Taky přispěji svou troškou vody na mlýn - měl jsem klasický problém: teplota kolem nuly, nebo níž a ráno auto prostě ne a ne naskočit. Svíčky jsem měnil v létě 2013 (Motorcraft), kabely ke svíčkám (z důvodu "škubání" v nízkých otáčkách (NGK)) a VN cívku (NGK) jsem vyměnil v lednu 2014. No a furt to nějak nepomohlo... Tak jsem si tedy objednal i volnoběžný ventil (vrakoviště)... když jsem jednoho krásného dne přijel k našim do garáže a chtěl si voln. ventil vyměnit, po shlédnutí přístupu k němu jsem si lehce zanadával a prohlásil, že je dost zima na to, abych se s tím s**l a mrznul u toho (konec ledna 2014). Tak jsem jen sundal škrtící klapu a vedle otvoru pro sání je takový menší otvůrek, který vede k volnoběžnému ventilu. Uchopil jsem lahvičku s olejem ve spreji a s mírným úšklebkem jsem trochu vstříknul do toho otvoru, který vede k volnoběžnému ventilu. A tradá, stal se zázrak

Zatím starty v pohodě, tak čekám, co se bude dít dál
