Fofo na dlhe trasy

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od ballu » 09.01.2014 07:29

Ma.rt já píši ve slevách tento týden a značkových dílů. Díly nejsou od jednoho dodavatele, musí se dohledat :wink:

spojka 11500 Kč / ???/
necelých 5300 Kč předek a zadek tlumiče /SACHS/
přední ložiska po 760 Kč = 1520 kč /SKF/
zadní náboje po1980 kč = 3960 kč /SKF/
brzdy komplet předek zadek = 6800 kč Bremba / já mám objednán komplet za 3400 kč = 56% sleva, žádné Polsko/
Origo vysokonapěťová kostka = 1430 kč
Díly postupně naschromáždit, jeden víkend pod autem a má to vyměněný :wink:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2014 07:58

to je hezky, ale kdyz se jednomu neco vyse*e, tak zrovna slevy nejsou :) blby je, ze kdyz se to nashromazdi, jak je to pak se zarukou, kdyz to namontuje treba az za 2 roky.
jestli ve stejnych slevach maji i vystrikovace a turba, tak to by cinilo naftu jeste vice zajimavou :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od ballu » 09.01.2014 09:13

Do těch 50 -ti litrů se dostane nafta + turbo a vstřiky
GARRETT celé repasované 12 měs. záruka = 9015 kč
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od smoula » 09.01.2014 09:30

repase vstřikovačů cca 13tis :wink:

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od foki » 09.01.2014 10:03

ballu píše:Do těch 50 -ti litrů se dostane nafta + turbo a vstřiky
GARRETT celé repasované 12 měs. záruka = 9015 kč

jo ale nesmi se ti zadrit nedostatkem oleje za 300km na to je ti zaruka na vis co . :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od solfan » 09.01.2014 10:29

Stanley_vy píše:A bude to těch 108 tis. km opravdu mít? Nemyslím si...

Na druhou stranu, mám najeto na 2.0 TDCi necelých 70 tis. km a oproti 2.0i už jsem za tu dobu ušetřil na palivu asi 50 tis. Kč. Počítám při svojí skladbě jízd rozdíl 2l na 100 km (jezdím dlouhodobě za 6,3l/100) a +/- stejnou cenu za litr paliva (tankuju Vervu).
predpokladam teda, ze si to kupoval nove...aky bol rozdiel v cene oproti benzinu? po zapocitani tohto rozdielu sa diesel vyplati az od cca 100 000 - 120 000 km. bezny clovek tolko najazdi tak za 5 rokov. takze nafta sa oplati tak po piatich rokoch...a vtedy auto predavam, takze som na nule :-)

a ak si to kupoval ako jazdene, tak za rovnake peniaze kupis benzin s najazdom tak o 50 000 km menej (poctivých :-)), takze mas o dost menej jazdene auto...
tymto naftu nezatracujem, ale je dobre si vzdy poriadne spocitat a az potom vraviet co sa oplati a co nie.

pre kolegu na ten najazd sa nafta oplati, ale najlepsie nove auto a na to nema...takze za dane prachy asi fakt benzin a zmierit sa s tou spotrebou a nákladmi :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od enjoy » 09.01.2014 10:52

Na nule jsi po pěti letech, ale celou dobu trneš co turbo, co vstřiky atd.. a to jsou věci, které tě prostě zastaví a dál nejedeš. U benzínu obvykle dojedeš kam potřebuješ i když se něco pokazí.
Nehledě na to, že s dieselem třetinu roku prvních 10 - 20 minut netopíš.
A také nehledě na to, že je to prostě chrochták :mrgreen:
ps:městské přibližovadlo mám chrochtáka, ale ten byl za cenu, že jsem to prostě koupit musel.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2984
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od solfan » 09.01.2014 10:55

ved ja som vymenil diesel za benzin...uz som prestal jazdit hlavne dlhsie trasy a proste som chcel benzin :-)
kazdopadne pri dnesnych turbobenzinoch uz nafta trochu straca zmysel, pretoze spotreba je tom velmi podobna, rozdiel je do 1 l na 100 km a to uz je nepodstatne pre vacsinu beznych ludi :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6800
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od Adow » 09.01.2014 11:21

Zvrhlo se to tu v akademickou debatu nafta vs. benzín... A všiml si vůbec někdo, že ten, kdo se na to ptal sem vůbec nepíše? Asi bych počkal na jeho reakci, jinak je to debata naprosto o ničem :D

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od ballu » 09.01.2014 12:18

Máš pravdu, předsedo, aspoň má co číst v širším záběru, více názorech a v bodech, na které se někdy zapomíná. :wink:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od ballu » 09.01.2014 12:22

foki píše:
ballu píše:Do těch 50 -ti litrů se dostane nafta + turbo a vstřiky
GARRETT celé repasované 12 měs. záruka = 9015 kč

jo ale nesmi se ti zadrit nedostatkem oleje za 300km na to je ti zaruka na vis co . :mrgreen:
:palec_nahoru: To je jiná kapitola, o které jsem napsal litánie a stejně ......... :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5733
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od Stanley_vy » 09.01.2014 13:07

ad solfan a enjoy: Auto jsem kupoval jako tříleté s nájezdem poctivých 43 tis. km za 225 tis. Kč (nové se prodávalo v v německu od 625 tis. Kč). Kdybych ještě 100 tis,. přidal, mohl jsem mít v tu dobu novou skladovku FFII FL kombi s 1,6i (jediná příplatková výbava tam byla aut. klima). A topím asi po dvou kilometrech - mám elektrický příhřev. Jinak bych si klidně dokázal představit 2.0i, ale prostě jsem svého času narazil na slušný kup a jezdím hodně, tak jsem neváhal.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od Ma.rt » 09.01.2014 13:36

no ja nevim, podle me na 60tkm rocne se vyplati nafta i u ojetiny... ona ta cena auta benzin vs. TDCi je u ojetin stejna, spis mi prislo, ze je drazsi benzin, je to drzak a je jich malo.
I kdyby se udelala repase vstrikovacu a turba, tak za rocni usporu 40t. Kc je to sranda. A ostatni veci jsou asi tak plus minus stejne, muzeme polemizovat u dvouhmoty :) Chce to najit auto tak s max. 120tkm. A naftovy motor asi nakrouti vic nez benzin, kdyz se o to clovek stara, 500tkm neni problem, benzin takovou porci neda.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od smoula » 09.01.2014 14:10

Stanley_vy píše:ad solfan a enjoy: Auto jsem kupoval jako tříleté s nájezdem poctivých 43 tis. km za 225 tis. Kč (nové se prodávalo v v německu od 625 tis. Kč). Kdybych ještě 100 tis,. přidal, mohl jsem mít v tu dobu novou skladovku FFII FL kombi s 1,6i (jediná příplatková výbava tam byla aut. klima). A topím asi po dvou kilometrech - mám elektrický příhřev. Jinak bych si klidně dokázal představit 2.0i, ale prostě jsem svého času narazil na slušný kup a jezdím hodně, tak jsem neváhal.
Škoda, ež se 2.0i ve verzi sport nedělala s S-kovým nárazníkem :|

peto1911
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 11.03.2013 21:29

Re: Fofo na dlhe trasy

Příspěvek od peto1911 » 09.01.2014 14:47

Takze potom co som videl vase komenty na TDCI tak za 5 000 E sa urcite do dieslu neoplati ist tak som skusil cekovat neake benzinaky mal som vyhladnuteho 1.6 74kw lenze zas mi povedali ze to nema skoro zadny vykon....tak sa asi vyserem na to a este dosetrim....


inac dik za rady

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti