při jízdě chci podívat co mě to právě hraje trvá mi proklatě dlouho než něco přečtu a právě tohle mě osobně rozptyluje. Pokud bych pominul hledisko vzhledu(rozdílná intensita podsvícení není nic moc)tak by se tato filozofie snad dala přímout. No nic jdu si koupit nějaké nové sluneční brýle,nejlépe s polarizačním filtrem treba to pak bude líp vydět 

Ford C Max 1.8 TDCI
- romik74
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman
Diky Roman
- pipin
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hranice
Mám ve firmě 2 podobné kousky se stejným motorem,pouze v provedení kombi a najeto mají oba asi 8 OOO km . Od počátku sleduji spotřebu, u obou vozů je dlouhodobý průměr 8,8l. Zatím ale jezdí pouze v létě. Je taky potřeba brát v úvahu že s nimi jezdí referenti i servisáci a určitě je moc nešetří. Hodně jezdí naložení a po dálnici. Jestli je to moc nebo málo se posuzuje obtížně ale osobně se domnívám,že motor který byl v prvním ff byl výborný a usporný je u nového i díky váze auta a jiným převodům trochu někde jinde. Nejede to ale zase špatně jenom se na to musí více šlapat a točit a točit. Přiznám se ,že tato spotřeba mě ovlivnila při výběru motoru u mého auta.
Ford C Max 1.8 TDCI
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Mám stejný auto jako ty, psal jsem to tu v jiném fóru - myslím ve spotřebě - 460 km svižnou jízdou po silnicích I a II. třídy, celou dobu zapnutá klima a spotřeba 7,2 l.romik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- polkiboj
- Junior
- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
- Kontaktovat uživatele:
.
Hoši neviem či mám dobré info. ale počul som, že motor je zabehnutý zhruba po najazdených 10 000km. Vtedy si vraj sadne a ide tak ako má. A ohladom tej soptreby si myslim, že motor netréba až tak vytáčať. Málo kto pamätá na to, že 1 je len na rozídenie auta cca 2-4m a potom treba hned radiť 2. U nafty daako pri 2000 - 2200 otačok terba preradit a otačky držať zhruba kolo 1500 ot/min. Vtedy by spotreba mala ist dole. A hlavne ešte 2 závažné veci ktoré spotrebu ovplyvnuju na 100% keď človek dopredu vie, že bude brzdiť alebo napr. nestihne zelenu tak treba BRZDIT MOTOROM a to postupným podradovaním. Druhá vec je tá, že mnoho vodičov zabúda na tzv. kinetickú energiu auta ktorá sa dá super využiť. V praxi to je jednoduché. Ak vodič ide dole s kopca alebo potrebuje postupne znižovať rýchlosť tak treba mať vždy zaradenú rýchlosť lebo prave vtedy auto NEPAPKA absolutne ani kvapku paliva. však čo budem pisať kliknite na odkaz: http://www.uspornajizda.cz/
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: .
To vaznepolkiboj píše:Hoši neviem či mám dobré info. ale počul som, že motor je zabehnutý zhruba po najazdených 10 000km. Vtedy si vraj sadne a ide tak ako má. A ohladom tej soptreby si myslim, že motor netréba až tak vytáčať. Málo kto pamätá na to, že 1 je len na rozídenie auta cca 2-4m a potom treba hned radiť 2. U nafty daako pri 2000 - 2200 otačok terba preradit a otačky držať zhruba kolo 1500 ot/min. Vtedy by spotreba mala ist dole. A hlavne ešte 2 závažné veci ktoré spotrebu ovplyvnuju na 100% keď človek dopredu vie, že bude brzdiť alebo napr. nestihne zelenu tak treba BRZDIT MOTOROM a to postupným podradovaním. Druhá vec je tá, že mnoho vodičov zabúda na tzv. kinetickú energiu auta ktorá sa dá super využiť. V praxi to je jednoduché. Ak vodič ide dole s kopca alebo potrebuje postupne znižovať rýchlosť tak treba mať vždy zaradenú rýchlosť lebo prave vtedy auto NEPAPKA absolutne ani kvapku paliva. však čo budem pisať kliknite na odkaz: http://www.uspornajizda.cz/




- brava
- Junior
- Příspěvky: 366
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vysočina - Novoměstsko
Mám stejný vůz jako ty (kromě barvy). Najeto něco málo přes 500 kmromik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman

Denní svícení nepovažuji za problém. Vůbec mi nevadí, že se auto ihned, ještě před nastartováním, rozsvítí - to neřeším. Nevím, zda u jiných značek, které tuto funkci mají, se světla rozsvítí až po nastartování, možná, že ano, ale Focus to má takto a já v tom nevidím nějakou nevýhodu.
Změna intenzity osvětlení displeje rádia - zatím nemohu posoudit.Pokud jsem s autem jel bylo většinou pod mrakem. Nevím, zda při plném sluníčku je hůře čitelný - uvidíme.Myslím, že důvodem tohoto řešení nebylo,aby jasný displej rádia nerozptyloval pozornost řidiče, protože např. displej klimatizace zůstává stále na vyšší intenzitě podsvícení a není tlumen

