
startování studeného motoru 2.0 TDCi
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
congratulations... teďka mě auto moc nezajímá když startuje, aneb moto sezóna začíná 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tak chlapi,
jak se blíží ochlazení začíná mě stresovat problémy, které jsem řešil zatím každou zimu. Namáte někdo zkušenýho servisáka tady kolem Ústí nad Labem, nebo směrem na Mladou Boleslav, Mělník či Prahu, kdo už se s tímto setkal, případně to řešil?
Mám samozřejmě dvě možnosti:
1) neřešit to, s tím že občas nenastartuji
2)řešit to a platit někomu kdo to bude hledat
Rád bych nějaký kompromis k bodu 2.
Servisáka myslím někoho, kdo umí i s diagnostikou a nebude mi po předložení nějakýho měření (viz. příspěvky výše) tvrdit, že to je v pořádku.
Díky.
jak se blíží ochlazení začíná mě stresovat problémy, které jsem řešil zatím každou zimu. Namáte někdo zkušenýho servisáka tady kolem Ústí nad Labem, nebo směrem na Mladou Boleslav, Mělník či Prahu, kdo už se s tímto setkal, případně to řešil?
Mám samozřejmě dvě možnosti:
1) neřešit to, s tím že občas nenastartuji
2)řešit to a platit někomu kdo to bude hledat
Rád bych nějaký kompromis k bodu 2.
Servisáka myslím někoho, kdo umí i s diagnostikou a nebude mi po předložení nějakýho měření (viz. příspěvky výše) tvrdit, že to je v pořádku.
Díky.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Cao, trosku otazka mimo, ale kolik otacek toci tenhle motor pri 130kmh na 6-ku? Dikes
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
přesně ti to nepovím, ale je něco přes 2tis, asi 2300, možná mě někdo poopraví přesně
edit: našel jsem u sebe na PC nějaká vlastní videa-níže snapshoty


takže při 130 km/h je to nějakých cca 2100 a při 180 km/h jsou to 3 tis. rmp
edit 22.10.2014: pro rejpaly ke spotřebě při 180 km/h--> noha z pedálu
edit: našel jsem u sebe na PC nějaká vlastní videa-níže snapshoty


takže při 130 km/h je to nějakých cca 2100 a při 180 km/h jsou to 3 tis. rmp
edit 22.10.2014: pro rejpaly ke spotřebě při 180 km/h--> noha z pedálu

Naposledy upravil(a) Mr.Zdenda dne 22.10.2014 13:55, celkem upraveno 1 x.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Pri 130 podla GPS je to 2400 rpm. Pri 160 podla GPS je to 3000 rpm.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
takže maximálku má 250km/hod, pak je omezovač rychlosti 

Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Moj 2.0TDCI som dostal maximalne na 202 podla GPS. Omedzovacom bol motor, ktory po 3000 otackach straca dych. Mozno by to chcelo vacsi a priepustnejsi IC, najlepsie postrekovany vodou. Prepad krivky krutiaku je z 340 Nm pri 2200 rpm na 240 Nm pri 4000 rpm, cize o 30%, na obmedzovaci v 4500 rpm je to este ovela menej.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Hm, dobry diky. Cekal jsem pravda trochu min otacek, kdyz ten 2.0l motor ma oproti 1.6l tak velkej kroutak ale zas to o neco lip zatahne v pripade potreby.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Pokud se rozhoduješ co koupit, tak bych nehleděl na nějaký minimální rozdíl ve spotřebě, ale hlavně na to, že 1.6 tdci není moc dobrý motor z hlediska poruchovosti.
Co se týče poruchovosti, údajně nejlépe 1.8 tdci a pak 2.0 tdci... a nebo raději benzín


Co se týče poruchovosti, údajně nejlépe 1.8 tdci a pak 2.0 tdci... a nebo raději benzín


2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Nene nerozhoduju. To ja jen tak....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mr.Zdenda: zajímavá akuální spotřeba při 180km/hod viz. druhý obrázek.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zpět k tématu prosím 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
V12 píše:Na natocenie motora je potrebny signal zo senzora polohy vacky a klukovky. Takze kompletna kontrola kabelaze nutna, ak sa nezisti nic podozrive, treba na osciloskope preverit obe cidla, ako aj cidlo na raile. Ak je vsetko OK ale pri startovani tlak v raile nie je 125 - 150 barov, moze to byt naozaj cerpadlo, resp. regulator tlaku. To vsetko za predpokladu cisteho palivoveho filtra, 100% tesnej palivovej sustavy a nespadajaucej nafty.
Jak se daji proverit ty tri cidla (vacka, klikovka, rail) ? Jak se to na tom osciloskopu dela? Nikdy sem to nevidel ani nemel v ruce ale kolega doma nejaky starsi oscilo ma a rikal ze mi ho klidne zapujci.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tlak v raile overis aj najlacnejsim BT ELM327 a Torque Lite, ktory je zadara. Osciloskop som v ruke este nemal, takze neposluzim.
Nasiel som obrazok, ako ma vyzerat vystup z osciloskopu :

zdroj : http://audiklub.cz/forum/tema/182666-te ... va-snimace
Nasiel som obrazok, ako ma vyzerat vystup z osciloskopu :

zdroj : http://audiklub.cz/forum/tema/182666-te ... va-snimace
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Uz sem byl poucen od kolegy. Je to idealni k odhaleni vadnych snimacu a vseho co ma generovat/snimat pulzy.
Tak jak uvadis priklad dole. Kontroluje se pritomnost, tvar a velikost pulsu vseho druhu. Zrovna jsem si vzpomel, ze uz sem stim taky neco meril, jeste na skole.
Takze smele do toho.....
Tak jak uvadis priklad dole. Kontroluje se pritomnost, tvar a velikost pulsu vseho druhu. Zrovna jsem si vzpomel, ze uz sem stim taky neco meril, jeste na skole.
Takze smele do toho.....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů