Stránka 5 z 9
Napsal: 11.02.2015 07:26
od vita_k
Nemyslím, že se takové věci vytrubuji na fóru ať už je to jakkoliv

Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 11.02.2015 08:22
od kiblik
To sem nejak nepochopil

Umet programovat neni prece nic nelegalniho.......

Napsal: 11.02.2015 09:08
od vita_k
Raději nebudu odpovídat za někoho, navíc nemusím mít pravdu

Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 11.02.2015 09:17
od ZaQik
ne, ale vim, jak to s tim autem dopadlo
(ja "opravuji" jen prehranim na originalni fw bez DPF ... pokud od forda pro danou ridici jednotku existuje)
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 04.03.2015 20:21
od spxxxx
OT: inspirace z polska jak se vypaluje DPF filtr
https://www.youtube.com/watch?v=vxSVsAMrY5c
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 04.03.2015 21:00
od kiblik
No je videt ze lidska blbost nezna mezzzi.......se divim, ze mu nezacali horet monterky

Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 05.03.2015 09:28
od Slid
Rekl bych polska pobocka firmy FAPOFF

Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 11.03.2015 21:32
od kiblik
Panove jak proverit DPF a jeho zaneseni na Mondeu MK4 s jednotkou TDCI_SID206 ?
Jednotka umoznuje cist rozdil tlaku a kilometry od posledni uspesne regenerece/do dalsi regenerece presne nevim. A pocet neuspesnych regenereci.
Ale nic jako % zaplneni nebo zbytkove % zaplneni po posledni regeneraci.
Rozdil tlaku na volnobeh je asi 1.6kPa pri 850RPM a 3.2kPa pri 2000RPM
Jak to vyhodnotit???
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 12.03.2015 21:45
od kiblik
???
Napsal: 12.03.2015 23:33
od vita_k
Ty jo to regeneruje 1x za 1200km?
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 13.03.2015 07:47
od foki
u euro 4 jdou cist vyse vypsane hodnoty u euro 5 jen procentuelni zaneseni ,
to vita : ano vychazi to kolem 1000km , kdysi jsem delal jedno mondeo , pan s nim otocil frankfurt a zpet a na hranicich mu to padlo do nouzaku protoze se nejaci chytraci v Brně do toho stourali a pri zmene km nejak porusili PCM a proste to nechtelo spustit regeneraci , chyby se smazaly a zase kolem 1000km to jelo bez problemu
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 13.03.2015 11:45
od Lishak
Já mám v záznamech cca co 900 km regenerace.

Napsal: 13.03.2015 13:45
od vita_k
To je vcelku pěkné. Myslím že 1.6 DPF má s bídou půlku
Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 13.03.2015 17:34
od kiblik
Jak teda u EU4 a EU5 poznat jak na tom ten filtr je, jak to poznaji odbornici?
Ja jako laik bych rekl, ze castecne napovi ukazatel nedokoncenych regeneraci, to asi jo ale to rekne jen kousek pravdy, je jen takove voditko a ne okamzity stav. A nejake vetsi pocty tam budou az kdyz ten filtr bude uz uplne hotovej.
A pak rozdil tlaku, coz je aktualni stav a ten uz je docela zajimavy. Jaka je hodnota tlakoveho rozdilu noveho filtru bez zaneseni, pripadne po prvnich par regeneracich, kdyz tam jeste neni usazeny popilek?? Nekde sem slysel nebo cetl, ze by to nemelo byt vic nez 0.1baru (10kPa) ale uz si nejsem jisty v jakem zatizeni motoru (myslim ze maximalnim)
Tady na tech screenech je na volnobeh 1.5kPa(850RPM) a pri castecne zatezi 3.5(2000RPM) lehkou aproximaci jsem na 9kPa pri maximalnich 5250RPM. ???
Ted tada dost zalezi jestli to ma tesne pred regeneraci a nebo po regeneraci

Re: DPF (filtr pevných částic)
Napsal: 13.03.2015 20:43
od foki
novej kolem 90pa , v dobre kondici kolem 400pa , spusteni regenerace kolem 1500-2000pa , ucpany co nelze zregenerovat 4000pa vse volnobeh