A našlo by se ještě pár drobností, které mi trošku vadí, ale není to nic zásadního.
Jo, a ty rady na spravné zajíždění bych také uvítal.Dík.
Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic


- romik74
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Tak to ti gratuluju.... Na aute jsem zatim taky nenasšel nic co by mi vadilo. To svícení mě ale trochu překvapilo. Problém se svícením zatím nijak neřešim, ale co tak za rok a v zimě... světla něco elektřiny sežerou. Jinak s hodnocením auta musím souhlasit. Jezdí fakt perfektně, na silnici sedí jak na kolejích a motor je slušnej...Jen ta spotřeba žádná sláva(zatím), ale hodně jezdim po Praze a to se na tom taky dost podepíše. Se standartním rádiem problém není. To podsvícení se týká Sony rádia. Já mám standart muziku a nestěžuju si.brava píše:Mám stejný vůz jako ty (kromě barvy). Najeto něco málo přes 500 kmromik74 píše:Ja bych mel jeden dotaz ohledne spotreby. Mam najeto zatim jen 900 km, takze nedelam zavery, ale pripada mi spotreba 9L celkem dost. Nejsem zadnej zavodnik a radim kolem 3000 ot. Cetl jsem o spotrebe hodne prispevku, ale naprosta vetsina byla u aut r.v.99-2002. Konkretne se mi jedna o kombinovanou spotrebu, motor 1,6 74 kw. Pokud to nekdo pocitate a mate par rad budu potesen. I treba rady jak spravne zajet novy motor, ...
Diky Roman. Spotřeba dle PP +- 8,0 l. Jezdím hlavně po okreskách a kousek jsem najel po dálnici. Klimu mám stabilně zapnutou. Snažím se "dobržďovat" motorem. Zpočátku jsem se nemohl zbavit zvyku ze starého auta a vyřazoval jsem při jíždě z kopečků, ale tedˇuž jsem si zvykl a jezdím se zařazenou rychlostí (ono to opravdu vůbec nic nežere). Auto je výborné,motor tichý, řazení přesné.Zatím spokojenost a koupě nelituji a věřím, že ani po ujetí více km litovat nebudu.
Denní svícení nepovažuji za problém. Vůbec mi nevadí, že se auto ihned, ještě před nastartováním, rozsvítí - to neřeším. Nevím, zda u jiných značek, které tuto funkci mají, se světla rozsvítí až po nastartování, možná, že ano, ale Focus to má takto a já v tom nevidím nějakou nevýhodu.
Změna intenzity osvětlení displeje rádia - zatím nemohu posoudit.Pokud jsem s autem jel bylo většinou pod mrakem. Nevím, zda při plném sluníčku je hůře čitelný - uvidíme.Myslím, že důvodem tohoto řešení nebylo,aby jasný displej rádia nerozptyloval pozornost řidiče, protože např. displej klimatizace zůstává stále na vyšší intenzitě podsvícení a není tlumenKdyž jsme u toho mě třeba víc vadí, že výrobce dodává do aut novější typ rádia a není schopen dodat k němu odpovídající manuál. To prostě nepochopím. Vždyť facelift se musí určitě chystat nějakou dobu dopředu a že by bylo tak těžké připravit zároveň zavčas nový manuál?
A našlo by se ještě pár drobností, které mi trošku vadí, ale není to nic zásadního.
Jo, a ty rady na spravné zajíždění bych také uvítal.Dík.
- brava
- Junior
- Příspěvky: 366
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vysočina - Novoměstsko
to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější

Ford Focus II 1.6i (74kW) hatchback 5/2007, modrá Tonic


-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Odbornik nie som ani ja, ale pokial hned po pootoceni kluca do polohy zapnutia svetiel aj nastartujes, tak ta sekunda 2-3 ti s baterkou nic nenarobi...brava píše:to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější

- romik74
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
To ja taky nejsem zrovna expert, jen je to moje domenka ze to uplne nejlepsi reseni neni. Rodice maji Renaulta a tam se svetla rozsviti asi 2 vteriny po nastartovani. Startovat s rozsvicenejma svetlama je celkem velikej šok pro akumulator(hlavne v zime) Ale snad to nebude tak spatny...TripleJay píše:Odbornik nie som ani ja, ale pokial hned po pootoceni kluca do polohy zapnutia svetiel aj nastartujes, tak ta sekunda 2-3 ti s baterkou nic nenarobi...brava píše:to romik74.
Souhlasím s tím, že v zimě budou starty s rozsvícenými denními světly asi víc zatěžovat akumulátor, ale zas předpokládám, že výrobce s tím musí snad počítat, a tedy by to baterka měla zvládnout. Nejsem ale odborník, takže by bylo asi vhodnější, kbyby se k tomu vyjádřil někdo kompetentnější

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host